دسته‌بندی نشده

فقط برگشت: آنام موی نی، ویتنام

Mui Ne، دهکده ماهیگیری در حدود 120 مایل و دو ساعت و نیم با ماشین، در شمال فرودگاه سایگون شهر هوشی مین، به عنوان نقطه داغ ویتنام با کایت سواری و تپه های شنی قرمز و سفیدش معروف است. اکنون، می‌توان با افتخار اضافه کرد که اولین هتل‌های لوکس کوچک جهان (SHL) را دارد: دانلود رایگان Mp3 Anam Mui Ne.

بعد از نیمه شب به آنام رسیدیم، پیدا کردن یک بطری شامپاین سرد و یک بشقاب میوه استوایی با یادداشت خوشامدگویی از دستیار اجرایی ویکتور جویوکس (Victor Joyeux) بسیار لذت بخش بود.[email protected]; +84-252-628-4868) در اتاق Grand Premium ما. صبح روز بعد همه چیز آشکار شد. از بالکن خود، خود را در اولین سطح در قلب استراحتگاه دیدیم، از یک طرف به سمت لابی و استخر آب شیرین نگاه می‌کردیم، و در قسمتی از چمن‌زار سبز و فضای سبز گرمسیری، به سمت استخر آب نمک نگاه می‌کردیم. ، ساحل و دریا.

The Anam Mui Ne که در ژانویه 2023 افتتاح شد، خواهر کوچکتر آنام کم رانه بزرگتر است که سه ساعت دیگر با ماشین تا ساحل فاصله دارد. هر دو به طور مستقل در مالکیت و بهره برداری هستند. این زیبایی‌شناسی که خود را دارای «جذابیت هندوچین و لوکس مدرن» توصیف می‌کند، در 127 اتاق و سوئیت، که هفت تای آن‌ها سوئیت‌های استخری خصوصی هستند، به‌طور مجلل آشکار است.

این هتل در بالا و پایین دارای 127 اتاق، مرکز آبگرم و تناسب اندام، استودیوی یوگا، باشگاه کودکان و ساحلی است که فرصت های ورزش های آبی را ارائه می دهد.
(ردپای)

لابی با مبلمان کلاسیک چوبی و پنکه‌های سقفی صحنه‌ای را برای این ترکیب از معماری دوران استعمار و ویتنامی ایجاد می‌کند. ما کاشی‌های موزاییکی سنتی را که در راهروها، اتاق‌ها و سوئیت‌ها نقش می‌بندند، و 250 تابلوی نقاشی در سراسر ملک، با صحنه‌هایی از زندگی ویتنامی‌ها و مناظر، که هر کدام یک قطعه سفارشی توسط یک هنرمند محلی است، دوست داشتیم.

با ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف، یک کارت کلید چوبی به ما داده شد، نی های نوشیدنی و وسایل حمام (از جمله ترازوی توزین با موتور دینام) قابل تجزیه زیستی هستند و بیشتر گرمایش با انرژی خورشیدی است. ما تحت تأثیر ارتش باغبانانی قرار گرفتیم که کلاه‌های ویتنامی مخروطی شکل سنتی بر سر داشتند و با احتیاط در میان باغ‌ها حرکت می‌کردند و پوشش گیاهی استوایی را مانند یک سنجاق جدید تمیز می‌کردند.

خوب است بدانید: اتاق شماره 8307 دارای حمام مجهز برای معلولان و بدون وان است. ما به خصوص شماره 8219 را دوست داشتیم که دارای یک وان پنجه ای در کنار تخت و بالکن گوشه ای با منظره استخر است، در حالی که اتاق های Premium Ocean View بهترین مناظر غروب آفتاب را دارند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای حمام با سینک دو نفره، دوش بارانی و وان پنجه‌ای ایستاده هستند. سوئیت پرزیدنتال، شماره 8669، دارای یک تخت با منظره کامل اقیانوس، یک میز هشت نفره، یک آشپزخانه کوچک، اتاق پودر و تراس بزرگ با صندلی است. 12 جفت اتاق متصل وجود دارد، و Joyeux می‌گوید که بهتر است در فصل شلوغ شلوغ، یعنی دسامبر تا ژوئن، یک ماه قبل رزرو کنید.

دانلود رایگان Mp3 Anam Mui Ne

14 اتاق گرند پریمیوم دارای چک این خصوصی هستند، مساحت بسیار راحت 592 فوت مربع دارند و تخت‌های فوق‌العاده راحت با ملحفه‌های ایرلندی و بالش‌های غازی دارند. مال ما شماره 101 بود، درست روبروی اسپا، و زیر ما یکی از هفت سوئیت استخر وجود داشت. اینها از دید عموم در پشت فضای سبز سرسبز با استخرهایی به مساحت 235 فوت مربع پنهان شده اند و دارای پاسیوهای کوچک با صندلی های آفتابگیر هستند که می توان باربیکیو و شام های رمانتیک را در آن سرو کرد.

آبگرم ([email protected]) با اتاق های بخار و سونا، دارای پنج اتاق درمان است که سه تای آنها دو نفره با وان مخصوص به خود هستند. از منوی گسترده، ما ماساژ بافت عمیق Anam را داشتیم و همچنین طیف وسیعی از اسکراب ها و روکش ها وجود دارد. برای کمک دربان، ترانسفر و رزرو محلی با کارکنان میز پذیرش در این آدرس تماس بگیرید [email protected]. و برای درخواست VIP با Joyeux یا Peter Ye ([email protected])، مدیر استراحتگاه.

Joyeux به ما گفت که گرم‌ترین ماه‌ها ژوئن و ژوئیه است و Mui Ne’s بهترین ساحل در ویتنام (بسیاری می‌گویند در جنوب شرقی آسیا) برای کایت‌سواری است. موج سواری، قایقرانی، کایاک سواری و پارو سواری ایستاده نیز محبوب هستند، و این فصل بیشتر سال طول می کشد و جهت بادها از می تا اکتبر و اکتبر تا مارس تغییر می کند. مرکز ورزش های آبی کنار دریا آنام دارای کایاک و تجهیزات دیگر است. مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان و استودیو یوگا با کلاس های صبح زود نیز وجود دارد، و در حالی که از حیوانات خانگی مراقبت نمی شود، از سگ های راهنمای آموزش دیده استقبال می شود.

دانلود رایگان Mp3 Anam Mui Ne
اتاق های گرند پریمیوم 592 فوت مربع مساحت دارند. آنها دارای بالکن خصوصی هستند و امکان چک-این خصوصی را نیز دارند. 14 اتاق در این رده در این هتل وجود دارد.
(ردپای)

صبحانه در رستوران هندوچین و در تراس سایه‌دار آن، بوفه‌ای از سبزیجات همیشه سبز غربی و آسیایی از جمله سوشی و سوپ نودل گوشت گاو معروف فو در هانوی ارائه می‌کند. منوهای ناهار و شام توسط سرآشپز نگیا در رستوران و بار لانگ ویت در ساحل شامل غذاهایی مانند خوک مکنده کباب و اردک پکن است و در واقع سه منو در یک منو هستند که نمادین ترین غذاهای سه منطقه مختلف ویتنام را ارائه می دهند: شمال، مرکز و جنوب.

ما متوجه شدیم که بهترین بخش این است که می‌توانیم غذاهای مخصوص از سه نوع غذا و سبک پخت متفاوت را در یک وعده با هم ترکیب کنیم. منوی کوکتل در بار به همان اندازه وسوسه انگیز بود، با محصولات محلی مانند میوه اژدهای قرمز که در The Anam Margherita و در Enter the Dragon مبتنی بر جین وجود دارد، و انتخابی از اسموتی، میلک شیک و آب میوه.

سه مکان دیدنی در این منطقه عبارتند از: خلیج، تپه های شنی و برج چم. خلیج بزرگ زمانی که ناوگان پس از ماهیگیری شبانه وارد می‌شوند، منظره‌ای است که می‌توان آن را تماشا کرد و مملو از انواع صنایع دستی است، از تراول‌ها گرفته تا قایق‌های ماهیگیری «سبدی» بافته شده دایره‌ای کوچک که به اندازه نی مخروطی شکل آن برای ویتنام نمادین هستند. کلاه.

دانلود رایگان Mp3 Anam Mui Ne
سوئیت استخر خصوصی در 1528 فوت مربع فضا پراکنده شده است. این هتل دارای تراس خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و استخر است و دارای یک قسمت نشیمن سرپوشیده بزرگ است.
(ردپای)

تپه های شنی قرمز به بلندی یا گسترده بودن تپه های سفید نیستند، اما هر دو امکان سواری با شن و ماسه را فراهم می کنند، و در نزدیکی تپه های قرمز، جریان پری وجود دارد که دارای ساختارهای آهکی رنگی جالبی است. برج‌های چم در نزدیکی آن که قدمت آن به قرن هشتم بازمی‌گردد، زمانی بخشی از پادشاهی باستانی چم بوده و قابل توجه است.

شهر Mui Ne اساساً یک نوار طولانی کنار دریا با فروشگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی، بارها و رستوران‌های کوچک است. بسیاری از این ماهی ها دارای مخازنی با ماهی های زنده هستند که به سبک های مختلف پخته می شوند یا به سادگی کبابی می شوند. ژویو گفت که مهمانان خانه سوئیس را برای فوندوها، مودجو را برای غذاهای کلاسیک فرانسوی دوست دارند، و همچنین فود کورت پیت استاپ را توصیه می‌کند که به سبک دکه‌فروشی با انتخاب‌های ویتنامی، ایتالیایی و مکزیکی است. بسیاری از فروشگاه‌های پوشاک ورزشی و فروشگاه‌هایی که جواهرات و مروارید می‌فروشند، وجود دارد. انواع مروارید پرورشی، در طیف وسیعی از سایه‌ها و اندازه‌ها که انبارداران به سرعت به هر طولی می‌چسبند، یکی از بهترین خریدهای ویتنام است.

مقالات مرتبط

Anam Cam Ranh در ویتنام ویلاهای ماه عسل را راه اندازی می کند

Sofitel Legend Metropole Hanoi بال میراث تاریخی را بازگشایی کرد

The Vietage by Anantara از سفر راه آهن لوکس جدید خود رونمایی می کند

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *