دسته‌بندی نشده

اولین ویلای شناور به عنوان بخشی از کاخ شناور کمپینسکی راه اندازی شد

گروه ال بهراوی از نپتون، اولین ویلای شناور و متحرک به عنوان بخشی از آن رونمایی کرد کاخ شناور کمپینسکی پروژه استراحتگاه پروژه کاخ شناور کمپینسکی که سه سال پیش آغاز شد، شامل یک هتل شناور است که توسط 48 ویلا سیار لوکس احاطه شده است. ویلای نپتون دومین ویلای اضافه شده به مجموعه ویلاهای شناور گروه ال بهراوی در امارات متحده عربی است.

رونمایی از ویلای نپتون با استراتژی گروه برای ساخت واحدهای مسکونی شناور که تجمل و پایداری را با هم ادغام می‌کنند، همسو می‌شود، همگی در عین حفظ انعطاف‌پذیری و حریم خصوصی. به عنوان بخشی از این ابتکار، هشت اقامتگاه، از مجموع 48 ویلا نپتون موجود در پیکربندی های دو، سه و چهار خوابه، در مراحل پایانی تکمیل هستند.

ویلای نپتون دارای یک طرح دو طبقه به علاوه یک پشت بام است که مجموعاً 6300 فوت مربع را در بر می گیرد. طبقه همکف دارای یک اتاق نشیمن، یک منطقه ناهار خوری با مفهوم باز، یک آشپزخانه، یک سرویس بهداشتی مهمان، یک اتاق خدمه، یک اتاق خدمات، یک کابین خلبان، یک فضای نشستن در فضای باز و یک سکوی طراحی شده برای ذخیره و راه اندازی جت اسکی است. طبقه فوقانی دارای سه اتاق خواب و دو حمام می باشد. پشت بام دارای یک استخر بی نهایت خصوصی است که با دیوارهای شیشه ای احاطه شده است، در کنار صندلی در فضای باز، یک منطقه باربیکیو، یک ایستگاه کنترل رانندگی خارجی و یک صفحه نمایش.

ویلای نپتون که در پالم مارینا دبی لنگر انداخته است، به لطف موتورهای دوستدار محیط زیست خود که امکان کار با نیروی الکتریکی را نیز دارند، توانایی حرکت با سرعت شش تا هشت گره در ساعت را دارد. موتورها نه تنها قدرت ویلا را تامین می کنند، بلکه ظرفیت بازیافت زباله و نمک زدایی آب دریا را نیز دارند. سیستم‌های فن‌آوری پیشرفته داخل ویلا شامل کنترل هوشمند روشنایی و دما و دسترسی به نمایشگرهای سرگرمی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه است. علاوه بر این، طراحی مهندسی به دقت طراحی شده است تا از پایداری و مقاومت ویلا در برابر امواج در طول حرکت اطمینان حاصل شود.

مقالات مرتبط

اکنون باز کنید: One&Only One Zaabeel

Six Senses AlUla در سال 2027 به عربستان سعودی می آید

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah افتتاح شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *