دسته‌بندی نشده

هتل بوتیک تودوس سانتوس در مکزیک افتتاح شد

واقع در شبه جزیره باجا کالیفرنیا مکزیک در یک ساعت شمال کابو، هتل بوتیک تودوس سانتوس در یک ملک تاریخی بازسازی شده که قبلاً متعلق به یک کنتس اسپانیایی بود. این ملک بوتیک 10 کلیدی که در ابتدا به عنوان یک بنای تاریخی در سال 1890 ساخته شد، به شکوه سابق خود بازگردانده شده است.

این ملک که عضوی از هتل‌های لوکس کوچک جهان است، ترکیبی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این ملک با مبلمان انتخاب شده و نقاشی دیواری متفاوت با دست نقاشی شده توسط هنرمند نف اسپینو کامل شده است. گزینه‌های اقامتی شامل دو سوئیت بزرگ Rosa و Pilar است که هر کدام دارای اتاق نشیمن، میز و بار، به‌علاوه یک استخر شنای خصوصی هستند. سوئیت‌های ویلای سطح پایین، ماریا و لوئیس، شامل نوک صبحانه می‌شوند. لوئیس یک استخر و باغ خصوصی نیز دارد. ویلای سطح بالایی که مشرف به ملک است، دارای دو اتاق سانتیاگو و خوزه است که هر دو دارای بالکن هستند. چهار اتاق آخر – ایگناسیو، بورخا، لورتو و فرانسیسکو – در امتداد راهرو در ساختمان تاریخی قرار دارند.

این ملک همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌های نوشیدنی و غذاخوری از جمله 1890 را در خود جای داده است، تجربه‌ای عالی که غذاهای جهانی را با طعم‌های محلی ترکیب می‌کند. La Copa کوکتل ها را در کنار تنقلات الهام گرفته از باجا سرو می کند که هر دوی آنها را می توانید در بار استخر نیز پیدا کنید. برای یک رابطه صمیمی تر، انبار شراب، La Cava، برای رویدادهای خصوصی در دسترس است. امکانات دیگر عبارتند از استخر آب گرم منزوی، تراس روی پشت بام و فضاهای عمومی آرام.

مهمانان همچنین می‌توانند از تجارب خارج از جاده از طریق صخره‌های محض Todos Santos با Rock Pirates Back Country Adventures، علاوه بر اجاره قایق‌های تفریحی از طریق Ocean Line Yachts، که اجاره روزانه و شبانه را ارائه می‌دهد، لذت ببرند.

مقالات مرتبط

Paradero Todos Santos، مکزیک، Residences را در سال 2024 راه اندازی می کند

کاسا ولاس از تجربه سلامتی “سال نو، جدید شما” رونمایی کرد

Six Senses Xala به سواحل اقیانوس آرام مکزیک می آید

پنج اقامتگاه خانوادگی مکزیک که باید بدانید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *