دسته‌بندی نشده

سنت رجیس مکزیکوسیتی از سوئیت های تراس باغ جدید رونمایی کرد

سنت رجیس مکزیکو سیتی اتاق ها و سوئیت های گاردن تراس خود را رونمایی کرده است. هشت سوئیت جدید به عنوان اولین سوئیت در نوع خود در مکزیکوسیتی تبلیغ می شوند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های جدید گاردن تراس که توسط PGM Arquitectura طراحی شده‌اند، از یک تا دو اتاق خواب متفاوت هستند و هفت تای آن‌ها یک تراس در فضای باز را ارائه می‌کنند که مشرف به Paseo de la Reforma است. این سوئیت ها همچنین آثار هنری نقاش اسپانیایی-مکزیکی ویسنته روخو، جوی لاویل و دیگران را در خود جای داده است. تراس‌های بیرونی از گیاهان بومی با دکوراسیونی که توسط کاسا مارتینا از سن میگل دی آلنده طراحی شده است، الهام می‌گیرند. قطعات مجسمه ای از Lanai را می توان هم در فضای داخلی و هم در فضای باز پیدا کرد. آثار هنری و دکور اضافی را می‌توانید از دوپویس، ایزابل مارینا و آلفونسو مارینا پیدا کنید.

تراس های بیرونی از گیاهان بومی با دکوراسیونی که توسط کازا مارتینا از سن میگوئل دی آلنده سرپرستی شده و قطعات مجسمه ای از Lanai الهام می گیرند.
(سنت رجیس مکزیکوسیتی)

بسیار جالب: سوئیت تراس باغ Caroline Astor به عنوان اولین سوئیت با استخر بی نهایت روباز خصوصی در مکزیکو سیتی معرفی می شود. این سوئیت پرزیدنت دو خوابه دارای یک تخت کینگ و دو تخت دو نفره است و می تواند به یک سوئیت دو خوابه مجاور متصل شود. مساحت کل مساحت 3875 فوت مربع است و تراس بزرگ در فضای باز مملو از فضای سبز است، به علاوه یک استخر بی نهایت بزرگ و آلاچیق خصوصی با فضای نشیمن.

فراتر از سوئیت تراس گاردن کارولین آستور، سوئیت تراس گاردن متروپولیتن (یک سوئیت اجرایی گاردن تراس) 1033 فوت مربع وسعت دارد. تراس آن دارای صندلی و جکوزی است. سوئیت های تراس گاردن Grand Deluxe نیز در مجموع 1033 فوت مربع مساحت دارند. اما اینها یک آلاچیق چوبی، جکوزی در فضای باز و یک شومینه در تراس دارند.

مقالات مرتبط

سه استراحتگاه مناسب خانواده که به تازگی در مکزیک به روز شده اند

Six Senses Xala به سواحل اقیانوس آرام مکزیک می آید

هتل بوتیک تودوس سانتوس در مکزیک افتتاح شد

Fairmont Mayakoba از بازسازی آبگرم رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *