دسته‌بندی نشده

بازدید از سایت: تایدلاین پالم بیچ فیس لیفت می شود

به لطف فیس لیفت 20 میلیون دلاری، اتاق 134 استراحتگاه و اسپا تایدلاین پالم بیچ اوشن ظاهری سبک تر و روشن تر دارد و مطمئناً حال و هوای ساحل را به ارمغان می آورد. تایدلاین گزینه‌ای مخفیانه برای پالم بیچ Four Seasons، که به معنای واقعی کلمه در کنار هم قرار دارد، گزینه جدیدی است که می‌توان در صورت اولویت بودن در ساحل، رزرو کرد.

بازسازی، انرژی تازه و مفهومی کاملاً جدید را به ملک، که قبلاً به نام Omphoy شناخته می‌شد، به ارمغان می‌آورد که رنگ‌های تیره‌تر و بیشتر حس شهر را به نمایش می‌گذاشت. جف گرین، مالک و توسعه‌دهنده ظاهر جدید به ما می‌گوید: «دیدگاه من این بود که از مفهوم هتل بوتیک فراتر بروم و مکانی را به مهمانان باهوش ارائه کنم که احساس می‌کنند خانه باشند. ما بهترین‌ها را در اینجا ارائه می‌کنیم، از شراب‌های مرغوب از تاکستان من، تاکستان بورلی هیلز، تا ملحفه‌های مجلل ایتالیایی Fili d’Oro تا تجربه نهایی دوش باران در هر اتاق.

حال و هوای ساحل

بازسازی تمام قسمت‌های استراحتگاه را تحت تأثیر قرار داده است، اتاق‌ها را با کف‌پوش‌های جدید، میزهای مرمری و اثاثیه امروزی، که بیشتر با میزهای بزرگ برجسته می‌شود، در یک پالت رنگی آرامش‌بخش با رنگ‌های سفید، آبی روشن و بژ، که دریای مجاور را تداعی می‌کنند، افزایش داده است.

خوب است بدانید: اتاق‌های اقیانوس بالکن دارند، آنقدر نزدیک به ساحل که تقریباً احساس می‌کنید می‌توانید در آن شیرجه بزنید. اتاق‌های دیگر رو به استخر هستند. برای افراد VIP، اتاق شماره 515، سوئیت پرزیدنت که 775 فوت مربع مساحت دارد، با یک اتاق نشیمن راحت کامل با تلویزیون بزرگ و حمام بزرگ با وان و دوش باران رزرو کنید. پالم بیچ واقعاً فقط سه استراحتگاه دارد که می توانید از لابی خارج شوید و روی شن ها بنشینید: تایدلاین، چهار فصل و بریکرز. (Eau Palm Beach در ساحل است، اما از نظر فنی در Manalapan، که در جنوب خیلی دور از Tideline در A1A نیست، اما قوانین قوانین هستند!)

ناهار خوری

تحت هدایت ماهرانه سرآشپز گری ماوو، Tideline دو رستوران مجزا ارائه می دهد: Mizu و Brandon’s. سرآشپز Mawu با مهاجرت از اندونزی، تخصص های آشپزی متنوعی را از کار در رستوران های ژاپنی در شیکاگو، ایندیانا و فلوریدا به ارمغان می آورد و پس از آن به عنوان سرآشپز اجرایی در Nehru Place در دهلی نو، هند، قبل از اینکه سکان هدایت Tideline را برعهده بگیرد، کار می کند.

میزو یک سوشی بار با طراحی مینیمالیستی است که بر منوی فصلی و سرآشپز در محیطی آرام در کنار دریا تأکید دارد. غذاهای خاص سرآشپز ماوو، به ویژه اوماکاسه او، طرفداران وفاداری را برای او به ارمغان آورده است. از سوی دیگر، Brandon’s یک تجربه غذاخوری آرام و ساحلی است که مهمانان می توانند از غذاهای دریایی تازه و غذاهای مدرن و قاره ای لذت ببرند. ما کلم بروکسل را با پانستا و پنیر بز و همچنین برداشت او از باس دریایی با طعم های آسیایی را دوست داشتیم. یام

امتیاز: هتل دارای یک سالن رقص بزرگ در طبقه دوم با چشم انداز پانوراما از ساحل شنی سفید و آب های آزولن است. این یک مکان زیبا برای مراسم عروسی، همراه با تراس کنار اقیانوس یا ساحل خصوصی است. این هتل با 7000 فوت مربع مکان‌های داخلی و خارجی انعطاف‌پذیر، از جمله عرشه استخر چشمگیر و باغ سرسبز، میزبان تعداد مناسبی از استراحت‌گاه‌های شرکتی است.

سلامتی

اسپای Tideline با مساحت 6000 فوت مربع که دو بار برنده جوایز انتخاب خوانندگان Condé Nast Traveler’s Traveler’s Choice Awards شده است، با هفت اتاق درمان، از جمله سوئیت های دو زوج، طراحی شده است. درمان امضا یک ماساژ 80 دقیقه‌ای است که ترکیبی از روش‌های سوئدی و بافت عمیق، از جمله روغن درمانی، ماساژ طب فشاری صورت و درمان روغن پوست سر است. این اسپا یک مرکز درمانی معتبر HydraFacial است و محصولات مراقبت از پوست طبیعی از Yon-ka Paris را ارائه می کند. برای سؤالات یا افراد VIP، با جنیفر اورتیز، مدیر آبگرم، تماس بگیرید [email protected]. همچنین یک سالن مو و ناخن، و همچنین یک اتاق تناسب اندام با وزنه و تجهیزات قلبی وجود دارد.

تایدلاین پالم بیچ اوشن توچال و استخر آبگرم

استخر و ساحل

استراحت در کنار ساحل و استخر کاری است که باید انجام دهید، صندلی و چتر آماده است. ورزش های آبی نیز می تواند ترتیب داده شود.

گرین در هنگام جدایی به ما می‌گوید: «ما تمام نقاط تماس را در طول بازسازی طراحی کرده‌ایم تا یک تجربه سفر پیچیده را ارائه دهیم که منحصر به فرد تایدلاین است. از بازدید سایت ما، دیدن خانواده هایی که از ساحل لذت می برند و مردم محلی که برای نوشیدنی و شام در آنجا توقف می کنند، به نظر می رسد مهمانان او موافق هستند.

برای رزرو VIP، با مدیر کل Cem Erenler از طریق تماس بگیرید [email protected].

داستان های مرتبط

پالم بیچ: بهشت ​​خریداران

اولین هتل Oetker Collection در ایالات متحده که در پالم بیچ افتتاح شد

فرهنگ پالم بیچ: نمایشگاه‌های موزه و موارد دیگر

باشگاه Flagler در بریکرز پالم بیچ Reno را اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *