تورها

بررسی هتل: Palazzo Ignazio، والتا، مالت

والتا با زیبایی های معماری، چشم اندازهای درخشان ساحلی و خیابان های باریک پر جنب و جوش پر از موسیقی، خنده و عطر ماهی تازه پخته شده، شهری است که تخیل را جرقه می زند، قلب را تسخیر می کند و هوس سرگردانی را شعله ور می کند.

برای کاوش در این سرزمین پر نعمت، هیچ گزینه دیگری جز اقامت در Palazzo Ignazio وجود ندارد. Palazzo Ignazio که به طور رسمی در تابستان 2022 افتتاح شد، به طرز لذت بخشی از امکانات رفاهی موجودات مدرن استقبال می کند و آنها را با یک تجمل ناچیز، دوز لازم از سلامتی و بسیاری از آثار به خوبی حفظ شده از مصنوعات تاریخی و طرح های معتبر ترکیب می کند. بار پشت بام را برای نوشیدن کوکتل های مست کننده و مناظر بی پایان شهر محاصره شده توسط دریای مدیترانه از دست ندهید.

پشت بام Palazzo Ignazio

یادآوری گذشته هتل، میهمانان را برای سفری به اطراف پایتخت با دیوارهای باستانی مالت آماده کرد، زیرا ساختمان هتل قبلاً نقش مهمی در جامعه یسوعیان شهر ایفا می کرد. کلیسای جامع سنت جان، فواره تریتونز، و کاخ استاد بزرگ فقط چند قدم دورتر هستند. به همین ترتیب، موزه ملی باستان شناسی با گذر از چند بستنی فروشی لذیذ در فاصله بسیار کمی قرار دارد. شما را به هزاران سال پیش به پیش از تاریخ می برد و می توانید از Palazzo Ignazio برای دسترسی آسان شما به تجربیاتی که در موزه خواهید داشت تشکر کنید.

برای کی؟

این هتل چهار ستاره برای همه نوع مسافران ایده آل است. زوج‌ها از سوئیت‌های دارای جکوزی و مرکز سلامتی لذت خواهند برد، همانطور که والدینی که به دنبال لحظاتی آرام هستند. برخی از سوئیت ها برای چهار تا پنج نفر مناسب هستند و برای خانواده ها مناسب هستند. اتاق‌های استاندارد (دارای تخت‌های دو نفره یا دو نفره) دارای امکانات ضروری برای آماده‌سازی مسافران برای یک روز اکتشافی آسان هستند. کارکنان فوق‌العاده دوستانه و توجه هستند، و امنیت شبانه (یک میز پذیرش 24 ساعته) وجود دارد که به همین ترتیب عالی است، بنابراین مسافران انفرادی برای اقامت چند شب در اینجا احساس راحتی می‌کنند.

محل اقامت

اتاق خواب Palazzo Ignazio

اتاق خواب Palazzo Ignazio

اتاق خواب ایگنازیو

اتاق خواب Palazzo Ignazio

Palazzo Ignazio فضایی صمیمی و معمولی برای یک خانه شهری است که تنها 24 اتاق خواب از اتاق سوپریور تا سنت آنجلو جونیور دارد. سوئیت. همه اتاق ها با راحتی، راحتی و شخصیت طراحی شده اند تا مهمانان بتوانند احساس کنند در یک مکان باستانی اقامت دارند و در عین حال کیفیت یک هتل لوکس را دریافت می کنند.

اتاق های سوپریور برای کسانی که به تنهایی یا در یک استراحت کوتاه سفر می کنند ایده آل هستند. آنها برای آرامش و سکوت در قلب ملک قرار دارند و شامل امکانات اصلی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، مینی بار، یک بطری شراب، و وسایل اتو هستند. فراتر از این، اتاق و حمام اختصاصی جادار هستند و دارای لذت‌بخش‌ترین محصولات دوش بارانی و حمام هستند.

برای مسافرانی که مدت بیشتری در والتا اقامت دارند، سوئیت سنت پل، سوئیت گراند هاربر و سنت آنجلو جونیور. سوئیت حتی بهتر است. البته، آنها دارای امکانات مدرن مانند تهویه هوا، تلویزیون، مینی بار و غیره هستند، اما آنها همچنین دارای یک جکوزی آب گرم در بالکن مشرف به ساختمان های گرم و سنگ آهکی هستند که مالتا به آن معروف شده است. جکوزی ها همچنین مشرف به نام های اتاق ها هستند – کلیسای سنت پل، بندر، و قلعه مستحکم سنت آنجلو. این نماها ارزش هزینه اضافی را دارند، فضای اضافی با صندلی های عرشه، مبل یا صندلی راحتی و میز تحریر. سوئیت جونیور دارای مبلمان اضافی مانند مبل، میز و غیره است، اگرچه وان آب گرم ندارد. اما مناظر شهر بیش از جبران این منظره است!

غذا و نوشیدنی

برای کسانی که به دنبال صبح یا بعدازظهر آرام و به دور از شلوغی زندگی شهری هستند، بار پشت بام Palazzo Ignazio مکانی فوق العاده برای نشستن و مطالعه است. مناظر حماسی از اقیانوس و ساختمان های عسلی رنگ دارد و صندلی های راحت زیادی دارد. این بار با وجود فضای باز و احاطه شده توسط شهر، پناهگاهی آرام است، بنابراین حتما کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشید زیرا به راحتی می‌توانید به یک چرت بهشتی در اینجا بروید. بعلاوه، اگر گرسنه شوید، به سختی باید انگشتتان را بلند کنید، زیرا در بار میان وعده، شراب و کوکتل سرو می‌شود – آیا می‌توانید راه بهتری برای گذراندن روز فکر کنید؟

هر روز صبح، کافه – در کنار پذیرش – یک صبحانه قاره ای سرو می کند، به این معنی که شما به مقدار کم یا به همان اندازه که می خواهید مصرف می کنید. اما با دانستن اینکه این غذا چقدر خوشمزه است، شرط می بندم که مدت زیادی در صبحانه خواهید بود. غلات متعدد، نان، ژامبون، گوجه‌فرنگی، پنیر، میوه‌ها، آب پرتقال تازه فشرده و بهترین شیرینی‌هایی که در شهر می‌خوردم. به کروسانت، شکلات دردناک، و کلوچه با طعم های مختلف فکر کنید! شما برای چند ثانیه یا شاید حتی یک سوم به عقب باز خواهید گشت. شیرینی ها خیلی خوب هستند!

امکانات در Palazzo Ignazio

برای کسانی که بیشتر می‌مانند، خود را به اسپا با خدمات کامل Palazzo Ignazio رزرو کنید، که می‌توانید در پشت ملک، درست خارج از پذیرش پیدا کنید. می‌توانید نوشیدنی‌های خود را به اینجا بیاورید، و به من گفته می‌شود که کارکنان گاهی برای شما کلوچه می‌آورند یا اگر مناسبت خاصی باشد، شراب گازدار، توت فرنگی و شکلات برایتان می‌گذارند.

در داخل اسپا، یک جکوزی با بالش برای کسانی که فقط می‌خواهند پاهای خود را در آن غوطه‌ور کنند، یک سونا، یک قسمت نشیمن در فضای باز که شبیه یک واحه کوچک آرام در وسط شهر است، و یک میز ماساژ واحد وجود دارد. اجازه دهید دست های با تجربه جت لگ، اضطراب سفر و پاهای خسته را به فراموشی بسپارند. این یکی از نکات برجسته سفر شما به والتا خواهد بود! با قیمت مناسب، می توانید اسپا را برای استفاده انحصاری استخدام کنید!

چقدر

قیمت اتاق استاندارد با صبحانه از 180 یورو در هر شب شروع می شود، بر اساس اشتراک دو بزرگسال.

در دسترس بودن را بررسی کنید و رزرو کنید

چه چیزی در این نزدیکی است؟

Palazzo Ignazio موقعیت ایده آلی برای کشف این شهر باستانی دارد. در عرض پنج دقیقه پیاده روی از هتل، با بستنی فروشی مورد علاقه من – آمورینو روبرو خواهید شد. بستنی را شبیه گلبرگ های گل می کنند! در مجاورت این موزه ملی باستان شناسی قرار دارد – حتماً به دنبال مجسمه «بانوی خفته» باشید که در دوره نوسنگی ساخته شده است. او یک زیبایی است!

پنج دقیقه دیگر پیاده روی شما را به باغ های باراکای پایین و بالا می رساند (این دومی یک کافه فوق العاده دارد) و هر دو منظره ساحلی فوق العاده ای دارند. باغ‌ها در اطراف مجسمه‌ها، یک فواره، و تراس‌های ستون‌دار قرار دارند. باتری سلام از اینجا دیده می‌شود و دروازه‌های شهر والتا در نزدیکی آن قرار دارند – اینها چشمگیر، چشمگیر و شایسته تصویر هستند.

حکم:

Palazzo Ignazio هتلی فوق‌العاده دوستانه و مردم‌گرا در قلب والتا است. کارکنان در اینجا نقطه فروش بزرگی هستند – آنها نمی توانند به اندازه کافی برای شما انجام دهند – و اشتیاق آنها برای والتا مسری است. به همان اندازه که اتاق خواب ها فوق العاده راحت هستند زیرا می خواهید پس از یک روز کامل کاوش دراز بکشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *