دسته‌بندی نشده

اکنون باز است: Rosewood Munich | مشاور سفرهای لوکس

Rosewood Hotels & Resorts آغاز به کار خود را اعلام کرده است رزوود مونیخ، ملک افتتاحیه آن در آلمان. این ملک که دو ساختمان را در بر می گیرد، در مقر سابق بانک ایالتی باواریا و کاخ نوهاوس-پریسینگ مجاور، که در اصل یک اقامتگاه اشرافی بود، قرار دارد.

این هتل 73 اتاق مهمان و 59 سوئیت، از جمله پنج خانه، یا سوئیت امضا دارد. خانه ها سبک زندگی مسکونی را ارائه می دهند، با گزینه های مختلفی که می توانند تا چهار اتاق خواب را در خود جای دهند. این خانه‌ها شامل اشیاء هنری و ظروف سفارشی است که توسط کاخ سلطنتی نیمفنبورگ برای هر خانه ساخته شده است. شایان ذکر است، خانه Prinzessin Ferdinande دارای یک پل شیشه‌ای معلق است که محل زندگی خود را به هم متصل می‌کند و به مهمانان امکان می‌دهد در بالای خیابان‌های مونیخ قرار بگیرند. خانه کونیگ ماکسیمیلیان، بزرگ‌ترین خانه در میان اقامتگاه‌ها، دارای سقف طاق‌دار و یک شومینه مرکزی است که فضای نشیمن و غذاخوری را به هم متصل می‌کند و فضایی ایده‌آل برای میزبانی از خانواده و دوستان ایجاد می‌کند.

غذاهای آشپزی شامل سالن لابی، رستوران با خدمات کامل، وینترگارتن، پالایشف بیرونی و یک بار است. در Cuvilliés، میهمانان می‌توانند از غذاهای کلاسیک براسری آغشته به میراث منطقه آلپ لذت ببرند. بار مونتز با برنامه میکسولوژی، فضای داخلی منحصر به فرد، مجموعه هنری و اجرای زنده جاز مهمانان را تحت تاثیر قرار می دهد. در سرتاسر مکان‌های F&B، اکثر مواد اولیه از منطقه آلپ محلی، که شامل آلمان، اتریش، ایتالیا و سوئیس می‌شود، تهیه می‌شود. تیم Rosewood Munich همچنین با ملک خواهر آینده خود، Rosewood Schloss Fuschl، که ماهیگیری قلعه خود را دارد، شریک شده است که این ملک ماهی تازه را از آن تامین می کند.

بار مونتز
(رزوود مونیخ)

این هتل اولین اسپای آسایا آلمان را در خود جای داده است. این اسپا که بیش از دو طبقه را در بر می گیرد و 13993 فوت مربع را پوشش می دهد، درمان های سفارشی را از طریق مشارکت برند با دکتر باربارا استورم، OTO، Ground Wellbeing و EviDenS de Beauté ارائه می دهد. این اسپا دارای استخر سرپوشیده، سوناهای دوتایی، اتاق بخار گیاهی و شش اتاق درمان، از جمله سوئیت سلامتی Social House، به‌علاوه آتلیه آسایا با فروشگاه‌های خرده‌فروشی و مرکز تناسب اندام با استودیو حرکت است.

Rosewood Munich بیش از 6450 فوت مربع فضای جلسه داخلی را ارائه می دهد. این هتل دارای شش فضای رویداد واقع در Palais Neuhaus-Preysing است. اینها شامل یک سالن بزرگ رقص با مساحت 2519 فوت مربع، یک سالن رقص تاریخی نوجوانان، و چهار اتاق منعطف جلسه و برک آوت است.

مقالات مرتبط

آلمان جنوب غربی بهترین نقطه در چشم انداز لذیذ را حفظ می کند

رز وود مدیریت لژهای رابرتسون نیوزلند را بر عهده می گیرد

Lufthansa Previews Suite Concept در کلاس فرست و بیزینس

گزارش در محل: Rosewood Castiglion del Bosco

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *