تورها

استراتژی جرعه و میان وعده Skyliner

ما عاشق حمل‌ونقل دنیای والت دیزنی (خوب، نه اتوبوس‌ها) هستیم و دوست داریم از آن برای روزهای آرام خارج از پارک‌های موضوعی استفاده کنیم. خواه این به معنای سوار شدن بر مونوریل باشد یا قایق برای ما تور کریسمس یا اکنون با استفاده از گوندولاهای Skyliner به عنوان وسیله ای برای کاوش و غذا خوردن، “تفریح ​​رایگان با حمل و نقل” وجود دارد. (به روز شده در 18 سپتامبر 2022.)

اگر با آن آشنا نیستید، گوندولاهای Skyliner استودیوهای هالیوود و Epcot دیزنی را به Art of Animation، Pop Century، Caribbean Beach و استراحتگاه های Riviera Disney متصل می کنند. به استثنای مورد آخر، همه اینها استراحتگاه های ارزشی یا متوسط ​​هستند، که معمولاً آن چیزی نیست که بازدیدکنندگان والت دیزنی ورلد برای سفر به هتل دنبال می کنند.

احتمالاً بسیاری از شما هرگز از این استراحتگاه ها دیدن نکرده اید. خوب، حالا شما می توانید با این Skyliner Sip & Snack Stroll یا دیزنی گوندولا گاسترو گلاید برنامه سفر! این یک برنامه برای یک تجربه غذایی پیشرونده، لذت بردن از سرگرمی، غذا، نوشیدنی و دسر در استراحتگاه های اسکای لاینر والت دیزنی ورلد فراهم می کند.

ممکن است تعجب کنید که چرا باید از این هتل‌های “سطح پایین تر” دیدن کنید. در واقع خیلی زیاد! برای یکی، قافیه یا دلیل کمی در مورد دسرهای فصلی که در هر ردیف استراحتگاه به پایان می رسد وجود دارد. معمولاً Value Resorts پیشنهادات محدود و باورنکردنی را دریافت می‌کند – بهتر از آنچه در برخی از استراحتگاه‌های لوکس ارائه می‌شود. همچنین برخی از آیتم های منوی دائمی عالی در این هتل ها وجود دارد که توجه شما را به آنها جلب می کنیم.

نکته دیگر، هر استراحتگاه والت دیزنی ورلد دارای طراحی مضمون ارزشمندی است. برای خوانندگان معمولی راز نیست که Caribbean Beach Resort یکی از محبوب‌ترین مکان‌های مورد علاقه ما در WDW است و Pop Century در آنجا به عنوان یکی از مکان‌هایی است که ما بیشتر در آن اقامت داشته‌ایم. در واقع، یکی از دلایلی که ما مشتاقانه منتظر Skyliner بودیم این است که مجموعه جدیدی از مهمانان را در معرض چند استراحتگاه مورد علاقه ما قرار می دهد.

به طور خلاصه، این یک راه سرگرم کننده و رایگان است (خوب، جدا از غذا و نوشیدنی – اما فعالیت خود برخلاف رفتن به پارک ها رایگان است) برای لذت بردن از روزهای غیرپارک خود در دنیای والت دیزنی. بیایید به تعقیب و گریز ادامه دهیم و «پشت‌ه‌روی» را با اسکای‌لاینر جرعه جرعه و میان‌وعده شروع کنیم و در اطراف استراحتگاه‌های گوندولا پرواز کنیم…

استودیوی هالیوود دیزنی – فقط برای راحتی کار از DHS شروع می کنیم. اگر یک روز را خارج از پارک‌های دنیای والت دیزنی می‌گذرانید، به دلیل محدودیت‌های حمل‌ونقل و پارکینگ در استراحتگاه‌های اسکای لاینر، هنوز هم منطقی است که ابتدا به اینجا بروید. (ایستگاه Skyliner خارج از پارک است، بنابراین نیازی به ورود نیست … مگر اینکه بخواهید!)

اگر قصد دارید قبل از شروع این اسکای لاینر سیپ و میان وعده از DHS بازدید کنید، شما را به سایت ما معرفی می کنیم. بهترین اسنک استودیوهای هالیوود دیزنی پست. توصیه اصلی ما برای چیزی شیرین، کوکی کیک هویج است. برای چیزی خوش طعم (یا مشروب)، شما نمی توانید به معنای واقعی کلمه با هر چیزی در BaseLine Tap House اشتباه کنید. از آنجا، از طریق مرکز Skyliner در ساحل کارائیب، به Pop Century ادامه دهید…

استراحتگاه قرن پاپ دیزنی – این استراحتگاه در بین گزینه‌های غذاخوری والت دیزنی ورلد از محبوبیت بالایی برخوردار نیست، اما ما فکر می‌کنیم الماس‌هایی در اینجا وجود دارد. هنگام غروب یا غروب آفتاب، نوار استخر گلبرگ درست در خارج از لابی یکی دیگر از نقاط مورد علاقه ما است. ما معمولا از داخل یک میان وعده می خوریم و در اینجا می خوریم و از محیط لذت می بریم.

همانطور که برای همه چیز پاپ فود کورت، تقریبا همیشه یک دسر فصلی جذاب (یا 3!) در اینجا وجود دارد. به طور معمول، آیتم نمادینی که ما توصیه می کنیم، کیک پنیر رنگ شده با کراوات است (اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، باید داشته باشید). اگر هنگام بازدید در دسترس نیست، کیک کوچک میکی کوکی‌ها و کرم را در نظر بگیرید.

استراحتگاه هنر انیمیشن دیزنی – در مرحله بعد، از پل نسل گپ برای هنر انیمیشن عبور می کنیم. در آنجا، Landscape of Flavors را خواهید دید که یکی از فودکورت های مورد علاقه ما در تمام دنیای والت دیزنی است، البته با ترکیبی محدودتر از حد معمول.

اگر به دنبال چیزی اساسی هستید، ماهی قزل آلا سرخ شده یا مرغ تنوری برنده هستند. اگر ترجیح می دهید یک خوراکی سبک بخورید…مثل دسر…ببینید چه اقلام فصلی در دسترس هستند.

استراحتگاه ساحلی کارائیب دیزنی – به همین دلیل است که این Skyliner Sip & Snack Stroll در وهله اول وجود دارد و ما قبلاً سه مورد مورد علاقه من را در اینجا داشتیم. متأسفانه، هر دو گریل Spyglass از زمان بازگشایی مجدد، منوی خود را گم کرده اند. دیگر دلیلی برای انجام یک سفر ویژه به آنجا وجود ندارد.

از سوی دیگر، Sebastian’s Bistro بازگشایی شده و بهتر از همیشه است و بهترین وعده شام ​​در تمام دنیای والت دیزنی! متأسفانه، این یک غذای خانوادگی است که شما را سیر می کند. (خب، “متاسفانه” کلمه درستی نیست … اما برای اهداف این طرح، دقیقا ایده آل نیست!) در حالی که شما کاملا باید برای غذا خوردن در سباستین بیسترو وقت بگذارید، برای یک وعده غذایی چند مرحله ای عالی نیست.

شاید این نکته مهمی باشد که از این استراتژی اسکای لاینر برای جرعه و میان‌وعده استفاده می‌کنید – برای صرف ناهار در رستوران سباستین و صرفاً دیدن استراحت‌گاه‌های دیگر و خروج از آن غذای باشکوه. اگر به جای آن تصمیم بگیرید که آن را نادیده بگیرید، همچنان می خواهید به سمت Old Port Royale بروید.

در اینجا، در بار استخر Banana Cabana توقف خواهید داشت. این یکی از سالن های مورد علاقه ما در تمام دنیای والت دیزنی است. منو چیزی نیست که شما را شگفت زده کند، اما محیط آن (با منظره هم از استخر و هم از روی آب – برای غروب آفتاب عالی است!) بی عیب و نقص است، و اعضای بازیگران اینجا لذت مطلق را دارند.

استراحتگاه ریویرا دیزنی – از بندر اولد رویال، می‌خواهید در اطراف خلیج پابرهنه به سمت ریویرا ریزورت ادامه دهید، جایی که گزینه‌های زیادی برای غذاخوری وجود دارد. ما یا Topolino’s Terrace را برای یک وعده غذایی شیک و یا رستوران خدمات پیشخوان Primo Piatto را برای چیزی ارزانتر توصیه می کنیم.

در تراس Topolino، ما چغندر باریگول (به طرز تکان دهنده ای خوشمزه و زیبا است)، ریگاتونی، ساقه بره سرخ شده و فیله مینیون را دوست داریم. از میان دسرها، تنها چیزی که در منوی فعلی سفارش داده ایم، موس پسته است (تصویر بالا)، که آن هم فوق العاده است.

در پریمو پیاتو، ما طرفداران پیتزای سوسیس و پپرونی در اجاق، کروک مسیو، ساندویچ ایتالیایی تند، سیخ سبزیجات کبابی، و سالاد تن نیکوا هستیم. (اگر خیلی زود هستید و برای صبحانه می‌رسید، پنکیک‌های کروک مادام و بلوبری-لیمویی هر دو به شدت توصیه می‌شوند.)

اگر قبلاً یک وعده غذایی کامل خورده‌اید و فقط به دنبال نوشیدنی یا دسر می‌گردید، بار ریوا یا Le Petit Café را ببینید. این آخری شیرینی‌پزی شیک با نوشیدنی‌های خاص قهوه، شیرینی‌های نفیس، و نوشیدنی‌های آخر شب و بشقاب‌های کوچک، در محیطی پاریسی با الهام از انیمیشن کلاسیک 1970، Aristocats است. مقداری کافئین ممکن است برای این باشد که بعد از آن همه غذا خوردن به شما کمک کند – زیرا هنوز کارمان تمام نشده است!

دروازه بین المللی Epcot – هنگامی که یک وعده غذایی مقوی در Riviera Resort خوردید، می خواهید به ایستگاه Skyliner قدم بزنید تا با تله کابین به دروازه بین المللی Epcot بروید. در آنجا، شما دو گزینه خواهید داشت. اولین مورد این است که وارد World Showcase شوید و دسر دلخواه خود را بگیرید. (فرانسه نزدیک انتخابی است که نمی توان از دست داد.)

اگر این کار را در روزهای غیرپارک انجام می‌دهید، به جای آن به استراحتگاه‌های قایق بادبانی و کلاب ساحلی دیزنی سر بزنید. با بسته شدن دائمی کرمی آمپل هیلز، سواحل اند کرم بار دیگر محل دسر کرسنت لیک است. در اینجا، توصیه می‌کنیم با سفارش سینک آشپزخانه، سینک ظرفشویی Skyliner را با یک جرعه جرعه و میان‌وعده به پایان برسانید (اگرچه من بیش از یک بار یکی از آن‌ها را به تنهایی خورده‌ام). از طرف دیگر، انتخاب برتر ما برای اشتهای کمتر، No Way Jose است.

ما همچنین از طرفداران پر و پا قرص میلک شیک هایی هستیم که در پنجره کنار رستوران اصلی سرو می شود. در حالی که اینها ممکن است شبیه هیولاهای فتوژنیک به نظر برسند که برای رسانه های اجتماعی به جای مصرف طراحی شده اند، اکثر مواردی که ما داشته ایم در واقع بسیار خوب هستند. آنها به صورت فصلی تغییر می کنند، بنابراین ما هیچ توصیه خاصی نداریم – اما کره کوکی کریسمس معمولاً فوق العاده است!

در نهایت، این مقدار زیادی از خوردن، نوشیدن، و پریدن در توسل است. علاوه بر ناهار خوری و نوشیدن در هر یک از این هتل های دنیای والت دیزنی، امیدواریم زمانی را برای پرسه زدن و کاوش در محوطه آنها اختصاص دهید، به خصوص اگر هرگز زمانی را در آنها سپری نکرده باشید.

حتی اگر نخواهید، احتمالاً خواهید بود دارند کمی قدم بزنید تا کمای غذا را از بین ببرید و اشتهای خود را برای قدرت گرفتن از طریق این Skyliner Sip & Snack Stroll افزایش دهید. اگر حتی نیمی از غذاهای این لیست را امتحان کنید، فکر می کنیم یک تجربه بسیار عالی خواهید داشت!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیتم های منوی غذا یا نوشیدنی شما در Skyliner Sip & Snack Stroll چیست؟ چیزی – یا جایی – که به نظر شما ارزش گنجاندن را دارد اشاره نکردیم؟ آیا با توصیه های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *