دسته‌بندی نشده

کلینیک سلامتی لوکس SHA مکزیک در ژانویه 2024 افتتاح می شود

برند سلامتی SHA افتتاح آتی پایگاه خروجی خود در مکزیک را در ژانویه 2024 اعلام کرده است. با تکیه بر موفقیت کلینیک پرچمدار خود در اسپانیا، این اولین مرحله از برنامه های توسعه آن با مجموعه افتتاحیه بعدی برای امارات در سال 2025 خواهد بود. اکنون می پذیرد. رزرو، SHA مکزیک در Costa Mujeres واقع شده است.

میهمانان می‌توانند از میان چهار برنامه سلامت شخصی‌سازی‌شده انتخاب کنند، که منعکس‌کننده برنامه‌های پاسگاه اسپانیایی SHA است و از چهار تا ۲۱ روز متغیر است. آنها توسط متخصصان و متخصصان در چهار حوزه سلامت و تندرستی هدایت خواهند شد: تعادل و انرژی مجدد، سم زدایی و وزن مطلوب، پیری و پیشگیری و عملکرد رهبر. هر برنامه برای برآوردن نیازها و اهداف مهمانان از طریق نه رشته کلیدی تنظیم می شود: تغذیه سالم، پیشگیری و پیری، پزشکی جامع، تحریک شناختی، تشخیص های پیشگیرانه پیشرفته، رفاه و تعادل درونی، عملکرد فیزیکی و آکادمی زندگی سالم. ، که همه با هم جمع می شوند تا روشی را تشکیل دهند که به روش SHA معروف شده است.

این ملک شامل 35 اقامتگاه و 100 اتاق و سوئیت رو به اقیانوس است که هر کدام دارای بالکن خصوصی و حمام مجلل هستند.
(SHA مکزیک)


کلینیک سلامتی در ساحل بزرگترین صخره مرجانی در قاره آمریکا قرار دارد. SHA Mexico که در کارائیب مکزیک واقع شده است توسط شرکت معماری مکزیکی Sordo Madaleno و طراح داخلی الخاندرو اسکودرو طراحی شده است. این ساختمان فضای داخلی را با فضای باز با حسی ارگانیک، پایدار و معاصر ترکیب می کند.

این مجموعه شامل 35 اقامتگاه و 100 اتاق و سوئیت رو به اقیانوس است که هر کدام دارای بالکن خصوصی و حمام با دوش باران هستند. امکانات کلینیک سلامتی شامل اتاق های مشاوره پزشکی، اتاق های ذهن و بدن، استودیوی تناسب اندام، پناهگاه های یوگا و مدیتیشن، آبگرم و مدار آب درمانی است.

SHA Mexico_CABINA WELLNESS_LQ
مهمانان می توانند از میان چهار برنامه سلامت شخصی انتخاب کنند
(SHA مکزیک)

باشگاه دو و میدانی، با نگاهی به افق کارائیب، مجموعه ای از برنامه های تناسب اندام را به رهبری تیمی از حرفه ای ها ارائه خواهد داد. امکانات تناسب اندام مناطق تمرینی در فضای باز و سرپوشیده شامل چهار استودیوی حرکتی، تجهیزات تناسب اندام با فناوری پیشرفته با مسیر دویدن با واقعیت مجازی، مسیرهای مدیتیشن پیاده روی هدایت شده و زمین های تنیس و پارو را ارائه می دهد. سایر امکانات عبارتند از استخر بی نهایت، کلوپ ساحلی، اتاق بازی، تئاتر، نمایشگاه های هنری، کتابخانه، اتاق جلسات و استودیوی سرآشپز که میزبان کارگاه های زندگی سالم است. این ملک همچنین دارای یک هلی کوپتر و اسکله است که به مهمانان این امکان را می دهد که به صورت خصوصی از طریق هوا یا دریا سفر کنند.

پیشنهادات آشپزی در SHA مکزیک بر غذاهای محلی، ارگانیک و فصلی تاکید دارد. این ملک با یک رستوران با امضا، SHAmadi، با منوهایی که مطابق با نیازهای هر مهمان و اهداف برنامه آنها تنظیم شده است، افتتاح می شود. دومین گزینه غذاخوری Earthy که قرار است در مارس 2024 افتتاح شود، برای اولین بار در تاریخ این برند، آشپزی با آتش زنده و مفهوم دریا به میز را به غیر مهمانان ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

سلامتی در ایتالیا: Palazzo Fiuggi

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

JK Place Paris همکاری اسپا با Noble Panacea را اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *