دسته‌بندی نشده

خانه دابتون در اسکاتلند رونمایی شد

پس از یک پروژه نوسازی گسترده و حساس که در تابستان 2023 تکمیل شد، Buccleuch Estates رونمایی کرد. دابتون هاوس، یک خانه خانوادگی بوکلوش واقع در ملک کوئینزبری، 10 دقیقه از قلعه Drumlanrig. این خانه اکنون برای رزرو اجاره خصوصی در دسترس است.

دابتون با ترکیبی از ظرافت خانه های روستایی و مهمان نوازی مدرن، 11 اتاق خواب اختصاصی و فضای پذیرایی وسیع دارد. طراحی معاصر با ویژگی‌های تاریخی دابتون در سرتاسر ملک بازسازی‌شده ترکیب می‌شود، در حالی که باغ رسمی چهار جریبی در میان ۲۷ جریب جنگل مختلط قرار دارد. همچنین دارای باغ آشپزخانه و دسترسی به مواد طبیعی است.

دابتون در سال 1820 توسط معمار محبوب ویلیام اتکینسون و به سفارش والتر مونتاگو داگلاس اسکات، پنجمین دوک بوکلوش طراحی شد. این خانه از لحاظ تاریخی به عنوان خانه عامل ملک کوئینزبری عمل می کرد تا اینکه در دهه 1980 توسط دوک دهم و دوشس باکلوش به عنوان یک خانه خانوادگی برای خود و چهار فرزندشان، از جمله والتر دالکیث، بازسازی شد. در این فصل جدید، ارل و کنتس دالکیث، والتر و الیزابت، نقش مهمی در رهبری بازسازی‌های اخیر خانه دابتون داشتند که در آگوست 2023 به پایان رسید. خانه خانوادگی

دابتون هاوس
(با احترام به آلیکس مک اینتاش)

خوب است بدانید: خانه دارای امکانات رفاهی و رفاهی مدرن است تا نیازهای مهمانان امروزی را برآورده کند. امکانات آن عبارتند از: سونا، اتاق درمان، لانه های گرم کن، زمین تنیس چمن و آشپزخانه پذیرایی.

ملک کوئینزبری به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای دابتون هاوس عمل می‌کند و مایل‌ها مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دوچرخه‌سواری کوهستانی مشخص شده، با کرایه دوچرخه و دوچرخه الکترونیکی در محل در دسترس است. از طرف دیگر، می توانید یک روز ماهیگیری رزرو کنید یا در تیراندازی شبیه سازی شده بازی امتحان کنید. آنها همچنین می توانند از دوره های حمله اسکاتلند لذت ببرند یا به زمین بازی ماجراجویی سفر کنند. مهمانانی که بیشتر بر اکتشافات فرهنگی متمرکز هستند، می‌توانند تور قلعه دروملانریگ را رزرو کنند، باغ‌های باشکوه و حیاط اصطبل را با کسب‌وکارهای مستقل محلی و صنعتگران کاوش کنند، قبل از اینکه در چای‌خانه‌ی قلعه لذت ببرند. منطقه وسیع‌تر از نظر هنر و تجارب فرهنگی مانند مسیر میراث رابرت برنز، تأسیسات هنری زمینی کراویک مولتی‌ورس، مسیر هنر و صنایع دستی Kirkudbright، و جشنواره معتبر کتاب ویگ‌تاون، غنی است.

چه برنامه ریزی برای تعطیلات خانوادگی، یک جشن با دوستان، یک عروسی، یک ماجراجویی ورزشی، یا استراحت شرکتی، دابتون هاوس از سوالات برای همه گردهمایی های خصوصی استقبال می کند.

مقالات مرتبط

شکوه اسکاتلندی در ادینبورگ

چگونه در تعطیلات مانند آقایان زمینی زندگی کنیم

سوئیت های جدید لندن برای هر نوع مسافر

تورهای لوکس اسکاتلند “تور لوکس نهایی” را ارائه می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *