دسته‌بندی نشده

گزارش در محل: بوتیک لوکس در سیه‌نا، ایتالیا

تنها لوکس پنج ستاره در قلب تاریخی سیه نا ایتالیا، گراند هتل کانتیننتال Starhotels Collezione است. Starhotels یک شرکت خصوصی ایتالیایی با 30 ملک است که عمدتاً در مکان‌های عالی در شهرها و شهرهای نمادین ایتالیا، و همچنین میکل آنژ در نیویورک، فرانکلین، گور و پلهام در لندن، و هتل کاستیل در پاریس قرار دارند.

کاخ دیدنی رنسانس در سیه‌نا – که در سال 1677 توسط پاپ الکساندر هفتم به عنوان هدیه عروسی برای خواهرزاده‌اش ساخته شد – درست در خیابان اصلی خرید Banchi dei Sopra و دقیقاً در گوشه‌ای از میدان افسانه‌ای Piazza del Campo قرار دارد که مانند بقیه. شهر قدیمی، یک منطقه بدون ترافیک است. تماس با لورا بونلو (+39-057-756-011; [email protected])، مدیر میز جلو، برای اجازه دسترسی، و استفاده از میدان روبروی خیابان برای پارک برای مدت زمانی که برای تخلیه چمدان ها لازم است. سپس وسایل نقلیه را باید در یکی از پارکینگ‌های رسمی رها کنید، اما ما پارکینگ هتل را انتخاب کردیم که ماشین ما را دور می‌کرد و وقتی زمان حرکت فرا می‌رسید، آن را در انتظار ما قرار داد.

با ورود به لابی از طریق درگاه باشکوه قدیمی که زمانی توسط اسب‌ها و کالسکه‌ها استفاده می‌شد، از کف سفالی اولیه عبور کردیم و وارد حیاط شدیم. با سقف‌های طاق‌دار دیواری سر به فلک کشیده، اکنون پذیرایی، آسانسور مدرن، بار و سالن استراحت کورته، جایی که صبحانه سرو می‌شود، و رستوران Saporedivino را در خود جای داده است.

سوئیت نوبل جونیور ما، شماره 143، در اولین سطحی که ایتالیایی‌ها آن را طبقه نجیب می‌نامند، دارای سقف نقاشی‌شده باشکوهی بود و منظره‌ای از پشت بام سیه‌نا تا کلیسای جامعی داشت که بالاتر از همه چیز اوج می‌گیرد و یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین مکان‌ها است. ایتالیا مانند بسیاری از سوئیت‌ها، سوئیت‌های ما یک تخت سایبان، یک لوستر بزرگ، اثاثیه دورهمی، و حمامی با وان و سر دوش استاندارد، و لوازم آرایشی با مارک خانه سازگار با محیط زیست داشتند. لمس خوب: هتل مسواک چوبی رایگان با موهای واقعی ارائه می دهد.

بار Lounge توسط Sapordivino در گراند هتل کانتیننتال در حیاط واقع شده است. کوکتل و همچنین غذاهای رستوران SaporDivino سرو می شود.
(گرند هتل کانتیننتال)

یک گزینه خوب برای خانواده ها شماره 135 است، یک سوئیت هریتیج که می تواند چهار نفر بخوابد، و دارای یک نیم طبقه با تلویزیون، کاناپه و میز ناهار خوری است. در طبقه بالا، شماره 427 یکی از سه اتاق خانوادگی با تخت‌های کینگ و دو نفره است که تا چهار اتاق نیز می‌خوابد. در بالای برج قدیمی قرون وسطی، که در ساختمان رنسانس گنجانده شده است، سوئیت پانورامیک، شماره 550، دارای 18 پله خصوصی، در دو سطح است و دارای یک اتاق نشیمن با نیمکت ها، یک مطالعه با یک میز بزرگ، حمام، اتاق پودر، و یک اتاق خواب مستر و همچنین دید 360 درجه. می تواند با اتاق سوپریور ارتباط برقرار کند. نقطه برتر: شماره 138، اتاق دلوکس ویستا با تراس، تنها اتاقی است که در پشت بام تراس دارد، جایی که بونلو به ما گفت، امکان ترتیب دادن شام با نور شمع وجود دارد، بنابراین این اتاق را به عنوان بهترین انتخاب خود برای ماه عسل علامت بزنید.

کارهایی که باید انجام دهید: هر روز یک ساعت کوکتل در بار و سالن Corte، اما به خصوص پنجشنبه ها برای Aperi-Pizza و Bolicine aperitif، با انتخابی از شراب های گازدار و فینگر فودهای لذیذ. بهتر است این را از قبل برای فصل پربازدید رزرو کنید. رستوران Saporidivino علاوه بر بوفه صبحانه، غذاهای مورد علاقه توسکانی مانند ماکارونی Spelled Pici از سرآشپز اجرایی Luca Ciaffarafà با سس اردک خورشتی و گردو، و سوپ نان گوجه فرنگی ارگانیک توسکانی با فوم ریحان و گوجه فرنگی گیلاسی را سرو می کند.

انبار شراب در پایه برج قدیمی به سال 1200 باز می گردد. می تواند تا 20 یا 12 نفر را بنشیند و بیش از 3000 بطری را در خود جای دهد و مکانی ایده آل برای گردهمایی های صمیمی و مزه شراب است. یکی دیگر از انتخاب های استثنایی برای مناسبت های خصوصی سالن باشکوه Salone delle Feste در طبقه نوبل است که فکر می کردیم مکانی خیره کننده برای عروسی های مدنی یا جشن های شرکتی و خانوادگی است. خوب است بدانید: هتل با پرداخت هزینه اضافی از حیوانات خانگی کوچک و متوسط ​​پذیرایی می کند.

سوئیت هریتیج
هریتیج سوئیت 645 فوت مربع فضا ارائه می دهد. آنها دارای یک اتاق نشیمن جداگانه، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره، کف کاشی های اصلی و نقاشی های دیواری سقف طاقی هستند.
(گرند هتل کانتیننتال)

بنابراین، چه زمانی فصل اوج سینا است؟ این شهر که یکی از دیدنی ترین شهرهای هنری ایتالیا است، در تمام طول سال، به ویژه در ماه های گرم، بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. و وقتی سینا را می شنوید فکر می کنید Palio، مسابقه اسب برهنه قرون وسطایی در اطراف میدان Piazza del Campo، که هر تابستان در 2 ژوئیه و 16 اوت برگزار می شود.

مدیر کل ناتالی بوگونین ([email protected]; +39-057-756-011) به ما گفت که باید حداقل هشت ماه قبل برای این هفته ها رزرو کنید. او گفت که کارکنان میز پذیرش هتل می‌توانند بلیط‌ها را ترتیب دهند، هم برای سفیدکننده‌های پیازا دل کامپو و هم برای صندلی‌های بسیار گران‌تر در خانه‌های شخصی مشرف به میدان، که همیشه پر از متراکم است. مرکز میدان دارای اتاق ایستاده آزاد است، اما این اتاق ساعت‌ها قبل از مسابقه پر می‌شود و با توجه به فشار و گرما، برای کودکان یا مسافران مسن توصیه نمی‌شود.

خود مسابقه کمی بیش از یک دقیقه طول می‌کشد، اما هفته‌ها آماده‌سازی پرشور و جنجالی با رژه لباس‌ها، طبل‌زنان و پرتاب‌کنندگان پرچم انجام می‌شود. نقطه اوج ضربان قلب است، و اغلب به طرز نگران کننده ای طولانی تا اسلحه استارتر در حالی که 10 اسب برای فضا در خط شروع حرکت می کنند. سپس جشن‌های شادی‌آور برای اسب برنده و ناحیه شهر وجود دارد که به تب و تاب می‌رسد، روزها ادامه می‌یابد و همیشه از بازدیدکنندگان استقبال می‌شود.

سوئیت هریتیج
تنها هتل 5 ستاره بوتیک در مرکز تاریخی سیهنا دارای 51 اتاق و سوئیت است. در اینجا مجموعه Heritage نشان داده شده است.
(گرند هتل کانتیننتال)

کاوش در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و بناهای تاریخی سیه‌نا برای چند روز ضروری است – ما فراموش کرده بودیم که این شهر تپه‌ای کوچک چقدر مسحورکننده است و به لطف حفاظت یونسکو چقدر کاملاً محافظت شده است – و این کار را می‌توان با پای پیاده انجام داد. همچنین پایگاهی عالی برای کشف بسیاری از کارهایی است که توسکانی انجام می دهد: شهرهای هنری، شهرهای تپه ای، حومه شهر خیره کننده، و برخی از بهترین غذاها و شراب ها در جهان. با سرپرست دربان ماسیمو کورادو ([email protected]) و تیم او برای ترتیب حمل و نقل و دریافت راهنمایی برای جواهرات پنهان در منطقه.

سینا مملو از رستوران های جالب است. ما Mugolone (www.ristorantemugulone.it) را انتخاب کردیم که در فهرست میشلین قرار دارد، و از دکوراسیون معاصر و تغییر جالب سرآشپز در غذاهای سنتی مانند Tiramisu از کاد نمکی و Sirloin از بوفالو آمریکایی خوشمان آمد. Bonello همچنین Campo Cedro را پیشنهاد کرد که در آن سرآشپز ژاپنی طعم‌های محلی و شرقی را با هم ترکیب می‌کند و یک منوی چشیدن چهار غذا دارد. برای غذاهای سنتی تر، او Taverna San Giuseppe را توصیه می کند (www.tavernasangiuseppe.it)

خرید در ایتالیا هرگز مشکلی نیست و سینا نیز با بوتیک های مد و جواهرات محلی، چرم، آثار هنری تولید مثل و صنایع دستی از این قاعده مستثنی نیست. انتخاب برتر: Artigiani Toscani در Via di Città 6/8 و 148 به دلیل طیف باکلاس چند رنگی از ظروف غذاخوری معاصر، لوازم جانبی خانه و آباژورهای الهام گرفته از طبیعت که شکوه خاصی را برای هر خانه ای به ارمغان می آورد.

مقالات مرتبط

سلامتی در ایتالیا: Palazzo Fiuggi

Abercrombie & Kent ماجراجویی انحصاری ایتالیا را برای سال 2024 اضافه می کند

Toscana Resort Castelfalfi به “Castelfalfi” تغییر نام داد

گزارش در محل: Le Marche ایتالیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *