دسته‌بندی نشده

سلامتی در ایتالیا: Palazzo Fiuggi

برای قرن ها آب های طبیعی فیوگی به عنوان یکی از سالم ترین آب های جهان شناخته شده اند. با شروع دهه 1500، پاپ ها و ستاره های سینما، هنرمندان و زائران به این مقصد ایتالیایی آمده اند به این امید که آب بیماری های آنها را درمان کند. در سال 1913، یک هتل ویلایی به سبک هنر نو افتتاح شد. در سال 2021، همان هتل تبدیل شد پالازو فیوگی; آن به طور کامل بازسازی شد، با امکانات آبگرم و سلامتی به مساحت 65000 فوت مربع و احاطه شده توسط 20 هکتار باغ سرسبز. فضای گذشته در سقف های سر به فلک کشیده و لوسترهای لابی و اتاق ناهارخوری منعکس شده است، اما فناوری های پیشرفته سلامتی بر این روز حکومت می کنند.

تنها 40 دقیقه از رم، تکنسین‌های کت‌های آزمایشگاهی از میان سالن‌های طولانی مملو از 39 اتاق درمان و 12 مطب پزشکی زمزمه می‌کنند. این یک آبگرم صرف نیست: هیچ درمان یا فعالیتی شروع نمی‌شود مگر اینکه پس از معاینات پزشکی و کل‌نگر/آیورودا و آزمایش‌های مختلف تقریباً همه جنبه‌های سلامت جسمانی را نشان دهند. (در میان بسیاری دیگر، به اسکن بدن سه بعدی یا تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکال فکر کنید.) تنها پس از آن است که برنامه ریزی ویژه آغاز می شود و با منوی سفارشی طراحی شده توسط سرآشپز سه ستاره میشلن، هاینز بک و مدیر پزشکی دکتر دیوید دلا مورت شروع می شود. . هیچ شکر، کافئین و الکل وجود نخواهد داشت، اما وعده های غذایی حتی بدون آنها پیچیده و خوشمزه هستند.

Palazzo Fiuggi یک ملک 132 اتاقه است که شامل 48 سوئیت است.
(تایسون سادلو / او از طریق Palazzo Fiuggi ارائه شد)


هر برنامه شامل رژیم های سلامتی، وعده های غذایی شخصی، مشاوره و ارزیابی و اقامت در هتل است. حداقل ده ها روش درمانی یا خدمات زیبایی اضافی ممکن است به صورت à la carte اضافه شوند، مانند صدا درمانی دو گوش برای آرامش و تنش زدایی. کودکان بالای 14 سال در Palazzo Fiuggi پذیرفته می شوند. هتل حیوانات خانگی نمی پذیرد. از همه مهمانان انتظار می رود که در یک برنامه درمانی شرکت کنند، به استثنای یکی از اعضای یک زوج که با هم سفر می کنند.

Lorenzo Giannuzzi بنیانگذار Palazzo Fiuggi و مدیر عامل Forte Village در ساردینیا، یک استراحتگاه ساحلی با همه امکانات پنج ستاره است. مدیر مقیم پاتریزیا دی مارتینو ([email protected]; +39-335-780-8544) سابقه طولانی در مهمان نوازی لوکس داشته است. او قبل از فروش، بازسازی کامل و راه اندازی مجدد آن به عنوان Palazzo Fiuggi دو سال پیش، یکی از مدیران سابق Grand Hotel Palazzo della Fonte بود. از آنجایی که میهمانان در Palazzo Fiuggi از سه روز تا سه هفته می‌مانند، او باید با ارائه ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه تعادل را حفظ کند. یک مثال یک هفته کامل از فعالیت های تقویتی و ترمیمی مطابق با The Ranch Malibu در کالیفرنیا است.

تراس ریاست جمهوری
تراس سوئیت پرزیدنت 1722 فوت مربع است و منظره ای پانوراما از منطقه را ارائه می دهد.
(پالازو فیوگی)

همگروه او در این تلاش مدیر اسپا شارون کاسیوس ([email protected]) که در سراسر جهان از جمله برای ESPA کار کرده است. بین آنها، آنها مطمئن می شوند که هر مهمان برنامه ای سفارشی از درمان ها، راحتی های شخصی تازه و برنامه های سفر به طور جداگانه طراحی شده دارد. برنامه‌ها می‌توانند از طول عمر و جوان‌سازی، سم‌زدایی و کنترل وزن، تا دوره‌هایی مانند سم‌زدایی پس از تابستان یا بازنشانی یائسگی متغیر باشند.

استخرهای متعددی در داخل و خارج وجود دارد، گرم شده یا نه، حباب یا ساکن. در سال 1936، هتل یکی از اولین استخرهای شنای المپیک روباز ایتالیا را نصب کرد که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز، حمام، اتاق نمک، حمام های رومی گسترده و تالاسوتراپی، به علاوه دوچرخه سواری، یوگا، پارویی و تنیس، بولینگ و پیاده روی وجود دارد. درمان های تخصصی صورت، ماساژ و سایر درمان های زیبایی در دسترس هستند. خدمات نگهبانی پس از اقامت برای کسانی که مایل به پشتیبانی پس از برنامه خود هستند در دسترس است. و البته آب فیوگی هم هست که روزانه در اختیار هر مهمان قرار می گیرد.

سوئیت پرزیدنت PALAZZO FIUGGI
سوئیت پرزیدنتال 1184 فوت مربع فضا دارد. اتاق خواب آن دارای یک تخت سایبان و نقاشی های دوره است، در حالی که حمام ها دارای سنگ مرمر گرانبها و موزاییک های منحصر به فرد هستند.
(TysonSadlo از طریق Palazzo Fiuggi)

این ملک 132 اتاقه شامل 48 سوئیت، از جمله دو سوئیت در طبقه دوم (طبقه اول اروپایی) است که می توانند از طریق تراس های بیرونی با هم ترکیب شوند. سوئیت پرزیدنت پر از نور، شماره 139 (1200 فوت مربع)، شامل یک اتاق خواب بزرگ، یک حمام کامل و یک نیم حمام، و همچنین دو تراس (یکی از آنها 1700 فوت مربع است).

سوئیت رویال مجاور، به شماره 134 (1450 فوت مربع)، شامل یک اتاق نشیمن بزرگ و یک اتاق خواب است که هر دو به تراس (1500 فوت مربع) باز هستند و یک و نیم حمام. این می تواند از طریق تراس به سوئیت ریاست جمهوری متصل شود.

اتاق 4 قاره_
Sala 4 Continenti اتاق غذاخوری اصلی است که دارای کفپوش پارکت کاملاً بازسازی شده است و با نقاشی‌های دیواری گالیمبرتی تزئین شده است.
(TysonSadlo از طریق Palazzo Fiuggi)

سوئیت های دونفره و جونیور لوکس جادار و راحت هستند و بسیاری از آنها دارای قسمت نشیمن هستند. حمام‌های وسیع، دوران طلایی را با پنجره‌های بزرگ و سقف‌های بلند منعکس می‌کنند، اما مطابق با استانداردهای قرن بیست و یکم ساخته شده‌اند. برخی از حمام ها وان دارند. اکثرا دوش حمام دارند. در سرتاسر ملک، دکور ترکیبی از قطعات مرمر و کریستال کلاسیک با مبلمان و امکانات امروزی است. هر اتاق یک اتاق دید است.

امسال، Palazzo Fiuggi ویلا لوئیزا را معرفی کرد، یک ویلای آرت دکو که از بالا به پایین بازسازی و مدرن شده است. با هفت اتاق خواب و نه حمام، این خانه خصوصی که حداکثر 14 مهمان را در خود جای می دهد، شامل پنج طبقه، دو اتاق نشیمن و یک اتاق غذاخوری، انبار شراب، یک سالن ورزشی با سونا و یک اتاق درمان است. در ویلا آسانسور و راه پله وجود دارد.

دو طبقه هر کدام سه اتاق خواب دارند. اتاق خواب جلویی هر کدام بزرگ‌ترین است و شامل فضای کار و بالکن‌های ژولیت است، اتاق خواب میانی جمع‌وجورتر است و اتاق خواب عقب جادار است، همه با منظره پانوراما. طبقه پنت هاوس دارای سوئیت پرزیدنت پرزیدنت است که دارای سه تراس، یک اتاق نشیمن با شومینه، یک اتاق خواب و دو حمام کامل، از جمله یک دوش با دیوارهای موزاییکی با منظره کوه های فراتر است.

اتاق نشیمن ویلا لوئیزا
ویلا لوئیزا دارای مبلمان و فناوری های ایتالیایی معاصر است که مکمل سبک دوره آزادی ساختمان تاریخی است.
(پالازو فیوگی)

ویلا لوئیزا را فقط می توان در این مرحله به طور کامل رزرو کرد. کارکنان ویلا شامل سرآشپز و پیشخدمت هستند. شام شبانه سرو می شود. حمل و نقل بین ویلا و هتل اصلی مجاور و مرکز سلامتی در صورت درخواست در دسترس است. در غیر این صورت، برخی از خدمات اسپا را می توان در ویلا ترتیب داد.

با نگاهی به 500 سال گذشته، گفته می شود که آب های معجزه آسای فیوگی سنگ کلیه میکل آنژ را درمان می کند. چه درست باشد چه نباشد، ما فکر می کنیم که برنامه های فعلی Palazzo Fiuggi ممکن است تنها راه حلی برای استرس قرن بیست و یکم یا برای بازگشت به تعادل مثبت زندگی باشد.

مقالات مرتبط

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

Soneva چهار استراحتگاه جدید سلامتی در مالدیو را معرفی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *