تورها

تجملات پایدار در آلگاروه، پرتغال

شکی وجود ندارد که آلگاروه دریا و شن و ماسه را بسیار خوب انجام می دهد، با اقامتگاه هایی از کلبه های ساده تا اتاق های هتل سطح بالا. ویلا ویتا پارک ریزورت و اسپا لوکس 5* را درست در کنار دریا با غذاهای عالی از جمله رستوران دو ستاره میشلین ارائه می دهد. همچنین توسط «هتل های پیشرو جهان» که تنها یکی از 50 هتل در سراسر جهان است، به عنوان یک رهبر پایداری شناخته شده است. و در حومه اطراف، Algarve ابتکارات بسیاری را برای حفظ زیبایی طبیعی خود به راه انداخته است.

فراساحل گروه‌هایی از جزایر هستند که در آب‌های بکر نشسته‌اند و شهرهای تاریخی که در میان تپه‌ها لانه کرده‌اند. مزارع در میان چشم انداز پراکنده هستند و روغن زیتون، شراب و طیف وسیعی از میوه ها و سبزیجات تولید می کنند. این بدان معناست که شما در اینجا با ماهی مورد علاقه خاص غذا می خورید.

کروز کاتاماران ریا فورموسا

پارک طبیعی ریا فورموسا یک منطقه حفاظت‌شده از تالاب‌ها، مرداب‌ها و جزایری است که در امتداد ساحل از فارو کشیده شده‌اند. این شهر به دلیل اکوسیستم متنوع خود، ایجاد زیستگاه برای گونه های گیاهی و جانوری بی شماری است. بهترین راه برای دیدن آن، سوار شدن به یک کروز کاتاماران از مارینا در فارو است، حدود چهار ساعت.

در یک صبح آفتابی زیبای پاییزی، از میان تالاب، باتلاق‌های نمکی و مناطق جزر و مدی عبور می‌کنیم. حیات پرندگان در اینجا بسیار مشهود است زیرا توقفگاه حیاتی برای گونه هایی مانند فلامینگوها، نوک قاشقی ها و عقاب های عقابی است. در Ilha Deserta وارد دریای آزاد می شویم و جزیره را با سواحل شنی طولانی اش می چرخانیم.

در تالاب برمی گردیم، با قایق های رنگارنگ در کنار سواحل آن، از کنار ایلها دا کولاترا عبور می کنیم. اینها متعلق به جوامع ماهیگیری هستند و هنوز تجارت خود را در اینجا انجام می دهند، و دسترسی به جزیره فقط با قایق بدون ماشین امکان پذیر است. در کنار آن Ilha de Faro قرار دارد که با پل به سرزمین اصلی متصل می شود و فانوس دریایی فارول د سانتا ماریا افق را اشغال می کند. فقط برای شنا در آب های شفاف و شفاف قبل از بازگشت به فارو برای صرف ناهار غذاهای دریایی وقت دارید.

کارگاه های لوله و صنایع دستی

اینلند شهر لذت بخش لوله است که قرن ها میراث موری ها و پرتغالی ها شکل گرفته است. محله قدیمی، که توسط قلعه نمادین لوله تاج گذاری شده است، شاهد تابلویی غنی از تبادل فرهنگی است. حکومت مسلمانان اثری محو نشدنی در معماری و سنت های لوله بر جای گذاشت. حمام موریش، بانهو اسلامیکو، به تازگی کشف شده اند و ارزش بازدید را دارند.

Loulé Criativo، واقع در Palacio Gama Lobo، یک فضای فرهنگی پویا است که هنرها و صنایع دستی معاصر را جشن می گیرد. می‌توانید صنعتگران را در حین کار تماشا کنید، زیرا آنها در همه چیز از سفالگری و نقاشی گرفته تا جواهرات‌سازی و هنرهای نساجی مشغول هستند. در خیابان های اطراف کارگاه های مس و سبد فروشی وجود دارد که هنوز از روش های سنتی استفاده می کنند.

بیشتر در تپه های روستای سمادوس، کاسا دو اسپارتو مدرسه قدیمی را اشغال می کند. در اینجا می‌توانم دستم را در هنر باستانی کار با اسپارتو، یک علف بادوام و فیبری بومی شبه جزیره ایبری، امتحان کنم. پیرزن های لذت بخش اصول بافندگی را به من آموزش می دهند، سنتی که در طول نسل ها منتقل شده است. هیچ چیز خیلی ماجراجویانه ای نیست، فقط بافتنی ساده است، اما می توانم جا کلیدی خودم را بردارم.

کلاس آشپزی کاتاپلانا

کاتاپلانا یک غذای دریایی نمادین از آلگاروه است و نام خود را از ظرف پخت صدف شکل گرفته است. خاستگاه آن موریانه است و بسیاری از ویژگی های مشابه تاگینه را دارد که امروزه در شمال آفریقا همچنان استفاده می شود. معمولاً از مس ساخته می‌شود و یک قابلمه ایده‌آل برای پخت آهسته است که محیطی بسته را برای ایجاد طعم‌ها ایجاد می‌کند.

با سرآشپز مارگاریدا ورگس برای خرید مواد اولیه به بازار فارو می رویم. پیاز فلفل، سیر، گوجه فرنگی و گشنیز تازه وارد سبد می شوند سپس به سمت غرفه های ماهی می رویم. تازگی مهم است و ما صدف، کاکل، میگو و غوغا، به علاوه سوسیس Chorizo ​​را برای طعم بیشتر انتخاب می کنیم.

به رستوران Tertúlia Algarvia، نه چندان دور از دریا، با پوست کندن و خرد کردن کار می کنیم. یک نفر ماهی را فیله می کند و آن را به مکعب ها تقسیم می کند، در حالی که روغن زیتون در ماهیتابه کاتاپلانا در حال گرم شدن است. چوریزو، سیر خرد شده و پیاز را قبل از اضافه کردن لایه‌های فلفل، گوجه‌فرنگی، آویشن و گشنیز سرخ می‌کنیم.

یک لیوان شراب سفید به اضافه تکه های ماهی مرحله اول را کامل می کند و اجازه می دهیم طعم ها به آرامی با هم مخلوط شوند. بعد از پنج دقیقه صدف و کاکل را اضافه می کنیم و در نهایت میگوها را اضافه می کنیم. و این همه، فقط چند دقیقه دیگر صبر کنید، آتش را خاموش کنید و بگذارید همه چیز بخار شود. بیرون می نشینیم و از خورش با سیب زمینی آب پز شده در پوستش لذت می بریم. با وجود اینکه اواسط نوامبر است، ما احساس سرما نمی کنیم.

پرونده واقعی

اطلاعات: از آلگاروه دیدن کنید اطلاعاتی در مورد منطقه دارد.

از پرتغال دیدن کنیدمن اطلاعاتی در مورد کشور دارم.

لوله کریتیوو اطلاعاتی در مورد کارگاه ها و فعالیت های صنعتگر دارد.

برو: ایزی جت از فرودگاه های مختلف بریتانیا مستقیماً به فارو پرواز می کند

منشور ایسیا تورهای قایقرانی کاتاماران را انجام می دهد.

اقامت کردن: ویلا ویتا پارک یک پایگاه راحت با غذاهای عالی در تمام رستوران های آن ایجاد می کند. قیمت اتاق‌ها براساس 2 بزرگسال که در باغ اتاق لوکس مشترک هستند از 250 یورو / 220 پوند با صبحانه.

خوردن: رستوران ونزا در Paderne یک انتخاب شراب فوق العاده برای مطابقت با غذاهای محلی خود دارد.

Quinta do Freixo یک مزرعه ارگانیک در بنافیم با رستورانی است که محصولات آن را سرو می کند.

رستوران ترتولیا الگارویا در فارو نه تنها غذاهای عالی دارد، بلکه کلاس های آشپزی نیز برگزار می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *