تورها

شخصیت صبحانه و وعده های غذایی بیشتر بازگشت به دنیای دیزنی

والت دیزنی ورلد اعلام کرده است که صبحانه‌ها، ناهارها و شام‌های شخصیت‌های بیشتری به رستوران‌های سرویس میز که قبلاً در پادشاهی جادویی بازگشایی شده‌اند، به‌علاوه استراحتگاه‌های پلینزی ویلج و کلاب ساحلی باز می‌گردند. این پست تاریخ‌ها، جزئیات و آنچه را که با سرعت آهسته بازگشت این تجربه‌های غذاخوری شخصیت‌ها به حالت عادی در می‌آید به اشتراک می‌گذارد. (به روز شده در 16 سپتامبر 2022.)

برای مرور سریع پیشرفت اخیر، دیدار و احوالپرسی با شخصیت های سنتی با در آغوش گرفتن، امضا، بالا و غیره بازگشت به دنیای والت دیزنی در آن زمان، دسته‌ای از «مشاهده‌های» موجود، فوراً به «جلسات» بازگردانده شدند. اینها عبارتند از تئاتر میدان شهر، تالار پرنسس پری، نورافکن افراد مشهور، رویاهای فرش قرمز، رویال سامرهوس و غیره.

در هفته‌های پس از آن، دیدار و احوالپرسی شخصیت‌های دیگر بازگشته است. نمونه‌های اخیر و آینده عبارتند از Adventurers Outpost در Animal Kingdom و Star Wars Launch Bay در استودیوی هالیوود دیزنی. به آرامی اما با اطمینان (تاکید بر آهسته) والت دیزنی ورلد در حال بازیابی اجزای شخصیت بوده است و آنها را به قبل از بسته شدن نزدیک می کند.

همراه با این، چندین وعده غذایی شخصیت نیز به حالت عادی بازگشته است. این شامل تجربه‌های غذاخوری شخصیت خز مانند می‌شود صبحانه لا آرت در تراس Topolino – طعم‌های ریویرا و شام فصلی مینی در DHS. همچنین شامل می شود کتاب داستان غذا خوردن در Artist Point با سفید برفی، ولی نه بیشتر مکان های شخصیت چهره دیگر.

با اینکه مدتی است برگشته است میز سلطنتی سیندرلا عادی نیست به همین ترتیب، Akershus و Bon Voyage مانند مکان‌های دیگری که قبلاً شخصیت‌های چهره و خز را نشان می‌دادند، مانند 1900 Park Fare، بسته می‌مانند. نه برای خراب کردن توهم یا هر چیز دیگری، اما شنیده‌ایم که این به این دلیل است که والت دیزنی ورلد در حال حاضر «کمبود پرنسس» آشکاری را تجربه می‌کند.

اخیراً، تجربیات شخصیت‌ها و به‌روزرسانی‌های ناهارخوری دیگر رخ داده است، از جمله بازگشت Hoop-Dee-Doo Musical Revue و Chip ‘N Dale’s Campfire Sing-A-Long در Disney’s Fort Wilderness Resort & Campground. در حالی که هر دو خبر فوق‌العاده‌ای بودند، مورد دوم به‌ویژه به عنوان سیگنالی مهم بود که والت دیزنی ورلد همچنان قصد دارد چیزهای کوچکی را که به راحتی فراموش می‌شوند را بازگرداند – یا قربانی کاهش هزینه‌ها شوند.

در هر صورت، ما خبرهای خوبی در زمینه غذاخوری شخصیت ها داریم، با گسترش نسبتاً قابل توجه به گزینه ها. در اینجا اعلامیه دنیای والت دیزنی است…

در سرتاسر دنیای والت دیزنی، برخی از رستوران‌های مورد علاقه مهمانان برای استقبال از دوستان محبوب آماده می‌شوند، از جمله استیچ برای صبحانه در Ohana در استراحتگاه پلینزی دیزنی، مینی و دوستانش برای صبحانه در کافه کیپ می در هتل ساحلی دیزنی، و وینی پو و دوستانش در قصر کریستال در پادشاهی جادویی برای ناهار و شام.

برای چند آغوش، خنده و خاطرات ماندگار آماده شوید، زیرا اینجا مکان هایی است که شخصیت ها به زودی غذا می خورند!

بیایید با پادشاهی جادویی شروع کنیم، جایی که چند شخصیت ویژه برای جشن دوستی در خیابان اصلی، ایالات متحده آمریکا در قصر کریستال: بوفه ای با شخصیت هایی با وینی پو و دوستان بازگشته اند. این زیبایی الهام گرفته از گلخانه، با گزینه هایی مانند Carved Prime Rib، Seasonal Ravioli و Peel & Eat Shrimp، مکان مناسبی برای گذراندن روز خود با در آغوش گرفتن و مهمانی است.

از 20 سپتامبر 2022، دوستانی از Hundred Acre Wood دوباره به جشن جشن برای ناهار و شام در کریستال پالاس خواهند پیوست. (توجه: صبحانه هنوز در کریستال پالاس در دسترس نیست. مشخص نیست چه زمانی – یا حتی اگر – این وعده غذایی از دست رفته برگردد.)

16 سپتامبر 2022 به روز رسانی: والت دیزنی ورلد به تازگی موارد فوق را در توییتر (و همچنین فیس بوک و اینستاگرام) به اشتراک گذاشته است، که نشان می دهد صبحانه در 25 اکتبر 2022 به کریستال پالاس بازخواهد گشت. رزرواسیون قبلی غذاخوری در 22 سپتامبر 2022 باز می شود.

هیچ جزئیات دیگری ارائه نشده است، هیچ بیانیه مطبوعاتی منتشر نشده است و صفحه رسمی کریستال پالاس هنوز به روز نشده است. صرف نظر از این، این است خارق العاده اخبار. گزینه‌های صبحانه در پادشاهی سحر و جادو (و صادقانه بگوییم همه پارک‌ها) چیزهای زیادی را رها کرده‌اند، و این باید به این امر کمک کند. در اینجا امیدواریم که این به معنای بازگشت گزینه های بیشتر صبحانه … و ADR های بازگشایی قبل از پارک باشد! شما را در جریان خواهیم گذاشت.

خوشبختانه، کسانی که می‌خواهند روز را درست شروع کنند و قبل از یک روز در پادشاهی جادویی با شخصیت‌ها صبحانه بخورند، می‌توانند این کار را با یک پیاده‌روی کوتاه، قایق یا مونوریل دور از پارک در استراحتگاه پلینزی دیزنی انجام دهند.

در Poly، مهمانان می‌توانند در حالی که صبحانه کلاسیک را در صبحانه Ohana Best Friends Breakfast با لیلو و استیچ پذیرایی می‌کنند، برای لحظاتی آرامش‌بخش آماده شوند! هیچ چیز به اندازه دریافت عشق از دوست بداخلاق مورد علاقه همه، استیچ، برای شروع روز شما نیست. با لذت بردن از خوراکی های خوشمزه مانند نان صبحانه نارگیل آناناس و وافل میکی، در آغوش بگیرید و از آب لیلیکوی نمادین و اسموتی خوشمزه موانا میل کنید.

“صبحانه بهترین دوستان اوهانا” با حضور لیلو و استیچ در 27 سپتامبر 2022 بازخواهد گشت.

در استراحتگاه بیچ کلاب دیزنی، کافه کیپ می را خواهید دید، مکانی الهام گرفته از انگلستان که در آن غذاهای خوشمزه را در بوفه‌ای که برای لذت بردن از آن به کار می‌رود سرو می‌کند. با دوستان دیزنی سرگرم شوید و از غذاهای مورد علاقه صبحگاهی خود در این ضیافت لذت ببرید، از جمله کارامل پر نمک «Beach Buns». و چه صبحانه ای بدون میکی و مینی وافل های معروف کامل است؟ با این کاراکترها و غذاهای فراموش نشدنی روز خود را به روشی مناسب تامین کنید.

Minnie’s Beach Bash Breakfast در کافه کیپ می در 4 اکتبر 2022 بازمی گردد.

نکته ای که باید در هنگام رزرو پیش غذا برای هر یک از این وعده ها در نظر داشته باشید این است که پس از بازگشت شخصیت ها قیمت ها تقریباً به طور قطع افزایش می یابد. در حال حاضر، هر یک از این رستوران ها حدود 10 تا 17 دلار کمتر از قبل از تعطیلی قیمت دارند.

همانطور که بدون شک می دانید والت دیزنی ورلد چنین نکرده است کاهش یافته قیمت های سراسری در چند سال گذشته کاملا برعکس، در واقع. بر این اساس، انتظار ما این است که هر یک از این وعده های غذایی حدود 17 تا 23 دلار افزایش یابد. در حالی که هیچ مقایسه بزرگی با سیب وجود ندارد، اما تقریباً آنها را با وعده‌های غذایی با شخصیت‌های مشابه در سراسر دنیای والت دیزنی هماهنگ می‌کند. فقط چیزی که باید هنگام بررسی منوها و برنامه ریزی ADR ها در نظر داشته باشید!

پس از بازگشت این سه تجربه غذاخوری شخصیت، لیست “غذاهای از دست رفته” در دنیای والت دیزنی به شرح زیر خواهد بود:

  • کرایه پارک 1900 – صبحانه و شام
  • آکرشوس – صبحانه، ناهار و شام
  • رستوران مهمان ما باشید – ناهار صبحانه و پیشخوان
  • میز سلطنتی سیندرلا – غذاخوری شاهزاده خانم افسانه
  • کریستال پالاس – صبحانه
  • گاردن گریل – صبحانه جشن برداشت چیپ ان دیل
  • Trattoria al Forno – صبحانه با شخصیت Bon Voyage

از این میان، واضح‌ترین کاندید برای بازگشت، 1900 Park Fare در Grand Floridian Resort & Spa دیزنی است. اگرچه قبل از بسته شدن، مری پاپینز، آلیس در سرزمین عجایب و دیوانه کلاهک را نشان می داد، اما در صورت لزوم به راحتی می توان آن را به همه شخصیت های خز تغییر داد.

سپس میز سلطنتی سیندرلا وجود دارد که به نظر می رسد بخشی جدایی ناپذیر از تجربه دنیای والت دیزنی برای برخی خانواده ها باشد. حتی با وجود “کمبود شاهزاده خانم” ادعایی، به نظر می رسد که این یک اولویت برای بازگشت است. به طور مشابه، Akershus غذای پرنسس تنها EPCOT است و همیشه قبل از بسته شدن بسیار محبوب بود. این تا حدودی تعجب آور است که دیزنی راهی برای بازگرداندن هر دوی آنها پیدا نکرده است – به خصوص با توجه به اینکه هر دو چقدر برای شرکت سودآور هستند.

همه چیز دیگر در پارک ها صبحانه است، و آن را به نظر می رسد مانند مانع بزرگی که در حال حاضر برای آن وجود دارد، نیروی انسانی است. دنیای والت دیزنی هنوز نمی تواند تصور کند که Magic Kingdom را قبل از ساعت 9 صبح باز کند یا بعد از ساعت 11 شب در همان روز به دلیل محدودیت های کارکنان بسته شود. بازگرداندن صبحانه در کریستال پالاس، مهمان ما باشید، یا گاردن گریل احتمالاً به دلیل کمبود اعضای بازیگر، نیاز به بستن زودتر رستوران‌ها در شب دارد.

باز هم، این خدمات غذایی برای والت دیزنی ورلد سودآور هستند، بنابراین نمی‌توانیم تصور کنیم که سناریوی فعلی نتیجه‌ای است که شرکت «می‌خواهد». آنها پول را روی میز می گذارند، و بنابراین آن صبحانه ها را در اسرع وقت بازیابی می کنند.

در نهایت، همه اینها خبر بسیار خوبی است و باید برای بسیاری از شما که به طور خاص در مورد این وعده‌های غذایی سؤال کرده‌اید خوشحال شود (اگرچه فکر می‌کنم سؤالات بیشتری در مورد صبحانه شخصیت کریستال پالاس دریافت کرده‌ایم، و این اصلاً به این موضوع نمی‌پردازد). در حالی که این به طور مستقیم بر ظرفیت رستوران یا برنامه غذاخوری دیزنی تأثیر نمی گذارد، زیرا همه این رستوران ها قبلاً برای این خدمات وعده غذایی باز بودند، هنوز هم گام دیگری در مسیر درست برای تجربه غذاخوری و شخصیت های دنیای والت دیزنی است.

نکته مثبت دیگر، تیم های آشپزی والت دیزنی ورلد به اندازه سال گذشته کم کار نیستند. این یکی از دلایل بزرگی است که باعث می شود رستوران ها میزهای بیشتری را پر کنند و ظرفیت خود را افزایش دهند. این خبر خوبی برای کسانی است که می‌خواهند رزروهای قبلی غذاخوری یا در دسترس بودن پیاده روی را کسب کنند. ما متوجه شده ایم که داریم مسیر موفقیت بهتر با ADR ها در کوتاه مدت در چند ماه گذشته، از جمله در زمان هایی که فصل اوج هستند.

برای کسانی که این تغییرات را به دقت زیر نظر دارند، توسعه بعدی بعدی در آگوست 2022 رخ خواهد داد، زمانی که والت دیزنی ورلد برنامه نماینده فرهنگی را بازگرداند. اگرچه این برنامه کوچکتر از برنامه کالج است، اما با این وجود بازگشایی نهایی رستوران های نمایشگاه جهانی را تسهیل می کند.

مهمتر از آن، به اعضای بازیگری که در حال حاضر در آن رستوران‌ها هستند اجازه می‌دهد به رستوران‌های دیگر در اطراف دنیای والت دیزنی منصوب شوند و در نتیجه به افزایش ظرفیت در سراسر جهان کمک کند. این به تنهایی خواهد بود بزرگ. در اینجا امیدواریم در حالی که والت دیزنی ورلد برای آن گسترش و تخصیص مجدد منابع آماده می شود، اخبار مهم بیشتری از غذاخوری دریافت کنیم!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما درباره این اخبار ناهار خوری شخصیت های دنیای والت دیزنی چیست؟ از اینکه غذای شخصیت‌ها به کریستال پالاس، کافه کیپ می و «اوهانا» باز می‌گردند هیجان‌زده هستید؟ یا، آیا ترجیح می‌دهید که خدمات ارزان‌تر و منظم غذا در آن رستوران‌ها باقی بماند؟ آیا دوست دارید شخصیت های بیشتری ببینید یا فکر می کنید والت دیزنی ورلد در بازگرداندن آنها به خوبی کار کرده است؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *