تورها

استراتژی Skyliner برای ورود زودهنگام به EPCOT & Hollywood Studios

استفاده از Early Entry در Walt Disney World مستلزم بیدار شدن است (منتظرش باش) زود هنگام و حضور در پارک ها قبل از افتتاح پارک. این پست به این موضوع اشاره می‌کند که آیا می‌توان به جای پرداخت هزینه اضافی برای Uber، Lyft یا Minnie Van، در EPCOT یا DHS با تکیه بر گوندولاهای Skyliner این کار را انجام داد.

با چند شب اقامت اخیر در Art of Animation Resort، فکر کردم این کار را بکنم برخیز و بدرخش برای Star Wars: Rise of the Resistance، Slinky Dog Dash و Remy’s Ratatouille Adventure که Skyliner را به سرعت طی می کند. هدف من این بود که ببینم آیا می‌توان از حمل‌ونقل هوایی برای رسیدن به این دو پارک استفاده کرد، قبل از اینکه زمان انتظار برای این سه جاذبه افزایش یابد.

برای درک اینکه چرا این مهم است، خواندن آن ارزش دارد گزارش ورود اولیه استودیوهای هالیوود دیزنی: پیروزی سه رقمی سه رقمی و ورود زودهنگام در Epcot: Better Than Genie+. آنها چند ماهه هستند، اما هیچ چیز در مورد تجربیات من در این دورگردی تفاوت مادی نداشت. (احتمالاً من همچنان یک نوشتن EPCOT انجام خواهم داد زیرا بهینه سازی هایی وجود دارد، اما DHS نسخه بازسازی شده خواهد بود – و مانند آن خوب نیست. اژدهای پیت. بیشتر شبیه علاءالدین یا زیبایی و هیولا.)

در مرحله بعد، چند اخطار مهم. اول، آنچه در ادامه می‌آید، تجربیات کاملاً حکایتی من در استفاده از Skyliner از ایستگاه پاپ قرن و هنر انیمیشن است. همین امر در مورد ساحل کارائیب یا استراحتگاه های ریویرا اعمال می شود زیرا آنها به هر دو پارک در Skyliner نزدیک تر هستند.

دوم، این روزها در EPCOT و استودیوی هالیوود دیزنی از 6/10 تا 8/10 در تقویم جمعیت (بسته به پارک و روز) بود. میانگین زمان انتظار در طول روز برای سرفصل‌هایی مانند Star Wars: Rise of the Resistance، Slinky Dog Dash، Millennium Falcon: Smugglers Run، Remy’s Ratatouille Adventure، Frozen Ever After، Test Track و سایر جاذبه‌ها همگی بیش از یک ساعت بودند – چند مورد بالاتر از آن 90 دقیقه

همچنین قابل توجه این آزمایش ها در روزهایی رخ داد که هم EPCOT و هم استودیوی هالیوود دیزنی در ساعت 8:30 صبح افتتاح شدند. این امر از زمان تعطیلات بهار معمول بوده است، و هر دو رگه‌های افتتاحیه ساعت 8:30 صبح خود را حداقل تا 27 آگوست 2022 تمدید کرده‌اند. ساعت‌های پارک بیش از آن ساعت‌های دیگ بخار است، اما ما انتظار داریم که این حداقل تا اوایل سپتامبر 2022 ادامه یابد.

طولانی کردن ساعات تعطیلات آخر اوت، اما برای تعطیلات آخر هفته روز کارگر چندان منطقی نیست. اینکه آیا این روند پس از آن در سراسر سپتامبر – معمولاً کندترین ماه سال در والت دیزنی ورلد – ادامه می یابد، هنوز مشخص نیست. حتی اگر سپتامبر افتتاحیه‌های بعدی داشته باشد، احتمالا والت دیزنی ورلد از اکتبر تا دسامبر 2022 به ساعت 8:30 صبح باز خواهد گشت، زیرا آن ماه‌ها احتمالاً جزو شلوغ‌ترین ماه‌های سال خواهند بود.

در حال حاضر، هر مسیر اسکای لاینر از ساعت 7 صبح تا 10:30 شب کار می کند. جدای از مدت زمان کوتاهی در “اوج شکوفایی” صف مجازی Star Wars: Rise of the Resistance در اواخر سال 2019 و اوایل سال 2020، اینها طولانی ترین ساعاتی است که برای Skyliner دیده ایم.

ممکن است با فرا رسیدن فصل پاییز، ساعت افتتاحیه به ساعت 7:30 صبح تغییر کند، اما امیدواریم که نه. طبق اطلاعات ما، این ساعات کار برای بهار و تابستان امسال نسبتاً ثابت بوده است.

این مشخص شده است زیرا می تواند محاسبات استفاده از Skyliner برای ورود اولیه را تغییر دهد. همانطور که در گذشته دیده‌ایم، شلوغی صبحگاهی با زمان‌های شروع دیرتر بدتر و با زمان‌های زودتر بهتر است. این به این دلیل است که مردم دوست دارند در تعطیلات بخوابند، یا به من گفته می شود. این امر تعداد شرکت کنندگان را برای ورود زودهنگام کاهش می دهد زیرا زمان شروع زودتر حرکت می کند.

به طور مشابه، شروع Skyliner در ساعت 7:30 صبح استرس بیشتری بر سیستم وارد می‌کند، زیرا کسانی که می‌خواهند از Early Entry استفاده کنند واقعاً می‌خواهند تا آن زمان در استودیوی هالیوود دیزنی یا EPCOT باشند.

به هر حال، هر دو صبح ساعت 6:50 صبح از اتاق ماشین‌هایمان در آرت آو انیمیشن ریزورت خارج شدم. در این نقطه، اسکای لاینر قبلاً در بالای سرش می‌چرخید و میهمانانی که از هر دو هتل Hourglass Lake Value به سمت آن می‌رفتند، جریان داشت.

من که می‌خواستم یک اتصال اینترنتی سریع داشته باشم تا در صف مجازی بازی Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind به دست بیاورم، ترجیح دادم قبل از سوار شدن به تله کابین این کار را از هتل انجام دهم.

این خیلی مهم نبود هیچ خطی برای اسکای لاینر وجود نداشت و برخی از کابین‌ها کاملاً خالی بودند.

این ممکن است در صبح‌های دیگر بسته به سطح جمعیت متفاوت باشد، بنابراین انتظار صفر یا کابینی برای خود نداشته باشید. سواری‌ها سریع بودند – نسیم خنک صبحگاهی که ممکن است شما را فریب دهد و فکر کنید روزهای خوشی در فلوریدا خواهد بود. (آنها نبودند.)

آزمایش واقعی در ایستگاه هاب در استراحتگاه ساحلی کارائیب دیزنی خواهد بود، جایی که میهمانان برای چندین هزار اتاق دیگر می توانند همگرا شوند و وضعیت آشفته تری ایجاد کنند.

بین این فصل اوج تعطیلات تابستانی و به یاد آوردن خطوط بدی که در گذشته داشته‌ام، پس از خروج از CBR خود را برای بدترین شرایط آماده می‌کردم. خوشبختانه، حتی از راه دور هم اینطور نبود.

هر دو صبح ساعت 7:10 صبح یا قبل از آن به اینجا رسیدم و هیچ وقت ازدحام یا صف نبود. اگر دور هم می‌ایستادم و مهمان‌ها را می‌شمارم، احتمالاً تعداد انگشت شماری بیشتری را می‌دیدم که به استودیوی هالیوود می‌رفتند، اما حتی آن هم به سختی یک خط بود.

صف های سرریز در محل وجود داشت و هیچ کدام از آنها استفاده نمی شد.

در تجربه من با Skyliner و دیگر استراحتگاه ها، این خطوط در واقع پر می شوند واقعی افتتاح پارک

حتی اگر همه مهمانان در محل به ورود زودهنگام دسترسی دارند، زمان شروع آن برای بسیاری از خانواده ها مانعی غیرقابل عبور است. بلند شدن و بیرون آمدن از در قبل از ساعت 7:30 یا حتی ساعت 8 صبح غیر شروع کننده است. دیگران ممکن است در مورد ورود زودهنگام ندانند، یا اینکه واجد شرایط هستند.

برای پروازهایم به EPCOT و استودیوی هالیوود دیزنی، یک بار دیگر کابین هایی برای خودم داشتم.

حتی می‌توانستم یکی از خطوط را «آهسته راه بروم» تا در مسیر EPCOT در یک تله کابین بدون پوشش قرار بگیرم. این امکان برای رفتن به DHS وجود نداشت، اما این یک پرواز بسیار کمتر فوتوژنیک است.

هیچکس به کابین من در ایستگاه استراحتگاه ریویرا دیزنی نپیوست.

من حتی ندیدم هر کسی به غیر از اعضای بازیگران. به نظر می رسد همیشه کم ترددترین ایستگاه Skyliner باشد.

پمپ بنزین اسپید وی در واقع شلوغ تر از ایستگاه تله کابین ریویرا ریزورت بود. همچنین بنزین زیر 4 دلار در هر گالن دارد – 3.90 دلار آخرین باری که دیدم، برای کسانی که امتیاز را در خانه نگه می دارند.

واقعاً به موضوع این پست مرتبط نیست، اما تا کنون همه چیز آرام بوده است، بنابراین چیز دیگری برای گفتن نیست.

Skyliner من تقریباً در ساعت 7:20 صبح در دروازه بین المللی EPCOT فرود آمد. هنوز 40 دقیقه تا شروع رسمی Early Entry باقی مانده است.

در عکس بالا، جمعیت کوچکی را می بینید که بیرون از خروجی/ورودی اسکای لاینر در انتظار ورود به پارک هستند.

در اینجا نگاهی به همان خط از خروجی ایستگاه Skyline دارید.

این خط انجام می دهد نه تمام راه را برای چک کردن کیف بروید. این مهمانان تقریباً درست در راستای سمت چپ عکس نگه داشته می شوند. می توانم بگویم کمتر از 100 مهمان در صف جلوی من بودند. این تعداد در استودیوی هالیوود دیزنی کمی بیشتر بود، اما این تعداد سرفصل های بیشتری برای پراکنده کردن مهمانان دارد (و همه آنها کمی افزایش هستند، به این معنی که می توانید زمان از دست رفته را در مسیر سواری جبران کنید). در هر دو پارک، اولین سواری من در آن روز به معنای واقعی کلمه پیاده روی بود.

به خاطر داشته باشید که من برای Skyliner قبل از شروع به کار در صف قرار نگرفتم و در ساعت 7:00 صبح روی نقطه در صف قرار نگرفتم. حدود ساعت 7:02 صبح در Art of Animation سوار شدم و وقتم را صرف عکس گرفتن در ایستگاه ساحلی کارائیب کردم.

با این وجود، من جزو اولین موج مهمانان هر دو پارک بودم. این من را در موقعیتی عالی قرار داد تا بتوانم «ماجراجویی Ratatouille Remy» به همراه Frozen Ever After و «Star Wars: Rise of the Resistance» به همراه Slinky Dog Dash را انجام دهم (بدیهی است در صبح‌های جداگانه).

در نهایت، استفاده از Skyliner برای ورود زودهنگام در EPCOT یا استودیوی هالیوود دیزنی برای شکست دادن جمعیت به جنگ ستارگان: خیزش مقاومت به همراه Slinky Dog Dash یا Remy’s Ratatouille Adventure و Frozen Ever After باید راحت باشد. من توانستم هر دو عنوان سرفصل‌ها را در هر پارک به‌علاوه جاذبه‌های دیگر، با کمترین انتظار در طول ورود زودهنگام انجام دهم. گرفتن Skyliner من را در هیچ نقطه ضعفی قرار داد.

با این گفته، ستاره این است که این کار مستلزم ساعت پارک، ساعات کار برای تله کابین و حضور و غیاب است که با این تجربیات در فصل تابستان قابل مقایسه باشد. تغییرات در سطح جمعیت به تنهایی نباید سوزن را تکان دهد – من انتظار دارم که این کار به طور مشابه در روز شکرگزاری یا کریسمس کار کند با فرض عدم کاهش ساعت. (این بخش آخر واقعاً کلیدی است – این ساعت‌ها هستند که برای موفقیت این رویکرد بسیار مهم هستند.)

از دیدگاه من، پیاده‌روی از استراحتگاه‌های دریاچه کرسنت همچنان بهترین استراتژی است زیرا شما کنترل سرنوشت خود را در دست دارید. با این حال، این به راحتی قابل انجام نیست مگر اینکه در آن هتل ها اقامت داشته باشید. نکته اصلی در اینجا باید این باشد که لازم نیست با استفاده از Uber، Lyft، یا Minnie Vans از استراحتگاه های Skyliner، از طریق حلقه ها بپرید یا هزینه های اضافی صرف کنید. تله کابین کاملاً دلپذیر است و به اندازه کافی حاشیه برای خطا وجود دارد که حتی اگر همه چیز بی عیب و نقص پیش نرود، Skyliner همچنان بهترین راه برای نزدیک شدن به ورود زودهنگام از استراحتگاه های Baefoot Bay یا Hourglass Lake است.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا از Skyliner برای ورود اولیه در EPCOT یا استودیوی هالیوود دیزنی استفاده کرده اید؟ آیا توانستید جمعیت را در Star Wars: Rise of the Resistance، Slinky Dog Dash، Frozen Ever After، یا Remy’s Ratatouille Adventure شکست دهید؟ زمانی که شما این کار را انجام دادید، Skyliner چه ساعتی شروع به کار کرد؟ آیا Skyliner را توصیه می کنید یا از Uber/Lyft استفاده می کنید؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *