تورها

بازگشت تجربه شخصیت Magic Kingdom

خبرهای خوبی در مورد تجربیات شخصیت‌های دنیای والت دیزنی وجود دارد، زیرا تعداد بیشتری در این ماه و در فوریه 2023 به پادشاهی جادویی باز می‌گردند. در اینجا به مواردی که در آینده بازمی‌گردند، افزوده‌های Genie+ Lightning Lane، به‌علاوه توضیحاتی در مورد علل، پیامدها و مواردی که هنوز وجود ندارد، خواهیم پرداخت.

بیایید با خبر خوب شروع کنیم، زیرا چند ملاقات و احوالپرسی در آخر هفته بی سر و صدا به پادشاهی جادویی بازگشتند. با بازگشت به سیرک کتاب داستان، با دوستان جسور دیزنی به عنوان ستارگان سیرک در نمایش احمقانه پیت اکنون بازگشته است. این بدان معناست که دیدار و احوالپرسی برای دیزی فورتونا و مینی مگنیفیک (از یک طرف) و دونالدو حیرت‌انگیز و دوست بدلکار جسورش، گوفینی بزرگ (از طرف دیگر) باز شده است. اینها دیدار و احوالپرسی عالی، زیر رادار، با تخم مرغ های عید پاک در صف و لباس های جالب هستند – خوشحالم که بالاخره برگشتند!

دلیل غیرمستقیم این امر احتمالاً پایان فصل مهمانی در Magic Kingdom است. از 12 آگوست سال گذشته، مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی و پارتی کریسمس بسیار مبارک میکی، تعداد زیادی از اجراکنندگان را به آن رویدادهای بلیت سخت کشاند. این بخش بزرگی از این بود که چرا سالن تئاتر تاون اسکوئر و پرنسس فریتال هال شاهد افزایش زمان انتظار و کاهش موجودی لایتن لین بودند – این احزاب نیاز به نیروی انسانی قابل توجهی داشتند و در نتیجه تخصیص مجدد منابع داشتند.

والت دیزنی ورلد با ادامه حرکت خود اعلام کرده است که دو تجربه اصلی شخصیت های آخر در ماه آینده باز خواهند گشت.

ابتدا، غار آریل در 22 ژانویه 2023 بازگشایی خواهد شد. این ملاقات و احوالپرسی با پری دریایی کوچک است، با مکانی حک شده در نزدیکی خروجی جاذبه Under The Sea ~ Journey of the Little Mermaid در Fantasyland.

پس از آن، داستان های طلسم شده با بل در 19 فوریه 2023 بازگشایی می شود.

برای کسانی که با آن ناآشنا هستند، داستان های طلسم شده با دختر خوشگل یک شخصیت استادانه است تجربه (به دلیل عدم وجود اصطلاح بهتر) در New Fantasyland. زمانی که این جاذبه حدود یک دهه پیش به نمایش درآمد، مورد انتقاد شدید طرفداران والت دیزنی ورلد قرار گرفت، بسیاری از آن‌ها آن را به‌عنوان اتلاف فضا مورد انتقاد قرار دادند یا از اینکه یک سفر تاریک نبود، ناامید شدند.

می توان تصور کرد که بسیاری از این منتقدان فرزندان کوچکی ندارند. به نوبه خود، ما از روز اول از طرفداران سرسخت داستان های افسون شده با دختر خوشگل بوده ایم. در حالی که احتمالاً فقط بچه‌ها و والدین آن‌ها محتوای این تجربه را دوست دارند، همه تحت تأثیر فناوری استفاده شده و بخش‌هایی از داستان سرایی قرار می‌گیرند.

شخصاً، من فکر می‌کنم Enchanted Tales with Belle یک تکامل عالی از ملاقات و احوالپرسی است – فقط ای کاش اجزای شخصیت و داستان سرایی را با کمی طنز ترکیب می‌کرد. (مشابه Frozen Sing-Along که در سطوح مختلف کار می کند.) Enchanted Tales with Belle برای مخاطبان هدف خود عالی است، اما برای همه سنین آنقدر که می تواند خوب نیست. (و بزرگسالان لزوماً در بین تماشاگران خواهند بود، زیرا بچه‌ها بدون والدین از دنیای والت دیزنی دیدن نمی‌کنند.)

دیدار و احوالپرسی غار Ariel و Enchanted Tales with Belle هر دو به عنوان انتخاب های Lightning Lane به سرویس Genie+ در تاریخ بازگشایی مربوطه اضافه خواهند شد. این علاوه بر خطوط آماده به کار خواهد بود، که هر دو تجربه شخصیت نیز ارائه خواهند کرد.

این باعث می‌شود که مجموعه لایتنینگ لین که قبلاً بارگذاری شده است در Magic Kingdom بهتر شود. این در حال حاضر بهترین پارک برای سرویس FastPass پولی در والت دیزنی ورلد است که به دلیل ظرفیت بهتر نسبت به هر پارک دیگری – و تنوع وسیع‌تری از جاذبه‌ها است. (هنوز به خوبی دیزنی لند نیست، اما تنها پارک دنیای والت دیزنی است که حتی از راه دور نزدیک است.)

بوده است مدتی از روزهای FastPass+ و بدیهی است که چیزهای زیادی از آن زمان تغییر کرده است. تا جایی که به یاد دارم، هم غار آریل و هم داستان های طلسم شده با دختر خوشگل، انتخاب های FP+ با اولویت متوسط ​​بودند. حدس اولیه من این است که همین امر در مورد لایتنینگ لانز نیز صادق است.

ما خود را به روز می کنیم رتبه بندی Magic Kingdom Genie+ Lightning Lane اندکی پس از بازگشت غار آریل و داستان‌های طلسم شده با دختر خوشگل، اما واکنش جدی من این است که هر دوی اینها باید بالای تالار پرنسس افسانه قرار بگیرند. اینها هم ظرفیت کمتری دارند و هم تقاضای بیشتری نسبت به آنهایی که پرنسس اختصاصی ملاقات و استقبال می کند. (تئاتر تاون اسکوئر همچنین به کاهش رتبه در این رتبه بندی نیاز دارد – که از زمان پایان فصل مهمانی در اولویت قرار گرفته است.)

همه این‌ها پیشرفت‌های نسبتاً مهمی هستند که می‌توانند هم برای سایر ملاقات‌ها و احوالپرسی‌ها و هم تجربه‌های غذاخوری شخصیت‌ها نوید خوبی باشند. همانطور که در پست‌های دیگر در چند مورد اشاره شده است، دنیای والت دیزنی با کمبود شاهزاده خانم مواجه بوده است. این یکی از دلایل بزرگی است که چرا وعده‌های غذایی با شخصیت‌های چهره – آکرشوس، کرایه پارک 1900، صبحانه سفر خوب، و حتی میز سلطنتی معمولی سیندرلا- دیر برگشته است.

در حالی که الزامات بازیگری متفاوت است، با این وجود کمی متعجب هستیم که ملاقات و احوالپرسی فوق قبل از گسترش خدمات غذا در رستوران های فوق الذکر بازمی گردد. دومی ها مستقیماً درآمدزایی می کنند، در حالی که اولی ها به دلیل نبود اصطلاح بهتر، بازیکنان حمایت کننده بیشتری هستند. آن‌ها مکان‌های اختصاصی برای ملاقات و خوشامدگویی نیستند، فقط مکان‌هایی در پادشاهی جادویی هستند که شخصیت‌ها از لحاظ تاریخی در آن ظاهر شده‌اند.

خبرهای خوب دیگری برای کسانی که امیدوارند رستوران‌های تعطیل شده را ببینند یا سرویس‌های غذا را از دست داده‌اند، وجود دارد. Disney Programs هفته گذشته اعلام کرد که بازگشت طولانی مدت نقش های بازیگر شخصیت به برنامه کالج دیزنی بازگشته است.

اکنون برنامه‌های کاربردی برای این تست‌های بازیگری در نقش شخصیت‌ها باز است. با این حال، شرکت کنندگان برنامه کالج دیزنی تا فصل پاییز 2023 در این موقعیت ها نخواهند بود. بدیهی است که این راه درازی است – به این معنی که هیچ تسکین فوری از سوی شرکت کنندگان در برنامه کالج وجود ندارد. (انصافاً، این احتمالاً مربوط به زمانی است که فوراً به آنها نیاز است – درست در زمان بازگشت مجدد MNSSHP و MVMCP.)

در نهایت، بیایید نگاهی به سرگرمی بیندازیم که چند ماه پیش برای وب سایت رسمی والت دیزنی ورلد حذف شد:

پادشاهی حیوانات

  • پاندورا درامرز – Swotu Wayä
  • پاندورا رنجرز

EPCOT

  • انقلاب بریتانیا
  • آکروبات های اژدهای جواهری
  • پیشخدمت بامزه

استودیو هالیوود

  • شهروندان هالیوود
  • آکادمی تربیت جدی
  • جینگ بل، جینگل بام!
  • جنگ ستارگان: تماشایی کهکشانی
  • سفر پری دریایی کوچک

پادشاهی جادویی

  • شهروندان خیابان اصلی
  • نمایش ترولی خیابان اصلی
  • با آلیس در سرزمین عجایب در مهمانی چای دیوانه آشنا شوید
  • با گاستون در میخانه اش ملاقات کنید
  • با تینکر بل در تئاتر میدان تاون ملاقات کنید

در نهایت، این خبر بسیار خوبی است که دیدار و احوالپرسی های بیشتری از Magic Kingdom در حال بازیابی است. این پارک را در مقایسه با قبل از بسته شدن، حداقل از نظر تجربیات شخصیت، به حالت عادی نزدیک می کند. غار آریل و داستان های طلسم شده با دختر خوشگل دو فیلم واقعاً بزرگ بودند.

با این حال، هنوز چیزهای بیشتری برای بازیابی وجود دارد تا در Walt Disney World به 100٪ برسد. بر اساس شایعات معتبری که شنیده ایم، برخی از اینها هرگز بر نمی گردند. برخی از نمایش‌ها و برنامه‌های سرگرمی احتمالاً جایگزین‌های غیرمستقیم یا جانشین‌هایی دوباره خواهند شد. برخی دیگر احتمالاً برای همیشه از بین رفته اند و هیچ جایگزینی (مستقیم یا غیر مستقیم) در نظر گرفته نشده است.

امید ما این است که این یکی از مواردی است که مدیریت والت دیزنی ورلد در ماه‌های آینده در حین ارزیابی راه‌های بهبود تجربه مهمان به آن بازنگری می‌کند. کاهش سرگرمی، شخصیت‌ها و فضای خیابانی یک تفکر کوتاه‌مدت برای یک واحد تجاری است که باید بیشتر بر سلامت بلندمدت تمرکز کند. گویی دنیای والت دیزنی در پرتگاه ورشکستگی غوطه ور است، حتی در حالی که این شرکت به این می بالد که چگونه هزینه هر مهمان به بالاترین حد خود رسیده است.

هزینه بیشتر و ارائه کمتر ممکن است یکی از راه‌های دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت باشد، اما مطمئناً این رویکرد پیامدهای منفی بلندمدتی دارد. این دیدگاه ما هر بار که سرگرمی در بیش از 5 سال گذشته قطع شده است، بوده است، اما به نظر می رسد که تکرار آن به موقع است، حتی زمانی که شخصیت ها در حال بازسازی هستند، زیرا شرکت فعالانه در حال جستجوی راه هایی برای رفع برخی از آسیب های گذشته است. ادامه بازگرداندن سرگرمی‌های والت دیزنی راه‌حلی عالی است که حسن نیت و رضایت مهمانان را افزایش می‌دهد، در حالی که به طرفداران نشان می‌دهد که مدیریت چیزی را که پارک‌ها را خاص می‌کند، «دریافت» می‌کند.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

نظر شما در مورد بازگشایی این داستان های افسون شده با غار خوشگل و آریل در پادشاهی جادویی چیست؟ آیا در مورد بازیابی WDW سرگرمی «به طور موقت غیرقابل دسترس» با بهبود در دسترس بودن اجراکننده خوشبین یا بدبین هستید یا فکر می کنید که این موضوع بی ربط است؟ فکر می‌کنید که نقش‌های بازیگر شخصیت که به برنامه کالج بازمی‌گردند، نوید خوبی برای بازسازی بیشتر (به عنوان مثال هفت کوتوله) به مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی است؟ آیا نگران این هستید که دنیای والت دیزنی هرگز از نظر سرگرمی به 100٪ برگردد؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *