تورها

منوی ثابت کالیفرنیا گریل پریکس در آوریل 2023

والت دیزنی ورلد یک منوی جدید را در کالیفرنیا گریل در استراحتگاه معاصر اعلام کرده است. از آوریل 2023، رستوران سیگنچر روی پشت بام، غذای جشن پنجاهمین سالگرد خود را با یک بسته غذاخوری تازه جایگزین خواهد کرد. این پست تاریخ ها، جزئیات، قیمت و برخی از موارد موجود در منو را پوشش می دهد.

در صورتی که آن را از دست داده باشید، کالیفرنیا گریل منوی معمولی خود را برای منوی ثابت جایزه جشن پنجاهمین سالگرد در اکتبر 2021 جایگزین کرد. قیمت این منو 89 دلار برای هر بزرگسال (10 سال به بالا) و 39 دلار برای هر کودک (سنین) است. 3 تا 9)، به علاوه مالیات و انعام. این منوی ویژه در 31 مارس 2023 همراه با بقیه جادویی ترین جشن جهان به پایان می رسد.

علاوه بر آن، “جشن در اوج: پنجاهمین طعم و آتش بازی در استراحتگاه معاصر دیزنی” در کالیفرنیا گریل وجود داشته است. این یک مهمانی کوکتل با غذاهای عالی، جرعه‌های آهسته و موسیقی زیبا در حالی است که در انتظار آتش‌بازی تماشایی جدید Disney Enchantment هستید. هزینه آن برای هر نفر 129 دلار است.

در حالی که ما هرگز نتوانستیم جشن را در اوج رزرو کنیم (و در نهایت از تلاش خود دست کشیدیم)، ما منوی ثابت قیمت را در کالیفرنیا گریل انجام دادیم. ما واقعاً از آن تجربه لذت بردیم و با توجه به آنچه سفارش دادیم، ارزش پول را کافی دیدیم. اگر مروری بر شام جشن پنجاهمین سالگرد کبابی کالیفرنیا ما داشته باشید، متوجه خواهید شد که کاملا مثبت است.

با وجود آن، کالیفرنیا گریل در لیست رستوران‌های ما برای بازدید مجدد در والت دیزنی ورلد قرار نگرفته است. حتی با وجود اینکه از آن تجربه و وعده غذایی لذت بردیم، هنگام غذا خوردن «برای سرگرمی» (به جای نقدها) در والت دیزنی ورلد از انعطاف پذیری طرفداری می کنیم. در طول هر وعده غذایی، ممکن است 3 پیش غذا، 1 ​​پیش غذا، 1 ​​دسر – یا 1 پیش غذا، 2 پیش غذا، 2 دسر – و غیره سفارش دهیم. در واقع، هر چیزی که چشم ما را به منو جلب کند. منوی پنجاهمین سالگرد کالیفرنیا گریل واقعاً به سبک غذاخوری ترجیحی ما اجازه نداد. اما من دارم جلوتر از خودم می‌روم – کمی بعد به این موضوع برمی‌گردیم.

والت دیزنی ورلد اعلام کرده است که از اول آوریل 2023، کالیفرنیا گریل منوی انتخابی 3 غذای با غذاهای معاصر و الهام گرفته از بازار را ارائه می دهد.

رزرواسیون غذاخوری پیشرفته در 31 ژانویه 2023 برای شروع منوی جدید سه غذا در کالیفرنیا گریل باز می شود. تاریخ های آینده مطابق با قوانین ADR در والت دیزنی ورلد باز خواهد شد.

دنیای والت دیزنی هنوز منوی کاملی را برای منوی ثابت کالیفرنیا گریل در سال 2023 منتشر نکرده است، اما مواردی را انتخاب کنید که شامل گوشت گوزن برشته شده، راویولی پنیر بزی و کیک شیفون لیمو باشد.

در مورد کیک شیفون لیمو مطمئن نیستم، اما دو مورد اول منو جدید نیستند. آهوی برشته شده آتش در منوی فعلی و راویولی پنیر بزی (سونوما) یک مورد برجسته از منوی قدیمی است. اجازه ندهید ظاهر بی‌نظیر آن شما را گول بزند – این سالن مشاهیر کالیفرنیا گریل است که رای اول رای گیری می‌کند.

حدس من این است که تعدادی دیگر از آیتم های منو از منوی کباب پز فعلی کالیفرنیا و سایر موارد از منوی قبل از پنجاهم بازگردانده می شوند. نامزدهای واضحی که می‌توانند به آن بچسبند عبارتند از سوشی، وونتون و پیتزا اردک از منوی پیش‌غذا فعلی.

به جرات می توان گفت که Oak-fired Filet of Beef از منوی غذاها (یک تالار دیگر از مشاهیر) باقی خواهد ماند، اما من مطمئن نیستم چه چیز دیگری. من واقعاً امیدوارم که فیله گوشت خوک کبابی چدنی نیز بچسبد – این فوق العاده است. تا جایی که به من مربوط می شود، هر چیز دیگری می تواند تغییر کند. من همچنین به بازگشت سوفله گرند مارنیه امیدوار هستم – اما فقط تا زمانی که آشپزخانه بتواند یک نسخه بدون باد را ایجاد کند.

من کسی را می شناسم (یا چندین دیگران!) می پرسند، بنابراین برای جلوگیری از سؤالات شما: نه، ما نمی دانیم که برانچ محبوب در بالای صفحه چه زمانی برمی گردد. این غذای مورد علاقه ما در کالیفرنیا گریل بسیار دور بود و پس از بازگشت آن را در اسرع وقت رزرو می کنیم. (در واقع، احتمالاً با توجه به قیمت مسیو پل و تاکومی-تی، باید کمی از این موضوع جلوگیری کنم. اگر برانچ در بالا با قیمت قابل توجهی بالاتر بازگردد، ما خارج هستیم.)

مانعی برای بازگشت Brunch at Top این است…درامل… کمبود نیرو! همان چیزی که نزدیک به دو سال است، در این مرحله. من می‌دانم که برخی از شما از «بهانه» کارکنان خسته شده‌اید، اما این باعث نمی‌شود که این «بهانه» کمتر باشد. این موضوع همچنان در حال بهبود است، اما ظاهرا به حدی نیست که گزینه های تخصصی یا تخصصی بیشتری را بازگرداند.

مثل همیشه، بدون شک دیدگاه کالیفرنیا گریل یکی از نکات برجسته این غذا خواهد بود. این شامل پنجره های مشرف به پادشاهی جادویی از اتاق غذاخوری اصلی است و عرشه های رصد

ما همیشه مطمئن می شویم که زمان رزرو قبلی غذاخوری خود را به گونه ای تنظیم می کنیم که با آتش بازی همزمان شود. در یک دنیای ایده‌آل، حدود 30 دقیقه قبل از شروع نمایش، دسرها را می‌پیچیم، اما همیشه اینطور نیست. کالیفرنیا گریل با بازگشت شادی همیشه به یک ADR حتی داغ تر خواهد بود!

از نظر تفسیر، می‌توانم پیش‌بینی کنم که شکایات مربوط به والت دیزنی ورلد که یک منوی ثابت دیگر را انجام می‌دهد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، من با آنها همدلی می کنم، به خصوص که گریل کالیفرنیا با توجه به منوی ثابت قیمت برای ما کمتر مورد توجه است. ما از انعطاف پذیری در سفارش آلاکارته، مخلوط کردن و تطبیق پیش غذاها، پیش غذاها، و دسرها به عنوان روحیه و اشتها ما را وادار می کنیم. بدون شک، منوی آلاکارته گزینه مناسب تری برای مهمان است.

هنگامی که منوی کامل کالیفرنیا گریل برای آوریل 2023 و بعد از آن کاهش می یابد، والت دیزنی ورلد به ناچار حرکت دائمی را به سمت ثابت کردن جایزه به عنوان راهی برای “تقویت” تجربه غذاخوری با “غذاهای نفیس و لذیذ” یا تحقق دیدگاه خلاق تیم آشپزی توضیح می دهد. (اینها دلایل ادعایی بود که دیزنی برای سایر تغییرات به اصلاح قیمت ارائه کرد.) این BS است، و من نمی دانم که دیزنی چنین توضیحات تحقیرآمیزی ارائه می دهد که می تواند با شکایات مهمانان «رد شود».

در واقع، مسئله این است که در میان مردم محلی ارزان قیمت و دیگران، رزرو ADR گریل کالیفرنیا و سفارش دادن پیش غذا یا دسر، به آهستگی بشقاب غذا خوردن در حالی که منتظر آتش بازی هستند، به یک “هک” رایج تبدیل شده است. این یک راه کم هزینه برای تجربه یک رستوران خوب بود و منظره ای عالی از آتش بازی داشته باشید. من در مورد شما نمی دانم، اما من در واقع بیشتر با دلیل واقعی این تغییر که توجیهات مهمان پسند دیزنی معمولاً ارائه می دهد، همدل هستم.

تغییر والت دیزنی ورلد به سمت منوهای ثابت بیشتر با «میهمان ما باش» رستوران آغاز شد، و من نمی‌بینم که به این زودی‌ها از بین برود. این به ویژه در مورد رستوران هایی که دارای یک جزء تجربی هستند صادق است. به غیر از رستوران مهمان باش و گریل کالیفرنیا، نمونه دیگر رستوران اسپیس 220 است.

تقریباً هر رستوران دیگری با یک عنصر سرگرمی در حال حاضر چیزی غیر از منوی آلاکارته سرو می کند. بیشتر آن‌ها وعده‌های غذایی شخصیتی هستند که همگی بوفه یا قیمتی ثابت هستند. تنها استثناهای قابل توجهی که به ذهن می‌رسد عبارتند از کافه پرایم تایم دهه 50، تئاتر علمی تخیلی Dine-In Theater و صخره مرجانی. اینها محبوب هستند، اما با بسیاری از مهمانان که فقط پیش غذا یا دسر سفارش می دهند، مشکل مشابهی ندارند.

تعجب نخواهم کرد اگر Narcoossee با یک منوی ثابت پریکس به همین دلیل بازگشایی شود. در آنجا مانند کالیفرنیا گریل ضروری نیست، اما یکی دیگر از مکان‌های آتش‌بازی پرطرفدار است – و اگر کالیفرنیا گریل بهترین گزینه بعدی باشد، می‌تواند با «جمعیت کیک‌های کوچک» بیشتر شود. (راستش، اگر Narcoossee چنین کند، من بیشتر تعجب خواهم کرد نه به همین دلیل، تعمیر پریکس را انجام دهید.)

از آن‌چه من می‌دانم، هزینه‌های هر مهمان در کالیفرنیا گریل از زمان معرفی منوی ثابت قیمت به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این حتی از راه دور هم تعجب آور نیست. فیکس پریکس حداقل هزینه را تضمین می‌کند و کسانی را که فقط پیش غذا یا دسر رزرو می‌کنند به عنوان راهی خوب برای دیدن آتش‌بازی مسدود می‌کند.

من شخصاً آرزو می کنم گزینه ای برای یک منوی ثابت وجود داشته باشد یا منوی آلاکارته با حداقل هزینه. ما هیچ مشکلی نداریم که به هر نیازی که ممکن است وجود داشته باشد ضربه بزنیم. ما فقط می خواهیم انعطاف پذیری هر طور می خواهیم بخوریم با این حال، من همچنین می‌توانم درک کنم که چرا والت دیزنی ورلد نمی‌خواهد این مسیر را طی کند – و همچنین در مورد انگیزه‌های واقعی برای این منوهای ثابت جایزه شفاف نیست.

بسیاری از طرفداران ممکن است منوهای ثابت را دوست نداشته باشند، اما حتی بیشتر دوست ندارند به آنها گفته شود که برای صرف غذا در یک رستوران باید X دلار خرج کنند. اگرچه آنها عملاً یکسان هستند، اما این یک موضوع اپتیک است. تمام عناوین وبلاگ ها و وبلاگ های کلیک طعمه را تصور کنید: “دیزنی از مهمانان می خواهد که $$$ برای ورود به این رستوران خرج کنند!” در اینجا واقعاً همان معامله است، اما روشی ملایم‌تر برای گفتن همان … هر چند انعطاف‌پذیرتر.

در نهایت، «راه‌حل» اگر چیزهایی مانند گسترش منوهای ثابت قیمت را دوست ندارید، شکایت آنلاین با صدای بلند نیست، بلکه رای دادن با کیف پولتان است. تا زمانی که رزروهای قبلی غذاخوری به سرعت انجام شود و والت دیزنی ورلد مشکلی برای پر کردن میزهای کالیفرنیا گریل نداشته باشد، کلمات در این مورد بی معنی هستند. تقاضا گویای داستان است. اگر این تغییر کند، سیاست‌های قیمت نیز می‌تواند اصلاح شود.

این ممکن است بد به نظر برسد، اما همان چیزی است که هست. از دیدگاه دیزنی، رویکرد فعلی آنها ظرفیت محدودی را به کسانی اختصاص می‌دهد که واقعاً می‌خواهند وعده‌های غذایی کامل را صرف کنند، برخلاف جمعیت محلی یا «Disney on a Dime»، که هم از منظر تجاری و هم از رضایت مهمان در میان دموهای مورد علاقه‌تر، هوشمندانه است. این ممکن است به این معنی باشد که ما (و شاید بسیاری از شما) کمتر در کالیفرنیا گریل غذا می خوریم یا اصلاً غذا نمی خوریم، اما این نتیجه مطلوب از دیدگاه شرکت است. اگر محبوبیت تغییر کند، رویکرد دیزنی نیز تغییر خواهد کرد.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

نظر شما در مورد اینکه کباب پز کالیفرنیا پس از پایان پنجاهمین سالگرد با یک منوی ثابت قیمت همراه است چیست؟ آیا ناامید هستید که هیچ گزینه ای وجود ندارد؟ آیا می‌خواهید این رزرواسیون غذاخوری را رزرو کنید؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *