تورها

ویلاها و باغ های Eraeliya، Weligama، سریلانکا

در جنوب سریلانکا، درست خارج از شهر شلوغ Weligama، Eraeliya Villas & Gardens می تواند حداکثر 22 مهمان را در شش ویلای منحصر به فرد خود بپذیرد. درست در کنار دریا، در باغ‌های گرمسیری سرسبز، با استخر بی‌نهایت خود واقع شده است. ساحل در چند قدمی با دریا کاملاً امن برای شنا است.

همه چیز در اینجا آرام است و اتاق ها با مبلمان سفارشی جذاب مبله شده اند. در مناطق مشترک، دیوارها با آثار هنری پوشانده شده اند و خدمات در عین حال کارآمد نیست. من در فصل بارانی اینجا هستم، اما خورشید هنوز بین دوش می تابد. مزیت اضافه شده این است که از تراس بزرگ خود می توانم از تماشای طوفان هایی که بر فراز دریا پخش می شوند لذت ببرم.

برای کی

مجردها، زوج ها و خانواده هایی که می خواهند از همه چیز دور شوند و در آرامش کامل استراحت کنند. اگر به دنبال یک سبک زندگی لوکس آهسته هستید، اینجا مکان شماست.

محل اقامت

ویلا باوانا اصلی دارای چهار سوئیت با منظره اقیانوس با تراس های خصوصی گسترده است. همچنین چهار ویلا خصوصی مستقل و یک خانه لوفت مدرن با دو سوئیت زیر شیروانی وجود دارد. ویلاها دارای فاصله مناسبی هستند، بنابراین هیچ خطری برای مزاحمت همسایه شما وجود ندارد.

ما در ویلای اصلی طبقه بالا در سوئیت آلایا، که در زبان سینهالی به معنای “عشق” است، اقامت کردیم، این اتاق بزرگی است که تمام وسایلی است که در کارگاه های سریلانکا با دست ساخته شده اند، از جمله یک میز بزرگ. پنجره های فرانسوی به تراس با منظره زیبای دریا باز می شوند. یک مینی بار به اضافه آب بطری رایگان وجود داشت.

حمام، که عرض اتاق در عقب است، دارای یک وان مستقل و کمد دوش باران جداگانه به‌علاوه چند سینک بود. لباس مجلسی و دمپایی لوکس به اضافه حوله های نرم حجیم حس لوکس بودن را کامل می کند.

غذا و نوشیدنی

در اینجا می گویند که غذای سالم و خوشمزه پایه و اساس خوشبختی است. همه غذاها محلی و ارگانیک هستند و غذاها در تراس خصوصی من سرو می شد. من به خصوص از صبحانه با نگاه به اقیانوس لذت بردم. منو متنوع است و شامل غذاهای سریلانکا مانند Eraeliya Curry Poke Bowl که با سبزیجات تازه، برنج قرمز و انتخابی از میگو، مرغ یا توفو همراه است. امضای آنها هم هست استیک ماهی تن و گزینه های گیاهی فراوان

امکانات

فضاهای زیبای پراکنده در سرتاسر باغ سرسبز استوایی به شما این امکان را می دهد که آرامش و آرامش طبیعت را در خود غرق کنید. یک استخر بی نهایت در مقابل ویلای اصلی امتداد یافته است که با صندلی هایی با چتر احاطه شده است. اگر دریا را ترجیح می دهید، یک پیاده روی کوتاه تا ساحل است که برای شنا کاملا امن است. همچنین یک موج سواری عالی در آب برای علاقه مندان وجود دارد.

یک منطقه تناسب اندام، مشرف به اقیانوس، مجهز به میله های کشش و وزنه برای تمرینات و تمرینات شخصی است. برای فعالیت‌های معنوی، مانند یوگا یا مدیتیشن، مجموعه بزرگی از تشک‌ها برای قرار دادن در هر مکانی که انتخاب می‌کنید در دسترس است، هنگام غروب خورشید، در کنار دریا قرار گرفته و با همراهی آرامش‌بخش امواج استراحت کنید. کلاس های یوگا در صورت درخواست در دسترس هستند

در باغ، پاویون اسپا درمان های عطری را ارائه می دهد که برای کاهش استرس، درد و تنش عضلانی طراحی شده اند. برای تسکین سردرد و درد عضلانی “ماساژ عطر آرامش” را امتحان کنید. یا “اسکراب بدن احیا کننده” جادویی که پوستی درخشان و بی عیب برای شما به ارمغان می آورد. ماساژ درمانگر اختصاصی سلامت، علم و شیوه های سنتی را از سراسر جهان ترکیب می کند.

چقدر

قیمت ها در ویلاها و باغ های ارائلیا از 280 دلار برای دو نفر شروع می شود و شامل صبحانه و کلیه مالیات می شود.

اقامت خود را رزرو کنید

چه چیزی در این نزدیکی است؟

ورودی ارائلیا

دریا در نزدیکی Weligama یکی از بهترین نقاط سریلانکا برای موج سواری است. درست در امتداد ساحل میراسا است که به تماشای نهنگ مشهور است. حیات وحش بیشتری را می‌توان در Udawalawe، بهترین پارک برای فیل‌ها، و پارک ملی Yala برای پلنگ‌ها مشاهده کرد. برای فرهنگ، از سایت میراث جهانی یونسکو قلعه گال دیدن کنید.

حکم:

Eraeliya Villas & Gardens یک هتل بوتیک واقعی است که هر اتاق منحصر به فرد و به سبک خاص مبله شده است و در باغ های سرسبز مشرف به دریا واقع شده است. غذا عالی است، خدمات گرم و محجوب، مکان مناسبی برای اقامت آرام در مناطق گرمسیری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *