دسته‌بندی نشده

هتل Four Seasons New York Downtown از سوئیت های ویژه پرده برداری می کند

هتل Four Seasons New York Downtownکه در ترایبکا واقع شده است، از شش سوئیت ویژه جدید طراحی شده توسط استودیو بیل رونی پرده برداری کرده است. سوئیت ها، از جمله متروپلیس، ترایبکا و مجموعه گاتهام، “محیط مسکونی مجلل را بازسازی می کنند، که هر کدام با طراحی انتخاب شده ای که به مهارت و شخصیت مرکز شهر احترام می گذارد. نیویورک.”

مبلمان مدرن الهام گرفته شده از اواسط قرن به صورت دستی از میان طراحان مشهور انتخاب شدند و از صنعتگران محلی استفاده شد تا بافت‌ها، رنگ‌ها و پرداخت‌های غنی را که در کنار هم قرار می‌گیرند، ترکیبی هماهنگ از نیویورک قدیمی و جدید را منعکس کنند.

هر عنصر طراحی در سوئیت ها به نظر می رسد که می توان آن را در یک آپارتمان واقعی نیویورکی یافت. مجموعه هنر مدرن توسط متصدی Shashi Caudhill قطعاتی مانند “View By Night By My Window” نان گودلین و “Dovima Under the El” اثر ویلیام هلبرن را برجسته می کند. سوئیت ها دارای امکانات رفاهی هستند تا مهمانان احساس کنند در خانه خود هستند. در هر سوئیت بازی‌های چوبی قدیمی، کتابخانه تاشن با کتاب‌های هنر، سفر و مد، و کاسه‌های مرمری و لوازم جانبی آناستازیو هوم وجود دارد. سوئیت‌های متروپلیس و ترایبکا همچنین دستگاه‌های موسیقی کلاسیک را با مجموعه‌های ضبط موسیقی‌دانان مشهور نیویورک ارائه می‌کنند.

ترایبکا مرکز هنر، فرهنگ و صحنه مد نیویورک است و یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق شهر است. همانطور که سوئیت‌های جدید خود را طراحی می‌کردیم، برای ما مهم بود که سبک زندگی محله‌مان را بپذیریم تا جوهر میراث غنی، فرهنگ و منحصربه‌فرد بودن معماری آن را با دقت تجسم کنیم.»

خوب است بدانید: تجربه سوئیت با تشریفات جدید سلامتی برای مهمانان افزایش می یابد. Essential Fitness شامل یک بالشتک مدیتیشن والدن و تشک یوگا است، در حالی که Ceremonial Soak Experience جدید دارای نمک حمام باتوریوم به همراه کارت تایید توسط Mindfulness توسط Collective و امکانات رفاهی شیک Auteur است. مهمانان همچنین می توانند روز خود را دوباره زنده کنند یا با مجله پنج دقیقه مدیتیشن قصد تعیین کنند.

مقالات مرتبط

ریتز-کارلتون، پورتلند به عنوان اولین برند در منطقه افتتاح می شود

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

هتل مارک بسته شکرگزاری 2023 را اعلام کرد

فرهنگ پالم بیچ: نمایشگاه‌های موزه و موارد دیگر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *