سفرهای دریایی

تاریخچه در حال ساخت: اسکات ایزرهوف

لویی شیشش و برنادت شیشش به اسکات ایزرهوف اهمیت حق حاکمیت غذایی در فرهنگ بومی را آموزش دادند: انرژی به آنچه شما خلق می کنید منتقل می شود. ایزرهوف، سرآشپزی که غذاهای سنتی و مدرن بومی را با هم ترکیب می کند، این ایده ها را از طریق شرکت خود به زندگی می بخشد. پی پی چی اوو.

ایزرهوف که خاطرنشان می کند یکی از درس های ارزشمندی که آموخت این بود که هنگام عصبانیت آشپزی نکند، می گوید: «آنها واقعاً مرا با غذاهای سنتی بزرگ کردند و واقعاً از غذایی که به من داده شد قدردانی و احترام گذاشتم».

در Pei Pei Chei Ow، منو از سرزمین، زندگی و فصولی که دنیای امروز را احاطه کرده است، الهام گرفته شده است. حاکمیت غذایی مفهومی است که ایزرهوف تا زمانی که اهمیت غذا و سفر غذا از زمین به بشقاب را درک نکرده بود، در نظر نگرفت.

او می گوید: «حاکمیت غذایی به معنای غذای مناسب فرهنگی و خوردن از جایی که اهل آن هستید، از سرزمین است. “حاکمیت غذایی توانایی خرید آنچه می خواهید، تصمیم گیری در مورد آنچه می خورید و همچنین سالم بودن است.”

برای ایزرهوف، فکر کردن به خاطرات غذا او را به سرزمین بازمی گرداند. یکی از اولین خاطرات غذایی او شامل نشستن دور آتش داخل یک تیپی و کشیدن ماهی است.

ایزرهوف با یادآوری خاطرات وحشیانه دویدن در دوران کودکی در زمین می گوید: «بیرون بودن در زمین دارویی است. زمین و فقط با چای و نوشیدنی بنشینید و فقط خوش بگذرانید.» او می گوید.

ایزرهوف، که خود را خوش شانس می‌داند که پدربزرگ و مادربزرگی را که تعهد ویژه‌ای به یکدیگر دارند، می‌گوید: «خاطرات پدربزرگ و مادربزرگم واقعاً مرا به عنوان یک فرد ثابت نگه می‌دارد. ایزرهوف می‌گوید که خاطرات خوب با پدربزرگ و مادربزرگش این امتیاز را به او داده است که داستان‌هایی را از طریق غذا به اشتراک بگذارد. وقتی صحبت از گردشگری بومی می شود، ایزرهوف معتقد است که این چیزی است که جهان باید بداند.

ایزرهوف می‌گوید: «هرچه گردشگری بومی بیشتر باشد، نمایندگی‌های بیشتری در سراسر کانادا وجود دارد.

ایزرهوف به روشی که مردم بومی برای زمین و منابع ارزش قائل هستند و همچنین نحوه اشتراک گذاری داستان ها منحصر به فرد است. همیشه داستان‌های جدیدی منتشر می‌شود، افسانه‌های جدیدی در بیرون وجود دارد، و افسانه‌های جدیدی نیز وجود خواهند داشت.»

ایزرهوف معتقد است که گردشگری بومی به جامعه نشان می دهد که مردم بومی همه یکسان نیستند.

“این مهمترین بخش کاری است که من انجام می دهم، با کاری که تجارت ما انجام می دهد.”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *