تورها

پوشش قلعه زیبای خفته و موارد دیگر برای صدمین سالگرد دیزنی

دیزنی جزئیات بیشتری درباره جشن جهانی 100 سال شگفتی به اشتراک گذاشته است که در 27 ژانویه 2023 در دیزنی لند آغاز می شود و دارای پوشش قلعه زیبای خفته، سرگرمی های جدید و موارد دیگر است. این جزئیات در مورد آنچه که برای جشن به پارک های کالیفرنیا می آید را به اشتراک می گذارد.

100 سال شگفتی بزرگترین جشن جهانی بین شرکتی دیزنی در تاریخ خواهد بود. صدمین سالگرد تاسیس شرکت والت دیزنی در اطراف کالیفرنیا متمرکز خواهد شد و دیزنی لند قلب این جشن است. با توجه به آنچه تاکنون اعلام شده است، مطمئناً به نظر می رسد که چنین خواهد بود. با توجه به اینکه این شرکت در کالیفرنیا تأسیس شده و دیزنی لند پادشاهی جادویی اصلی والت دیزنی است و تنها پارکی است که او شخصاً در آن قدم گذاشته است، منطقی است.

دیزنی لند قبلا اعلام کرده است Nighttime Spectaculars جدید برای 100th Disney’s & Entertainment Additions. اکنون، ما جزئیات جدیدی درباره این نمایش‌های دیدنی شبانه برای Disneyland و Disney California Adventure، به‌علاوه تزیینات، کالاها، و بازسازی قلعه زیبای خفته برای جشن 100 سال شگفتی داریم.

از 27 ژانویه، شادترین مکان روی زمین دارای دکوراسیون جدیدی با پلاتین در هر دو پارک و بقیه استراحتگاه خواهد بود. مینی و میکی موس همچنین لباس‌های پلاتینیوم درخشانی خواهند داشت که برای حضورهای مختلف در دیزنی لند، از جمله ملاقات و احوالپرسی، سوارکاری و غیره استفاده خواهند کرد. این لباس برای منعکس کننده خوش بینی و خلاقیت دیزنی طراحی شده است که صدمین سالگرد آن را جشن می گیرد و به قرن آینده نگاه می کند.

طبیعتاً غذاها و نوشیدنی‌های ویژه، کالاها و موارد دیگر برای خرید در دسترس خواهد بود.

در پادشاهی جادویی اصلی والت دیزنی، قلعه زیبای خفته برای صدمین سالگرد دیزنی لباسی شیک خواهد پوشید.

این قلعه در دیزنی لند با بنرهای پلاتینی زیبا و باندهایی تزئین خواهد شد که با یک کابوچون باشکوه که شامل سه پری خوب است که آن را با گرد و غبار پیکسی درخشان خود روشن می کنند، تزئین می شود. دو فواره آب هر دو طرف خندق را زیبا می کند، در حالی که یک ستاره آرزوی زیبا از برج بالا می درخشد.

دیزنی لند همچنین جزئیات جدیدی را در مورد نمایش های دیدنی شبانه جدید که قبلا اعلام شده بود به اشتراک گذاشت.

“دنیای رنگ – یک” در Disney California Adventure میراث داستان سرایی را که یک قرن پیش توسط والت دیزنی آغاز شد جشن خواهد گرفت. داستان جدیدی را روایت می کند که چگونه یک عمل، مانند یک قطره آب، موجی ایجاد می کند که می تواند به موجی از تغییر تبدیل شود. برخی از شجاع‌ترین، دوست‌داشتنی‌ترین و الهام‌بخش‌ترین شخصیت‌ها را به روش‌های جدید زنده می‌کند. “Wonder of Color – One” همچنین دارای آهنگ اصلی جدید “Start a Wave” خواهد بود.

در دیزنی لند، قلعه زیبای خفته با «سفرهای شگفت‌انگیز» به بوم نقاشی با شکوهی تبدیل می‌شود، یک اثر دیدنی شبانه جدید که شگفتی را در همه ما شعله‌ور خواهد کرد. به هر فیلم استودیوی انیمیشن والت دیزنی تا به امروز اشاره می کند و ما را به سفری پر از هنر، موسیقی، داستان سرایی و قلب می برد.

«سفرهای شگفت‌انگیز» به ساخت جلوه‌های پیشرفته پارک ادامه خواهد داد و خیابان اصلی، ایالات متحده آمریکا، قلعه زیبای خفته، نمای «این یک دنیای کوچک است» و رودخانه‌های آمریکا را به بوم نقاشی تبدیل می‌کند. شخصیت های اطراف شما را زنده می کند. در شب‌های منتخب، «سفرهای شگفت‌انگیز» با افزودن آتش‌بازی در آسمان بالای دیزنی لند بزرگ‌تر خواهد شد. (این با تمام نمایش های دیدنی شبانه در دیزنی لند سازگار است، که فقط در آخر هفته ها و روزهای اوج پیرو پخش می کنند.) تماشایی شبانه “سفرهای شگفت انگیز” همچنین دارای آهنگ جدید باورنکردنی “این شگفت انگیز است” است.

در زمان بهار 2023، رژه «جادو اتفاق می‌افتد» به دیزنی لند بازمی‌گردد. “جادو اتفاق می افتد” لحظات شگفت انگیز جادو را جشن می گیرد که در قلب بسیاری از داستان های دیزنی قرار دارند. این رژه به ما یادآوری می‌کند که برای پرواز به بال نیاز نداریم، ستاره‌های تیرانداز برای آرزو ساخته شده‌اند، و جادو در نیمه‌شب متوقف نمی‌شود.

این رژه تقریباً دو هفته قبل از تعطیلی برگزار شد و هنوز اساساً کاملاً جدید است. ما هنوز Magic Happens را ندیده ایم و در برابر وسوسه تماشای YouTube یا گوش دادن به موسیقی متن مقاومت کرده ایم. ما واقعا خوشحالیم که بالاخره برگشت!

همانطور که شروع به برنامه ریزی سفر خود برای بازدید از استراحتگاه دیزنی لند برای سالگرد Disney100 می کنید، لطفاً بدانید که در دسترس بودن رزرو پارک موضوعی برای پارک دیزنی لند و پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا در حال حاضر برای تاریخ های فراتر از 8 ژانویه 2023 متوقف شده است. رزروها برای مهمانان در آینده از سر گرفته می شود. هفته ها برای تاریخ های آینده در ژانویه 2023 و بعد از آن.

به‌علاوه، لحظات سرگرمی ویژه‌تری نیز در سراسر استراحتگاه ظاهر می‌شوند. اخبار و جزئیات بیشتر برای جشن Disney100 در Disneyland Resort قبل از اولین نمایش در 27 ژانویه 2023 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در نهایت، من نسبت به جشن صدمین سالگرد دیزنی و آنچه در افق دیزنی لند به عنوان بخشی از این رویداد است، محتاطانه خوشبین هستم. در حالی که امید من برای “دنیای رنگی – یک” زیاد نیست، انتظار من این است که “سفرهای شگفت انگیز” نمایشی قوی باشد که نوستالژی را با طیف گسترده ای از انیمیشن های کلاسیک ترکیب کند.

همچنین منطقی است که استراحتگاه دیزنی لند «قلب» جشن صدمین سالگرد شرکت والت دیزنی باشد. اگرچه دنیای والت دیزنی بزرگتر است (و گاو پول نقد)، دیزنی لند اصلی است – و هنوز هم جواهر تاج است. این پارک خانگی برای اکثریت قریب به اتفاق مدیران شرکت، Imagineers و دیگر خلاقان است. من امیدوار هستم که سال 2023 تعدادی پیشرفت ویژه و راه های دیگری برای احترام به والت دیزنی و تاریخ این شرکت ارائه دهد. ما چیزهای زیادی از D23 و آرشیوهای مربوط به شصتمین سالگرد دیزنی لند دیدیم، اما از آن زمان خیلی کم بود. به نظر می رسد D23 در “جهت متفاوتی” رفته است، بنابراین باید ببینیم آیا باشگاه هواداران با نام 23 هنوز علاقه ای به ادای احترام به گذشته دارد یا خیر.

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای معاملات پذیرش پارک، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه بلیط دیزنی لند را بخوانید. در بررسی ها و رتبه بندی هتل های آناهیم درباره هتل های داخل و خارج از سایت اطلاعات کسب کنید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران دیزنی لند ما را بررسی کنید. برای ایده‌های منحصربه‌فرد درباره چیزهایی که سفر شما را بهبود می‌بخشد، بررسی کنید چه چیزهایی را برای دیزنی بسته بندی کنید. برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. در نهایت، برای راهنما فراتر از دیزنی، ما را بررسی کنید برنامه های سفر کالیفرنیای جنوبی برای سفرهای یک روزه به لس آنجلس، لاگونا بیچ، و هزاران مکان دیگر!

تفکرات شما

افکاری در مورد پوشش قلعه زیبای خفته برای جشن 100 سال شگفتی؟ آیا آماده هستید که با دو نمایش شبانه کاملاً جدید خیره شوید: “دنیای رنگی – یک” در Disney California Adventure و “سفرهای شگفت انگیز” در Disneyland برای Disney100؟ آیا برای یکی از این دو بیشتر هیجان زده هستید یا خوشبین؟ از بازگشت Magic Happens پس از اولین اجرای بسیار محدود آن خوشحالید؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *