سفرهای دریایی

ناهار خوری در خیابان آلبرتا | ادمونتون را کاوش کنید

یکی از بهترین راه ها برای درک واقعی ضربان قلب یک شهر، تجربه غذاهای آن است. برای غذاهای اصیل و لذیذ خارج از مسیر معمولی، به خیابان آلبرتای ادمونتون نگاه نکنید. خیابان آلبرتا با تنوع بی‌نظیری از گزینه‌های غذایی، مکان مناسبی برای رفتن است، زمانی که کاملاً مطمئن نیستید که هوس می‌کنید. این منطقه تجاری و غذاخوری پر جنب و جوش دارای بیش از 50 رستوران آسیایی، هندی، اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی در 25 بلوک است.

از غذاخوری‌های ویتنامی گرفته تا مکان‌های داغ کوبایی، پرتغالی و کلمبیایی تا برخی از بهترین کالزون‌ها در کانادا، تجربه‌های غذاخوری در خیابان آلبرتا، طیف وسیعی از غذاها هستند که انفجاری از حواس را به ذائقه‌های شما می‌فرستند. چگونه انتخاب می کنید زمانی که آنها هستند همه خیلی خوب؟

این محله تاریخی و در حال تحول که به‌عنوان خیابان 118 نیز شناخته می‌شود، در شمال مرکز شهر، فضای اجتماعی دلپذیری دارد که برای درک آن فقط باید آن را تجربه کنید. همچنین فقط یک پرش، پرش و یک پرش از مرکز نمایشگاهی ادمونتون و سرزمین‌های نمایشگاهی ادمونتون، آن را به مکانی عالی برای توقف برای شام قبل از کنسرت یا رویداد تبدیل می‌کند. اگر مطمئن نیستید چه چیزی را امتحان کنید، برای شما خوش شانس است، ما لیستی از رستوران ها، میخانه ها و کافی شاپ ها را برای شروع شما جمع آوری کرده ایم. برای رستوران‌ها و مشاغل شگفت‌انگیز در خیابان آلبرتا، کلیک کنید اینجا.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *