تورها

کالای فوق العاده ترسناک دیزنی هالووین!

یک وجود دارد تن از کالاهای بسیار خوب هالووین از دیزنی، اما در والت دیزنی ورلد یا دیزنی لند فروخته نمی شود. در عوض، یک وجود دارد فروشگاه دیزنی عظیم هالووین در آمازونکه بیشتر آنها با قیمت های بسیار پایین تر از آنچه در پارک ها می بینید فروخته می شود. در این پست، برخی از انتخاب های مورد علاقه خود را همراه با افکار تصادفی به اشتراک می گذاریم.

زمانی که والت دیزنی ورلد کالای هالووین 2022 خود را منتشر کرد، من عکس‌های هر مورد را همراه با نظراتم به اشتراک گذاشتم. بیشتر آن … مثبت نبود! سپس دوباره، من اولین نفری خواهم بود که اعتراف می کنم که بیشتر لباس های هالووین مربای من نیست، که دارای حساسیت های سبکی مشابه ژاکت های زشت کریسمس است، اما منهای جذابیت و خودآگاهی است.

در این مورد، لطفا انتقادات لباس من را جدی نگیرید. اگر عکس‌های من را دیده‌اید، پس من دقیقاً اهل مد نیستم. برعکس، من معمولاً مانند کسی لباس می‌پوشم که شدیداً به کمک او نیاز دارد چی نباید پوشید.

همانطور که با انحصاری آمازون به مناسبت پنجاهمین سالگرد دنیای والت دیزنی اخیراً به اشتراک گذاشتیم، اکثر این اقلام در shopDisney.com، در پارک‌های Walt Disney World یا هر جای دیگری فروخته نمی‌شوند. دیزنی و آمازون از زمان آینده (شاید؟) “هی دیزنی!” دستیار صوتی الکسا که در اتاق های هتل آمازون به عنوان بزرگترین اسپانسر نمایشگاه D23 حضور خواهد داشت.

وقتی نوبت به این اقلام هالووین می رسد، از خریدهای شما پورسانت کمی دریافت می کنیم، بنابراین خرید از طریق این لینک ها به پشتیبانی سایت کمک می کند. با این حال، نه هزینه ای که می پردازید و نه توصیه های ما تحت تأثیر آن قرار نمی گیرند.

می توانید بگویید که من با این انتخاب ها بر اساس غیبت کامل صادق هستم کابوس قبل از کریسمس کالا (انصافاً، در مقایسه با اکثر محصولات داخل پارک، برخی از اقلام NBC وجود دارد که در آمازون زشت نیستند.) به هر حال، اجازه دهید با جذابیت‌هایی که باید در هر چمن در آمریکا در این هالووین استفاده شود، شروع کنیم…

دکور چمن بادی ارواح در عمارت خالی از سکنه – این به معنای واقعی کلمه جالب ترین صحنه بادی هالووین است که من تا به حال دیده ام. به خوبی اسکلت غول پیکر Home Depot نیست، اما آن بالاست!

متأسفانه، پس از یک خرید سرنوشت ساز پس از کریسمس در Target، مدتی است که از خرید وسایل بادی بیشتر منع شده ام. پس لطفاً از طرف من از اینها لذت ببرید، و به من اجازه دهید که در حیاط شما زندگی کنم!

Loungefly Mick-O-Lantern – بدیهی است که این برای من نیست و من از محصولات گذشته Loungefly انتقاد کرده ام. با این حال، وقتی محصولات هوشمندانه را می بینم، قدردانی می کنم و این قطعاً با این لایحه مطابقت دارد. آفرین به تیم طراحی در این مورد.

فوق العاده جالب، نظرات عالی، و عکس های ارسال شده توسط کاربر زیبا. ایده آل برای مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی … یا هر رویداد هالووین!

لیوان مجسمه سازی سه بعدی Hocus Pocus – این لیوان به شکل دیگ با دسته ای به شکل جارو است و بینکس در بالای جارو با حضور خواهران ساندرسون قرار دارد.

چندین لیوان قهوه دیزنی دیگر نیز موجود است. این عمارت خالی از سکنه یک سرعت من بیشتر است، اما به اندازه Hocus Pocus جالب و خلاقانه نیست.

روبالشی عمارت خالی از سکنه – مناسب برای روکش اتاق نشیمن جشن، اینها یک راه عالی برای افزودن سرگرمی جشن به مبلمان شما هستند.

… اکنون شما فقط به یک مبل نارنجی یا سبز جنگلی سوخته نیاز دارید تا ظاهر را واقعاً کامل کنید!

کتاب طلایی کوچک عمارت جن زده — Disney Parks سال گذشته شروع به انجام این خط جدید از Little Golden Books کرد و همینطور بوده است خرد کردن آن تا حالا. در حالی که ما قطعاً مخاطب هدف داستان ها نیستیم، ما کاملاً هنر و سبک را دوست داریم – آنها برای هر کسی که بچه دارد، طرفداران پارک موضوعی یا هر کسی که بچه بود و خاطرات خوبی از کتاب طلایی کوچک دارد.

اگر قبلا آن را انجام نداده اید، کتاب تصویر عمارت خالی از سکنه یکی دیگر از موارد ضروری است. تصاویر زیبا.

The Haunted Mansion: Imagineering a Disney کلاسیک – صحبت از کتاب‌هایی است که باید داشته باشید، این کتاب فوق‌العاده دقیق و به خوبی نوشته شده است که جاذبه‌های عمارت خالی از سکنه را در تمام پارک‌های سراسر جهان در داخل و خارج پوشش می‌دهد. اگر می خواهید قدردانی بهتری از این جاذبه نمادین و آنچه در آن وجود داشته است که آن را امتحان کرده است، بدانید، این کتاب برای شماست.

قلمرو بی کران: کاوش های عمیق در عمارت خالی از سکنه – اگر کتاب بالا را خوانده‌اید و همچنان می‌خواهید بیشتر بدانید، این غواصی عمیق و آکادمیک در Haunted Mansion است. این شامل همه چیزهایی است که احتمالاً بخواهید درباره عمارت خالی از سکنه نمادین دیزنی بدانید، از تاریخ گرفته تا نقد هنری. این یک غواصی واقعا جامع و عمیق است که تاریخ، فرهنگ عامه و فولکلور آمریکا را بررسی می کند تا بررسی کند که چرا عمارت خالی از سکنه را خانه خالی از سکنه قطعی

Haunted Mansion: Call of The Spirits بازی رومیزی – من به بازی‌های رومیزی شیک و بی‌پروا، و همچنین بازی‌های رومیزی والت دیزنی ورلد علاقه‌مند هستم. این است کامل تلاقی این علایق

این یک بازی نسبتاً استراتژیک است که برای بچه ها به اندازه کافی آسان است اما برای بزرگسالان نیز به اندازه کافی عمیق است. یکی از هشدارهای ما در اینجا این است که دستورالعمل ها کمی گیج کننده هستند، اما چندین ویدیوی برتر یوتیوب وجود دارد که آن را به آسانی قابل درک می کند.

Hocus Pocus: The Game – یکی دیگر از بازی های تخته ای برای مجالس هالووین شما. در این بازی، بازیکنان با هم کار می کنند تا از فرزندان سالم محافظت کنند و خواهران ساندرسون را از تکمیل معجون شرورانه خود قبل از طلوع خورشید بازدارند. مواد معجون را در دیگ پخش کنید و همه رنگ ها یا مواد را مطابقت دهید.

بازی تخته ای استراتژیک دیزنی شرور – این بازی مجاور هالووین بسیار محبوب است و برنده چندین جایزه معتبر “بازی سال” است. ما به اندازه دیگران طرفدار شرور نیستیم، اما غیرقابل انکار خوب است (بد بودن؟).

بازی با ورق Funko Disney Hocus Pocus Tricks & Witsاین The Kids در مقابل The Witches است در حالی که شما حقه بازی می کنید تا قبل از سوختن شمع Black Flame به کتاب طلسم وحشتناک برسید!

این کاملاً جدید است، بنابراین ما هنوز فرصتی برای بازی آن نداشته ایم. با این حال، Funko با بازی‌های کارتی و تخته‌ای خود در حال پیشرفت بوده است، بنابراین ما خوش‌بین هستیم. بررسی های اولیه نیز مثبت هستند.

پیراهن ساندرسون Sisters Hocus Pocus – به نظر بی معنی من، اکثریت قریب به اتفاق پیراهن‌های هوکوس پوکوس که والت دیزنی ورلد در پارک‌ها می‌فروشد، بسیار برتر هستند. این طراح دقیقا برعکس آن است، با انبوهی از طرح های سلیقه ای و ممتنع.

این ظاهر «پوستر کنسرت» یکپارچهسازی با سیستمعامل، آشکارترین سبک است، و همچنین واقعاً هوشمندانه است. من هم دوست دارم پیراهن موزه جادوگر ساندرسون در ردیف بالا

تی شرت Mickey’s Halloween Trick or Treat Candy Co – برای سال‌ها، ما هر سال پیراهن‌هایی را برای مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی و مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی می‌خریدیم. آخرین باری که در هر دو رویداد یکی را خریدم 4 سال پیش در MVMCP بود. از آن زمان، همه آنها یا خیلی گران بوده اند یا خیلی شلوغ.

من عاشق این هستم که این پیراهن طراحی مفصلی دارد اما زیاد به کار نمی رود. (همچنین سبک های مشابهی برای دیزی و مینی ماوس وجود دارد.) برای من، این نیز بدون ذکر خاصی، مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی را تداعی می کند. (من همچنین دوست دارم که یک سال نداشته باشد. پوشیدن پیراهن های مهمانی یک دهه پیش پس از تبدیل شدن به یکپارچهسازی با سیستمعامل “باحال” است، اما 4 سال پیش به نوعی احساس خستگی می کند. متاسفم، من آن را درست نمی کنم. قوانین!)

تی شرت رترو هالووین میکی و دوستان – همه موارد فوق در اینجا نیز صدق می کند و این طراحی حتی بهتر است. (من آن را بیشتر دوست دارم.) شامل Sensational Six همگی با مدل های شخصیتی یکپارچهسازی با سیستمعامل است که من آنها را دوست دارم، همراه با لباس های عالی.

اینجا اتفاقات زیادی می افتد، اما همه اینها در یک گرافیک واحد است که به خوبی چیده شده است و عالی به نظر می رسد. اگر زیر کاراکترها با فونت یکپارچهسازی با سیستمعامل “هیولا” نوشته شود “میکی مهمانی هالووین خیلی ترسناک نیست” به معنای واقعی کلمه عالی خواهد بود، اما من از این پیراهن همانطور که هست راضی هستم.

تی شرت مینی موس جک و فانوس هالووین – این یکی ساده و شیرین است و یادآور کدو تنبل های نمادین میکی موس در خیابان اصلی است، اما با مینی. (نسخه میکی موس این پیراهن برای مردان/ طرفداران میکی نیز وجود دارد.)

در مورد تنوع، همه این پیراهن ها در چندین رنگ از جمله مشکی موجود هستند. من گزینه های جایگزین را انتخاب می کنم زیرا به نظر می رسد 95٪ از پیراهن های هالووین مشکی هستند. برای ما *اهم* با حیوانات خانگی با موهای روشن، لباس سیاه یک چیز غیر شروع کننده است!

تی شرت هالووین آیکون میکی موس و کدو تنبل – در حالی که من ظاهر کدو تنبل را در بالا ترجیح می دهم، در اینجا یک ظاهر ساده اما سرگرم کننده دیگر وجود دارد که حاوی آب نبات هایی به شکل سر میکی موس است.

نیز وجود دارد تغییرات خانوادگی این برای کسانی که پیراهن های همسان می خواهند.

سویشرت رترو میکی موس مومیایی هالووین – ساده و شیرین، با سبک کلاسیک «میکی استندز» که به عنوان یک مومیایی برای هالووین تغییر کاربری داده است. این یکی از معدود طرح هایی است که به عنوان سویشرت موجود است، که برای نیمی از کشوری که در این فصل از سال سرد است، عالی است.

این یا نسخه سویشرت کلاهدار اگر در حال انجام Oogie Boogie Bash هستید، باید آن را دریافت کنید – در این زمان از سال شب در کالیفرنیا سرد می شود! برای فلوریدیایی‌ها (یا کسانی که این لباس را در سفرهای جهانی والت دیزنی می‌پوشند)، به‌عنوان یک نیز در دسترس است تی شرت. برای گزینه “در بین”، وجود دارد این تی بیسبال راگلان. اگر بیشتر یک فرد مینی هستید، وجود دارد این سویشرت که مینی ماوس را به عنوان یک جادوگر در حال پرواز نشان می دهد.

تی شرت کدو تنبلی مبارک هالووین یودا – گروگو غلاف کالسکه معلق خود را با کدو تنبل جایگزین کرده است. کلاسیک بیبی یودا، آن ابله! این چیزی نیست که بپوشم، اما ظاهر آن را دوست دارم.

ای کاش کدو تنبل بیشتر یک بازی روی کالسکه بود، اما هنوز هم زیباست. این پیراهن با لباس های مختلف بیبی یودا همچنین من را به هم می ریزد

برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل اسپک در پارک ها، ما را ببینید راهنمای هالووین 2022 در دنیای والت دیزنی یا ما راهنمای هالووین 2022 در دیزنی لند. ما همچنین در دسته بندی پست های هالووین مطالب زیادی داریم!

اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات والت دیزنی یا دیزنی لند هستید، منابع برنامه ریزی ما را بررسی کنید! بهترین مکان برای شروع جامع ماست راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی یا راهنمای برنامه ریزی سفر دیزنی لند تا بهترین استفاده را از تجربه خود ببرید!

تفکرات شما

آیا در این لیست از محصولات هالووین آیتم های ضروری برای شما وجود دارد؟ آیا نسخه های آتی یا اخیری که به لیست اضافه می کنید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *