تورها

بررسی هتل: CitySuites Aparthotel، سالفورد، منچستر

آیا می توانید امکانات یک هتل را با استقلال اجاره آپارتمان ترکیب کنید؟ با هتل آپارتمان CitySuites می توانید. دو هتل آپارتمان لوکس با مشخصات بالا، در داخل ساختمان‌های شیشه‌ای و فولادی معاصر، CitySuites I و CitySuites II، در فاصله چند قدمی رودخانه ایرول و مرکز شهر منچستر در کنار Embankment West منچستر قرار دارند. آنها یک حیاط زیبا را با کافی شاپ Embankment یا یک زندگی مشترک کوچک ساندویچ می کنند.

ایده ارائه شده توسط CitySuites ارائه اقامت در هتل پنج ستاره اما با امکانات رفاهی یک خانه است.

برای کی؟

این هتل آپارتمان برای اقامت کاری یا تفریحی ایده آل است. اگر در حال کاوش در منچستر برای یک روز هستید و می خواهید جایی برای استراحت در شب یا استراحت در منطقه اسپا داشته باشید، یک شب اقامت عالی است.

اگر در حال تحصیل یا کسب‌وکار هستید، می‌توانید برای یک سال رزرو کنید و از امکانات رفاهی خانه مانند دستگاه قهوه‌ساز، آشپزخانه کاملاً مجهز و خدمات خشک‌شویی استفاده کنید. اگر می توانستم بیشتر آنجا بمانم، می خواهم!

محل اقامت

237 اتاق شیک در طبقات 1-10 و 12-15 یک ساختمان 16 طبقه وجود دارد. دکور سرتاسر ساختمان بسیار شیک است که با پالتی از کرم‌ها و خاکستری کم‌رنگ طراحی شده و با یراق آلات و وسایل شیک تزئین شده است.

آپارتمان های یک، دو و سه خوابه، آپارتمان های خانوادگی، استودیو یا سوپر سوئیت پنت هاوس را انتخاب کنید. همه اتاق ها دارای آشپزخانه های کاملا مجهز، با اجاق گاز، اجاق گاز، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و قهوه ساز نسپرسو هستند. دومی به ویژه در تشویق من به بیرون آمدن از بستر بهشت ​​مفید است.

هم سالن بزرگ و هم اتاق خواب دارای تلویزیون های بزرگ با پکیج Sky Premium و پنجره های کف تا سقف با چشم انداز منچستر است.

راحت بودن در اینجا و داشتن آزادی در داشتن همه چیزهایی که نیاز دارید در یک فضا آسان است، اما با امکان استفاده از امکانات رفاهی هتل.

هر دو هتل آپارتمان دارای سالن های بزرگی هستند که در آن می توانید نوشیدنی بنوشید، روی کار تمرکز کنید یا با همکاران و دوستان خود برای غذا ملاقات کنید. هر روز عصر در آشپزخانه Embankment که به تازگی بازسازی شده است، می توانید از منوی فصلی خوشمزه لذت ببرید.

غذا و نوشیدنی

Embankment Kitchen رستورانی دنج و در عین حال شیک سیتی سوئیت است که غذاهای لذیذی سرو می کند. جو آرام است، اما کارکنان بسیار مراقب هستند.

برای شروع، من زیتون های مخلوط را داشتم که با پونه کوهی، مریم گلی، نمک و روغن زیتون تزیین شده بود. نمی خواهم دراماتیک به نظر برسم، اما آنها آبدارترین زیتون هایی بودند که تا به حال چشیده ام. برای ترکیبی عالی، شراب شیراز رزرو رودخانه توما ریور استرالیا را سفارش دهید. من آنقدر از این شراب قرمز لذت بردم که یک بطری خریدم تا با خودم به خانه ببرم.

سیب زمینی سرخ شده هالومی، با سس فلفل دلمه ای شیرین و شاخه های نخود تازه نیز در دهان ذوب می شوند.

من ریزوتو کدو حلوایی، مریم گلی و قارچ وحشی را برای غذای اصلی سفارش دادم. طعم‌های تند، همراه با آجیل کاج برشته شده و پارمزان، الهی بودند.

همراه من سینه اردک سرخ شده، با کلم قرمز سرخ شده، سیب زمینی فوندانت، کلم بروکلی تفت داده شده و آبمیوه شراب قرمز داشت. اردک آبدار و لطیف بود، در حالی که سیب زمینی در داخل نرم و از بیرون کاملاً ترد بود. شیرینی آب شراب قرمز، به طور کلی ظرف را تقویت کرد.

آشپزخانه خاکی سیتی سوئیت.  اردک و ریزوتو.کیفیت صبحانه با شام مطابقت داشت و گزینه های زیادی برای همه وجود دارد. صبحانه کامل انگلیسی، توفو مخلوط شده روی خمیر ترش، چوریزو و هش سیب زمینی شیرین، گوشت پخته شده، سالاد میوه و شکلات درد، تنها چند نمونه از منو هستند.

صبحانه آشپزخانه ساحلی سیتی سوئیتبرای دوستداران قهوه، کافه جدید Embankment قهوه های تخصصی را با استفاده از 100٪ دانه های عربیکا سرو می کند. منوی کامل آنها را بررسی کنید اینجا.

چقدر

یک شب اقامت در CitySuites II برای دو نفر که در یک استودیو آپارتمان مشترک هستند از 120 پوند هزینه دارد.

چه چیزی در این نزدیکی است؟

CitySuites در موقعیت مناسبی قرار دارد و مغازه‌ها و رستوران‌هایی مانند کافه هارد راک در فاصله‌ای چند قدمی قرار دارند. درست روبه‌روی خیابان Sainsburys قرار دارد که اگر از آشپزخانه در هتل آپارتمان خود استفاده می‌کنید، ایده‌آل است.

روبروی سوئیت‌های شهر، کلیسای جامع منچستر و رودخانه تیب قرار دارند. مرکز خرید Arndale، موزه ملی فوتبال، ورزشگاه AO و ایستگاه قطار نیز در نزدیکی این هتل هستند.

حکم: هتل آپارتمان CitySuites مکانی با مشخصات بالا برای اقامت ارائه می دهد که هم راحت و هم مملو از امکانات رفاهی است. این یک انتخاب خوب در قلب منچستر است.

آدرس: 16 Chapel Street, Salford M3 5AS, England.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *