دسته‌بندی نشده

امان نای لرت بانکوک در سه ماهه سوم افتتاح می شود

امان نای لرت بانکوکهتل امان و اقامتگاه های مارک دار آینده، قرار است در سه ماهه سوم سال 2024 افتتاح شود. امان نای لرت بانکوک، واقع در پارک نای لرت، دارای 52 سوئیت، و همچنین یک مرکز سلامتی گسترده امان و چندین گزینه F&B خواهد بود. به ذکر 39 اقامتگاه با برند Aman واقع در طبقات 11 تا 36. پس از افتتاح موفقیت آمیز Aman New York توسط گروه Aman در سال 2022، Aman Nai Lert Bankok به برنامه این برند برای آوردن املاک بیشتر به مقاصد شهری ادامه می دهد.

Aman Nai Lert Bangkok توسط Jean-Michel Gathy از Denniston طراحی شده است و ترکیبی از زیبایی شناسی طراحی امضای برند با تأثیرات سنتی تایلندی را به نمایش می گذارد. این طرح از تأثیرات خانه میراث پارک نای لرت – موزه‌ای که در اوایل قرن بیستم به خانه‌ای از چوب ساج تبدیل شد – و همچنین شهر بانکوک استوار است و یک پناهگاه شهری معاصر در میان واحه خصوصی هشت جریب پارک نای لرت ایجاد می‌کند.

در قسمت ناهار خوری، مکان ها شامل رستوران اوماکاسه، رستوران تپانیاکی و بار جاز، و آروا، مفهوم غذاخوری ایتالیایی گروه امان خواهد بود.

Aman Nai Lert بانکوک که توسط ژان میشل گاتی از دنیستون طراحی شده است، زیبایی طراحی امضای این برند را با تأثیرات سنتی تایلندی ترکیب می‌کند تا با میراث محلی و تاریخچه محیط آن ارتباط برقرار کند.
(امان نای لرت بانکوک)

ولاد دورونین، رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مالک گروه امان گفت: همکاری با خانواده نای لرت که صاحبان و متولیان پارک نای لرت هستند و میراثی بی‌نظیر در بانکوک دارند، تجربه بسیار خوبی بوده است. خاص Naphaporn ‘Lek’ Bodiratnangkura، که در اجرای این پروژه نقش مهمی داشته است. امان نای لرت سومین مقصد شهری جهانی و بیست و پنجمین هتل ما در آسیا خواهد بود که آن را به یک رابط استراتژیک برای سفر به سایر مقاصد امان در منطقه تبدیل می کند.

Aman Nai Lert به Amanpuri در پوکت به عنوان دومین برند در تایلند پیوست. نرخ اتاق ها، تاریخ افتتاح و تاریخ انتشار رزرو در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

مقالات مرتبط

SO/ مالدیو رسما درهای خود را باز کرد

ادیشن دومین هتل خود را در توکیو راه اندازی کرد

کمپ چادری لوکس جدید در چیانگ رای، تایلند آغاز شد

پینگ مای پینگ بین قاره ای چیانگ مای تایلند افتتاح شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *