دسته‌بندی نشده

استراحتگاه چهار فصل سانتافه دستخوش تغییراتی شد

Four Seasons Resort Rancho Encantado Santa Fe در نیومکزیکو از تحولی چند میلیون دلاری خبر داده است که اولین تغییر در تاریخ است. این پروژه تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها را در بر می‌گیرد و در سه فاز اجرا می‌شود که احتمالاً در بهار امسال تکمیل می‌شود. این ارتقاها توسط Langlois Design، یک شرکت بوتیک متمرکز بر پایداری و کار طراحی مسئولیت پذیر اجتماعی انجام می شود.

چه چیزی باید انتظار داشت: همه اتاق ها با مبلمان سفارشی جدید، فناوری، نورپردازی، رنگ، پنجره ها، آثار هنری و موارد دیگر بهبود می یابند. در هر اتاق، مواد سفارشی به فرهنگ بومی با سفال‌های موی اسب توسط هنرمند لیندا کونچو از کاچینا کشور ایالات متحده اشاره می‌کنند، جایی که هنرمندان بومی سفال‌های پوبلو را به روشی تقریباً مشابه با روشی که در دوره کلاسیک پوئبلو بین سال‌های 1050 تا 1300 پس از میلاد ایجاد شد، می‌سازند. علاوه بر این، پاسیوهای بیرونی با مبلمان سفارشی چوب ساج و پارچه‌های جدید تزئین می‌شوند، از جمله پتوهای پرتابی صنعتگر از Tribe + True، که بر روی یک دستگاه پدال چوبی سنتی ساخته شده‌اند.

تازه‌سازی اتاق نشان‌دهنده آخرین به‌روزرسانی از Four Seasons Resort Rancho Encantado است، که همچنین در زمستان امسال طراحی مجدد چشم‌انداز پنج مرحله‌ای را با تمرکز بر پایداری به پایان رساند. چشم انداز احیا شده نیازهای آبیاری را کاهش می دهد و منابع آب را با جایگزینی چمن آبیاری شده با اسپری با چمن پر مکزیکی در مناطق منتخب حفظ می کند. روش‌های برداشت آب باران، کمپوست‌سازی و باغبانی ارگانیک نیز برای همسویی با تعهد استراحتگاه به مراقبت از محیط‌زیست گنجانده شده‌اند. مجموعه جدیدی از گیاهان و درختان، مانند مریم گلی روسی با رنگ‌های زنده و عطر تسکین‌دهنده‌اش، پلی بصری و حسی ایجاد می‌کند و تجربه مهمان را افزایش می‌دهد. برای تقویت حس اجتماعی، تراس‌های آتش‌نشانی جدید اکنون در سراسر ملک موجود است. این منظره توسط Vita, Inc بازطراحی شد.

Four Seasons Resort سانتافه در 57 هکتار در کوهپایه‌های Sangre de Cristo واقع شده است و مرکز ماجراجویی با برنامه‌ای اختصاصی در داخل، یک اسپا با خدمات کامل و یک رستوران با نام Terra را در خود جای داده است.

مقالات مرتبط

بوکا راتون مجموعه جدید سوئیت تاور را معرفی کرد

اولین هتل Oetker Collection در ایالات متحده که در پالم بیچ افتتاح شد

Canyon Ranch، Chatham Bars Inn از تجربیات 2024 رونمایی کرد

Aspen Meadows به مجموعه Salamander ملحق شد و Reno را رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *