دسته‌بندی نشده

اکنون باز است: قصر Raffles Al Areen بحرین

Raffles Hotels & Resorts افتتاحیه را اعلام کرده است کاخ رافلز العرین بحرین. این اقامتگاه کاخ که با همکاری گروه مالی GFH ساخته شده است، اولین و تنها ملک تمام ویلایی کشور است.

78 ویلا استخر خصوصی محوطه سازی شده و منزوی در پیکربندی های یک، دو و سه خوابه موجود است. هر کدام فضایی به مساحت 4300 فوت مربع یا بیشتر ارائه می دهند. امکانات عبارتند از استخرهای خصوصی با دمای کنترل شده و خدمات پیشخدمت خاص. میهمانان می توانند به جای آن، ویلاهای رفاهی را رزرو کنند که برای ارائه تجارب سلامتی در اتاق طراحی شده اند.

در جای دیگر، یک باغ مخفی زیر نظر یک گیاه‌شناس شکوفا می‌شود، که آماده به اشتراک گذاشتن بینش‌های ارزشمند و میزبانی کارگاه‌های انحصاری برای مهمانان است، از باغبانی ارگانیک گرفته تا کاشت درخت، برداشت خرما و گیاهان شفابخش.

(قصر العرین رافلز بحرین)

Raffles Bahrain دارای چندین مکان F&B است. رستوران مدیترانه‌ای پالما تمام روز، که دارای یک تراس در فضای باز است، غذاهای تلفیقی محلی و با سرآشپزهای مشهور بین‌المللی را سرو می‌کند. یزید ایچمراهن، سرآشپز شیرینی پزی، که به خاطر خلاقیت های هنری خود در صنعت شیرینی سازی در Ycone پاریس شهرت دارد، غذاهای شیرین خود را به Raffles Bahrain می آورد. میهمانان همچنین می توانند از منوهای غذاخوری داخل ویلا لذت ببرند که در صورت درخواست، می توان سرآشپز خصوصی را ترتیب داد.

این استراحتگاه طیف وسیعی از فضاهای رویدادهای داخلی و خارجی را ارائه می دهد. باغ‌های کاخ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که میزبان هر چیزی هستند، از شام‌های عاشقانه پنهانی که اطراف آن را فضای سبز احاطه کرده‌اند تا عروسی‌های افسانه‌ای. برای رویدادهای کوچکتر، مهمانان می توانند جشن های داخل ویلا را انتخاب کنند.

رافلز بحرین که در جزیره یک میلیون درخت نخل واقع شده است، به مهمانان این امکان را می دهد تا بخش ناشناخته خاورمیانه را در نزدیکی منطقه حفاظت شده حیات وحش که خانه حیوانات، پرندگان و گیاهان بیابانی عجیب و غریب است، کشف کنند. جاذبه‌های اطراف عبارتند از Exhibition World Bahrain، پیست بین‌المللی F1 بحرین، پارک آبی دیلمون بهشت ​​گمشده و آمفی‌تئاتر Al Dana.

مقالات مرتبط

Six Senses AlUla در سال 2027 به عربستان سعودی می آید

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah افتتاح شد

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

Four Seasons Resort Dubai از سوئیت های بازسازی شده رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *