تورها

چگونه روز ولنتاین در سراسر جهان جشن گرفته می شود

با روز ولنتاین در راه است و کمی عاشقانه بسیار نشاط آور است. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه این روز در سراسر جهان جشن گرفته می شود؟

ولز، انگلستان

ملتی که به خاطر اشتیاق خود مشهور است، ولزی ها عشق را در 25 ژانویه – روز سنت دوینون جشن می گیرند. قاشق‌های چوبی حکاکی‌شده پیچیده، معروف به قاشق‌های عشق، معمولاً در سنتی که مربوط به قرن شانزدهم است، بین عاشقان رد و بدل می‌شود.

والنسیا، اسپانیا

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: اسپانیابرای مردم والنسیا رمانتیک ترین روز سال در 9 اکتبر، روز سنت دیونیسیوس، قدیس حامی عشق است. به مناسبت این جشن، فستیوال ها و رژه های زیادی برگزار می شود و به طور سنتی مردان به شریک زندگی خود پیشنهاد می دهند موکادورا – مجسمه های مارزیپان – به نشانه عشق آنها.

میائو، جنوب غربی چین

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: جنوب غربی چین

در طول جشنواره غذای خواهر، زنان مجموعه‌ای از غذاهای برنجی رنگارنگ را می‌پزند که در ابریشم پیچیده شده و به خواستگاران سرو می‌شوند. سرنوشت این رابطه بر روی اقلام موجود در برنج است. دو عدد چاپستیک به معنای عشق است، اما یک حبه سیر به این معنی است که عاشقانه قبل از شروع به پایان رسیده است.

کره جنوبی

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: کره جنوبی

کره جنوبی های عاشقانه عشق را در 14 هر ماه جشن می گیرند – نه فقط فوریه! این روزها شامل روز رز می، روز بوسه ژوئن، روز آغوش کشیدن دسامبر و روز سیاه آوریل است که در آن افراد مجرد جمع می شوند تا خود را دلداری دهند. جاجانگمیون – رشته فرنگی سیاه

آفریقای جنوبی

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: آفریقای جنوبی

بر اساس جشنواره روم باستان از لوپرکالیا، زنان جوان نام دوست خود را به آستین خود سنجاق می کنند تا همه ببینند. گاهی اوقات رویکرد ظریف یک کارت ناشناس کار را انجام نمی دهد!

رومانی

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: رومانی

در 24 فوریه جشن گرفته می شود دراگوبتکه با نام «روز نامزدی پرندگان» نیز شناخته می‌شود، ترکیبی از روز ولنتاین و جشن بهار است. دختران و پسران برای چیدن گل به جنگل می روند، در حالی که دیگران صورت خود را در برف می شویند تا سلامت و شادی را به ارمغان آورند.

فیلیپین

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: فیلیپین

روز ولنتاین یک مناسبت محبوب برای عروسی های دسته جمعی است که در آن صدها، گاهی حتی هزاران نفر، به صورت هماهنگ ازدواج می کنند. این رویدادهای بزرگ اغلب توسط دولت به عنوان نوعی خدمات عمومی حمایت می شود.

ژاپن

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: ژاپن

در حالی که در بیشتر کشورها این زنان هستند که در روز ولنتاین لوس می شوند، در ژاپن این مردان هستند که شکلات هدیه می گیرند. تا 14 مارس، که به عنوان روز سفید شناخته می شود، مردان نمی توانند این لطف را انتخاب کنند.

غنا

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: غنا

از سال 2007، 14 فوریه به عنوان روز ملی شکلات در تلاش برای رونق گردشگری به یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده کاکائو در جهان شناخته می شود. منوها، نمایشگاه ها و سخنرانی های ویژه با موضوع شکلات در سراسر کشور یافت می شود.

سنت والنتین، فرانسه

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: فرانسه

بین 12 و 14 فوریه، نام مناسب “دهکده عشق” (برای نقشه کلیک کنید) به کانون عاشقانه تبدیل می شود. انتظار خانه هایی با گل رز، درختانی پوشیده از یادداشت های عاشقانه، پیشنهاد ازدواج متعدد و فرصت کاشت درخت عاشقان خود را داشته باشید.

استونی

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: استونی

در 14 فوریه، دوستی به جای عشق عاشقانه جشن گرفته می شود سوبراپایف، که به معنای واقعی کلمه به عنوان “روز دوستی” ترجمه شده است. در فنلاند نیز همین اتفاق می افتد، جایی که این جشن به عنوان جشن شناخته می شود ایستاوان پیوا.

جمهوری چک

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: جمهوری چک

اگرچه در سال‌های اخیر روز ولنتاین محبوب‌تر شده است، این روز اول ماه مه است که عاشقان چک به طور سنتی جشن می‌گیرند. بسیاری از زوج‌ها به مجسمه شاعر کارل هاینک ماچا در پارک پترین زیارت می‌کنند، در حالی که یک بوسه در زیر شکوفه‌های گیلاس برای سال آینده به ارمغان می‌آورد.

چین

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: چین

معروف به Qixiجشن عشق چینی در هفتمین روز از هفتمین ماه تقویم چینی برگزار می شود. این داستان از داستان غم انگیز دو عاشق متقابل ستارگان سرچشمه می گیرد که به دلیل موقعیت اجتماعی خود به اجبار از هم جدا شده بودند، اما اجازه داشتند سالی یک بار با هم متحد شوند. این روزها مجردها به امید عشق آینده میوه تهیه می کنند، در حالی که زوج ها برای رفاه دعا می کنند.

بلغارستان

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: بلغارستان

14 فوریه بلغارها روز سنت تریفون زارزان را جشن می گیرند که به نام روز شراب کاران نیز شناخته می شود. بنابراین، زوج ها تمایل دارند عشق خود را به یکدیگر با یک یا دو لیوان از شراب های خوشمزه کشور جشن بگیرند!

برزیل

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: برزیل

روز عاشقان، دیا دوس نامورادوس، در 12 ژوئن جشن گرفته می شود. روز سنت آنتونی، قدیس حامی ازدواج، روز بعد جشن گرفته می شود. زنان مجرد معمولاً مراسمی را انجام می دهند که به آن معروف است سیمپاتیاس، به امید اینکه در آینده ازدواج کنند.

آرژانتین

سنت های روز ولنتاین از سراسر جهان: آرژانتین

آرژانتینی ها نه تنها روز ولنتاین را جشن می گیرند، بلکه یک هفته کامل را در ماه جولای برای جشن گرفتن “هفته شیرین” که بوسه ها با خوراکی های شیرین رد و بدل می شود، اختصاص می دهند. در ابتدا به عنوان یک کمپین بازاریابی شیرینی پزی راه اندازی شد و به سرعت مورد استقبال این ملت پرشور قرار گرفت.

همچنین بخوانید : 11 هتل رمانتیک که سنت ولنتاین دوست دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *