دسته‌بندی نشده

هتل Château des Fleurs در پاریس افتتاح شد

در بالای شانزه لیزه، درست در کنار طاق پیروزی و مثلث طلایی قلعه گلهایک بوتیک هتل لوکس جدید که در ساختمانی در سال 1910 واقع شده است و توسط شرکت طراحی مستقر در بارسلون Quintana Partners به ​​عنوان ادای احترام به توپ های پاریس قرن نوزدهم تصور شده است. اولیویه برتراند که به همراه خواهرانش دارای دو ملک Relais & Châteaux به نام‌های Relais Christine و Saint James Paris هستند، مجموعه هتل‌های پاریسی خود را با افتتاح Château des Fleurs گسترش داده است. تا سال 2025، این گروه سه هتل جدید دیگر را در پایتخت افتتاح خواهد کرد.

این هتل بوتیک دارای 37 اتاق، بار-رستوران، سالن بدنسازی و اسپا می باشد. در ورودی Château des Fleurs لابی پر از نور قرار دارد. در کنار پذیرایی میله ای مربعی از سنگ مرمر رگه دار و چوب تیره با قفسه های برنجی، احاطه شده با اقلام گرانبها و ارجاعات روستایی تر، مانند صندلی های نیمکت مخملی و کاشی های کف قرمز متضاد، و لوسترهای شیشه ای مورانو همراه با مخلوطی از اثاثیه کشف شده در عتیقه فروشی ها برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، مهمانان می توانند به سالن استراحت مراجعه کنند که می تواند خصوصی شود. دارای صندلی‌های حاشیه‌دار، قفسه‌های کتاب با ستون‌هایی از توپ‌های چوبی، فرش‌های ایرانی و شومینه‌ای که با برنج تزئین شده است. گزینه‌های F&B عبارتند از Restaurant by OMA، با سرآشپز کره‌ای Ji-Hye Park، و یک بار.

رستوران توسط OMA
(© Mr Tripper/Château des Fleurs)

در راهروهای هر پنج طبقه، درهای چوبی به 37 اتاق، “سخت خطوط مستقیم را رد می کنند” و به نفع منحنی هایی هستند که سبک آنتونی گائودی را تداعی می کنند. فضای داخل اتاق ها با خطوط ملایم، تخت های گرد، میزهای کنار تخت و نقش برجسته های سقفی دنج است. اتاق‌ها دارای کمد لباس، لامپ‌های شیشه‌ای مورانو، یک صندلی مخصوص کنار پنجره، و یک مینی‌بار مخفی هستند.

در سرتاسر ملک، شرکای کوینتانا چند اشاره به پایتخت فرانسه اضافه کرده است: موکت های طرح کابلی، کاشی های کف قرمز در حمام، کرکره های پاریسی و جعبه های پنجره گلدار برای همه اتاق ها. به عنوان یک امتیاز، یک تجربه پاریسی به همان اندازه لذت بخش شامل یک خواب عالی در زیر سقف های شیروانی شیب دار در یکی از سوئیت های جونیور در طبقه پنجم است.

سالن بدنسازی در زیرزمین قرار دارد و دارای تجهیزات تکنوژیم و کیسه بوکس می باشد. در همان طبقه، اسپا در Le Château des Fleurs با Omnisens همکاری کرده است تا طیف وسیعی از درمان های شخصی را ارائه دهد.

مقالات مرتبط

JK Place Paris همکاری اسپا با Noble Panacea را اعلام کرد

سنت جیمز پاریس ویلای جدید سنت جیمز را معرفی می کند

Maisons Pariente هتل جدیدی را در منطقه Marais پاریس افتتاح کرد

لو بریستول پاریس از همکاری های طراحی جدید خود رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *