دسته‌بندی نشده

املاک COMO Shambhala بالی تجربیات سلامتی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند

برند جهانی سلامتی مثل شامبالا پنج “مسیر سلامتی” را در املاک COMO Shambhala در بالی راه اندازی کرده است. هدف این ابتکار افرادی است که با چالش‌های رایج اما آزاردهنده سبک زندگی مدرن سر و کار دارند: مبارزه با اضافه بار دیجیتال، سلامت روده ضعیف، عدم هدف، تناسب اندام ضعیف یا ارتباط شکسته ذهن و بدن. هدف رایج این است که بر پیشگیری تمرکز کنیم: “بی سهولت” به جای “بیماری” و رفع مشکل قبل از تشدید آن.

تجربیات چند شبه توسط متخصصان COMO Shambhala در تناسب اندام، تغذیه و درمان طبیعی با استفاده از ترکیبی از تشخیص، رژیم غذایی، تنفس، شفای عملی و فراتر از آن طراحی شده است. مسیرهای سلامتی شامل «سلامتی یکپارچه»، «مناسب برای اجرا»، «سم زدایی برای بازیابی»، «تغذیه برای درخشش» و «اتصال به تعادل مجدد» است. هر مسیر سلامتی فرصتی دقیق و متمرکز برای کمک به مهمانان برای سفر از یک وضعیت سلامتی به حالت دیگر و حفظ آن احساس پس از خروج از استراحتگاه سلامتی ارائه می دهد.

مهمانان مسیرهای سلامتی از غذاهای سالم موجود در رستوران گلو توچال نیز بهره مند می شوند. سرو غذا توسط COMO Shambhala Kitchen، تاکید بر غذاهای کامل است. ظروف کم شکر، نمک و فاقد مواد افزودنی مصنوعی هستند. دستور العمل ها برای حمایت از اهداف مختلف سلامتی، مانند سلامت مغز و قلب و عروق، انرژی پایدار، ثبات قند خون و کنترل ولع تولید شده اند. تکنیک های پخت و پز، فراهمی زیستی مواد مغذی را حفظ می کند یا افزایش می دهد، خواه مواد پخته، خام، تخمیر شده یا جوانه زده باشند. بشقاب ها سرشار از گیاهان هستند و سبزیجات محلی و فصلی، میوه ها، آجیل ها، دانه ها، غلات، ریشه ها و گیاهان را در اولویت قرار می دهند. غذاهای دریایی و گوشت نیز موجود است، و همچنین گزینه های بدون گلوتن و لبنیات نیز موجود است.

مسیرهای سلامتی جدید COMO Shambhala اکنون در بالی در دسترس است. اینها همچنین با برخی تنظیمات محلی در سال 2024 در سایر هتل ها و استراحتگاه های COMO در سراسر جهان، از جمله COMO Alpina Dolomites، ایتالیا، عرضه خواهند شد. COMO Parrot Cay, Turks and Caicos; و در سنگاپور دومی همکاری با COMO Metropolitan سنگاپور و پرچمدار جدید شهری COMO Shambhala است که مکان یکسانی دارند: COMO Orchard در جاده بیدفورد.

مقالات مرتبط

هتل ها و استراحتگاه های Capella برای اولین بار در تایوان

Raffles قرار است در سال 2024 از سه ویژگی جدید خود رونمایی کند

Six Senses Kyoto به استقبال مهمانان در آوریل 2024 می رود

Anam Cam Ranh در ویتنام ویلاهای ماه عسل را راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *