دسته‌بندی نشده

افتتاح هتل باردو ساوانا در گرجستان

شرکت توسعه املاک و مستغلات Left Lane مستقر در نیویورک سیتی افتتاحیه را اعلام کرده است هتل باردو ساوانا. این تفرجگاه و کلوب خصوصی که قبلاً یک سازه گوتیک جنوبی قرن نوزدهمی در پارک فورسیث ساوانا بود، بر «ایجاد جامعه و ارتباط» متمرکز است.

استراحتگاه دو هکتاری دارای 149 اتاق مهمان، شامل 50 سوئیت است. نوار لابی اتاق سبز؛ رستوران ساحلی ایتالیایی، سنت بیبیانا; بار بی بی، بار استخر; آبگرم تناسب اندام و تناسب اندام، Saltgrass. برنامه بچه ها، کمپ باردو; و عضویت و باشگاه اجتماعی باشگاه باردو. طی پنج سال آینده، Left Lane نام تجاری باردو را به بازارهای ثانویه با رشد بالا، از جمله پیتسبورگ، PA، و Providence، RI و سایرین گسترش خواهد داد.

بار بی بی
(هتل باردو ساوانا)

هتل باردو ساوانا همچنین طیف وسیعی از فضاهای رویداد را ارائه می دهد که هر کدام دارای فرصت های داخلی/خارجی و چیدمان های انعطاف پذیر هستند. خانه کالسکه، که به چمن رویداد اختصاصی خود باز می شود، به استفاده اصلی عمارت سابق به عنوان یک خانه خصوصی در اواخر دهه 1800 ادای احترام می کند و ورودی کنار خیابان خود را دارد. سالن رقص که به حیاط باز می شود، فضایی به وسعت 3500 فوت مربع را ارائه می دهد که می تواند مراسم عروسی و رویدادهای حداکثر 200 مهمان را در خود جای دهد. اتاق های غذاخوری خصوصی و فضاهای با طراحی بالا در سراسر محوطه قرار گرفته اند و برای گردهمایی های صمیمی و جشن ها در دسترس هستند.

Jon Kully، شریک مدیریت Left، گفت: “ما به طور متفکرانه یکی از تاریخی ترین و با ارزش ترین دارایی های ساوانا را تغییر دادیم، و بهترین استعدادهای خلاقانه طراحی، برند، غذا و نوشیدنی، سلامتی و برنامه نویسی را گرد هم آوردیم تا افراد ماجراجو احساس کنند در خانه هستند.” مسیر.

مقالات مرتبط

دره Ranch Hudson Valley در حال پذیرش رزرو برای اولین بهار

اقامتگاه جزیره نیوپورت هاربر پس از 50 میلیون دلار رینو بازگشایی می شود

Four Seasons New Orleans از تجربه آشپزی جدید خود رونمایی کرد

LXR Hotels & Resorts اولین بار در هاوایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *