تورها

با اقلام کریسمس عالی آمازون دیزنی در تعطیلات شروع کنید!

ولپ این است رسما فصل تعطیلات در خانواده بریکر تزیینات ما بیرون است و آماده بالا رفتن است، من از لیوان قهوه کریسمس مورد علاقه‌ام در حین تایپ آن استفاده می‌کنم، و به حلقه موسیقی پس‌زمینه مهمانی خیلی مبارک میکی در خیابان اصلی گوش می‌دهم، در حالی که طرح‌ریزی می‌کنم که چه ژاکت جدید «زشت» دارم. در رویداد آینده می پوشم.

برخی از شما ممکن است ادعا کنید که خیلی زود است، به معنای واقعی کلمه هالووین فقط اتفاق افتاد، «بوقلمون قبل از درخت» یا چیز دیگری از این دست. به آن می گوییم: شما انجام می دهید! در دفاع از خود، شروع به جشن گرفتن هالووین در (یادداشت ها را چک می کند) 9 آگوست و چند روز بعد در اولین مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی شرکت کرد. هنگامی که زندگی شما در پارک های موضوعی دیزنی غوطه ور است، مفهوم فصل ها یا حتی تعطیلات تاب دار می شود هفته‌ها پیش، هالووین را به پایان رساندیم.

در این مرحله، تزیینات کریسمس هم در والت دیزنی ورلد و هم در دیزنی لند (و بیش از یک هفته است) آماده شده است، و ما برای شروع رسمی جشن ها و شادی ها با اولین مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی روز شماری می کنیم. شاید من خیلی زود وارد روح فصل شده ام، اما این موضوع با قلمرو همراه است. (و صادقانه بگویم، من عاشق کریسمس هستم. دو ماه زمان مناسبی برای جشن گرفتن است!)

به هر حال، به‌عنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی مهمانی، یک جلسه اضطراری تشکیل داده‌ام تا اطمینان حاصل کنم که همه لوازم مورد نیاز برای کریسمس 2022 را در Walt Disney World و Disneyland داریم. سال گذشته، یک سویشرت وجود داشت که می‌خواستم – اما تا Cyber ​​Monday منتظر ماندم تا ببینم آیا آن را به فروش می‌رسانم یا نه – و فروخته شد (و هست هنوز غیر قابل دسترسی). امسال، میل خود را برای معاملات با احساس فوریت برای شروع پوشیدن/استفاده از چند مورد کلیدی متعادل می کنم.

مانند هالووین، در واقع یک وجود دارد تن کالاهای خوبی برای تعطیلات از دیزنی است، اما در والت دیزنی ورلد یا دیزنی لند فروخته نمی شود. در عوض، یک وجود دارد فروشگاه بزرگ دیزنی کریسمس در آمازونکه بیشتر آنها با قیمت های بسیار پایین تر از آنچه در پارک ها می بینید فروخته می شود. در این پست، برخی از انتخاب های مورد علاقه خود را همراه با افکار تصادفی به اشتراک می گذاریم.

در مورد آن، تعداد انگشت شماری از شما پرسیده اید که ژاکت ها و لوازم جانبی کریسمس خود را از کجا می گیریم که در عکس های پست های مختلف نشان داده شده است. پاسخ کوتاه این است همه جا. آمازون قبلاً انواع ژاکت های کلاسیک دیزنی را می فروخت، اکنون بیشتر جنگ ستارگان و مارول هستند. والت دیزنی ورلد و دیزنی لند منبع دیگری هستند، مانند دیزنی لند توکیو. اگر می‌خواهید بیشتر از مجموعه عظیم ژاکت‌های زشت کریسمس و موارد دیگر را ببینید، به ما اطلاع دهید و ما یک پست خواهیم گذاشت. (هرچند هشدار منصفانه، بیشتر آنها دیگر در دسترس نیستند – بنابراین اساساً «خودنمایی» است.)

ضمنا لطفا انتقادات لباس من را جدی نگیرید. ژاکت‌های زشت کریسمس در اوج استایل من هستند، بنابراین من دقیقاً یک شیک پوش نیستم. برعکس، من معمولاً مانند کسی لباس می‌پوشم که شدیداً به کمک او نیاز دارد چی نباید پوشید.

وقتی صحبت از این اقلام کریسمس به میان می‌آید، کمیسیون کمی از خرید شما دریافت می‌کنیم، بنابراین خرید از طریق این پیوندها به پشتیبانی سایت کمک می‌کند. با این حال، نه هزینه ای که می پردازید و نه توصیه های ما تحت تأثیر آن قرار نمی گیرند.

می توانید بگویید که من با این انتخاب ها بر اساس غیبت کامل صادق هستم کابوس قبل از کریسمس کالا (انصافاً، در مقایسه با اکثر محصولات داخل پارک، برخی از اقلام NBC وجود دارند که در آمازون زشت نیستند.) به هر حال، اجازه دهید با برخی از افراد راضی کننده شروع کنیم…

تی شرت گرافیکی میکی موس سانتا قرمز کریسمس – این یکی از گزینه های من برای پوشیدن زیر ژاکت های کریسمس است (زیرا معمولاً تا زمانی که خورشید غروب کند هوا برای آن ها مناسب نیست). ارزان است و بسیار زیباتر از آن چیزی است که برای پیراهنی که کمتر از 15 دلار قیمت دارد، به نظر می رسد.

مهمتر از همه، من عاشق ظاهر قدیمی این پیراهن هستم که میکی موس چشم پایی را در نقش بابانوئل نشان می دهد. این کار با یک اسکریپت ساده “Walt Disney World” یا “Disneyland” در زیر آن عالی خواهد بود. همه از پارک امسال لباس کریسمس است خیلی زیاد در جریان. (نکته جانبی: این ربطی به جنگ ستارگان ندارد. نمی دانم چرا این در نام محصول آمده است!)

تی شرت تاج گل کریسمس شات گروه دیزنی – این پیراهن دیگری است که من واقعاً آن را دوست دارم.

طراحی حتی بهتر از سانتا میکی است، اما پیراهن گران تر است. سبز نسخه مورد علاقه من از این است، اما فکر می کنم تاج گل با پیراهن کمی بیش از حد در آن ترکیب می شود.

تی شرت هدایایی مسخره برای تعطیلات قدیمی دیزنی – من روی حصار این یکی هستم.

مدل کاراکتر گوفی واقعا باحاله، اما از نظر سبک پیراهن و اندازه گرافیک کاملاً فروخته نشدم. با این حال ارزش بررسی را دارد.

چراغ های کریسمس درهم میکی موس دیزنی در تی شرت Antlers – یکی دیگر از سبک های وینتیج برنده.

تی شرت برف آیکون جشن مینی ماوس دیزنی – سبک من نیست، اما ساده و شیرین. آمازون می گوید این پیراهن کریسمس پرفروش ترین دیزنی است، بنابراین مردم باید آن را دوست داشته باشند.

این شمارش معکوس برای کریسمس دارای 24 کتاب است که هر کدام 24 صفحه است. از اول تا ۲۴ دسامبر ۲۰۲۲، هر روز یک داستان جدید باز کنید. شامل داستان‌هایی با موضوع تعطیلات و داستان‌های روزمره با شخصیت‌های محبوب دیزنی و پیکسار است.

Funko Pop! تقویم ظهور دیزنی – من افکارم را در مورد فونکو پاپس چشم مرده تکرار نمی کنم. (کافی است که بگوییم، ما این را نخواهیم خرید!) با کنار گذاشتن ترجیحات زیبایی شناختی شخصی، نمی توان کیفیت فیگورهای Funko را انکار کرد. با در نظر گرفتن آن است که ما این را توصیه می کنیم.

پارسال مامان سارا ما رو خرید این تقویم ظهور دیزنی. در حالی که ما مخاطب هدف نیستیم، با این وجود فکر می‌کردیم که کیفیت متوسطی با برچسب‌ها و اقلام کاغذی زیاد دارد. تنها با چند دلار بیشتر، گزینه Funko بسیار بسیار بهتر به نظر می رسد.

تقویم ظهور LEGO Guardians of the Galaxy – حالا داریم به زبان من صحبت می کنیم! تقویم LEGO Advent مورد علاقه من است. اگرچه مربوط به دیزنی نیست، من به ویژه نسبت به آن جانبدار هستم تقویم ظهور شهر لگو.

گزینه های دیگر عبارتند از:

دکور چمن بادی کریسمس کودک یودا – بادی های کریسمس به خوبی همتایان هالووین خود نیستند، اما این یکی بسیار خوب است. من هم دوست دارم این سانتا میکی ماوس ارزان و ساده اما شیرین.

متأسفانه، پس از یک خرید سرنوشت ساز پس از کریسمس در Target، مدتی است که از خرید وسایل بادی بیشتر منع شده ام. پس لطفاً از طرف من از اینها لذت ببرید، و به من اجازه دهید که در حیاط شما زندگی کنم!

Funko Pop! بازی Chip ‘n’ Dale Christmas Treasures – به عنوان یک طرفدار بزرگ درخت کریسمس پلوتون، این یک “سفارش فوری” برای من بود وقتی این منتشر شد.

بازی کارتی سریع و آسان برای یادگیری تصاویر زیبایی دارد که از کارتون های کلاسیک کریسمس دهه 1950 دیزنی الهام گرفته شده است. این ارزان است و یک جوراب ساق بلند عالی می سازد، اما ما واقعاً باز کردن آن را توصیه می کنیم قبل از کریسمس.

بازی کارت کریسمس مبارک شیطنت کوک – در حالی که فونکو هنوز برای عروسک های چشم مرده شناخته شده است، اما بی سر و صدا یک ترکیب بازی قدرتمند را جمع آوری کرده است. این جدیدترین ورود به ترکیب است و امیدوار کننده به نظر می رسد (ما هنوز آن را بازی نکرده ایم).

در اینجا چگونه Funko بازی با ورق را توصیف می کند:

  • استیچ برای جشن کریسمس آماده است اما نمی تواند هیجان خود را مهار کند.
  • جوراب پرکننده مناسب برای هر طرفدار دیزنی و لیلو و استیچ!
  • سریع و آسان برای یادگیری – یک بازی را در چند دقیقه انجام دهید!
  • شانس خود را انتخاب کنید که کدام هدیه را بازی کنید.
  • مراقب چهره‌های شیطون و زیبای Stitch باشید که بر تعداد دفعات چرخاندن قالب و احتمال باز کردن هدایای شما توسط Stitch تأثیر می‌گذارند.

پی جی کریسمس دیزنی – هیچ چیز مانند نشستن کنار آتش و پوشیدن لباس خواب “کریسمس” نمی گوید. روند دیگری که در حال افزایش محبوبیت است این است لباس‌های کریسمس فلانل برای کل خانواده برای پوشیدن در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی. ما دوست داریم اندیشه از این، اما این یک قمار بزرگ است که آب و هوای فلوریدا همکاری کند – حتی در نوامبر و دسامبر!

پازل های کریسمس مجموعه توماس کینکید دیزنی – باشه پس در حقیقتهیچ چیز مانند نشستن در کنار شومینه با لباس خواب راحت و انجام پازل، کریسمس را نمی گوید. و چیزی در مورد هنر توماس کینکید وجود دارد که فقط گرما و آرامش را از خود می تراود.

یک دسته از وجود دارد دیگر پازل های کریسمس Kinkade، اگر طراحی متفاوتی را ترجیح می دهید. من با این یکی طرف هستم، اما ممکن است سلیقه شما متفاوت باشد.

توقف بابانوئل در دیزنی لند (کتاب طلایی کوچک) – بالاخره یک کتاب مناسب سطح مطالعه من! کتاب‌های طلایی کوچک پارک‌های دیزنی که تاکنون منتشر شده‌اند، با هنرهای زیبا و داستان‌های زیبا، فوق‌العاده بوده‌اند. این کریسمس و دیزنی‌لند را با هم ترکیب می‌کند و آن را برای ما یک امر ضروری می‌سازد.

با توجه به کتاب طلایی کوچک، فرض در اینجا این است که در شب کریسمس، بابانوئل در دیزنی لند توقف می کند تا قبل از پرواز در سراسر جهان برای تحویل هدایا، کمی شادی تعطیلات را پخش کند. هنر مکان‌های دوست‌داشتنی در سرتاسر دیزنی لند را به نمایش می‌گذارد و جوراب‌های جوراب‌دار عالی را می‌سازد. (در یک یادداشت مرتبط، جعبه جدیدی از کتاب‌های طلایی کوچک قبلی پارک‌های دیزنی وجود دارد.)

داستان های کریسمس 5 دقیقه ای دیزنی – به جشن‌های فصل بپیوندید تا مایک و سالی برای روشن کردن درخت کریسمس بزرگ مسابقه دهند، آلیس هدیه ملکه سرخ را پیدا کند، پیتر پن کریسمس را به سرزمین هرگز بیاورد و بیشتر!

کتاب آشپزی کریسمس مبارک – آب و هوای خوبی برای پختن یک غذای تعطیلات همراه با شخصیت های دیزنی مورد علاقه تان است. با دستورالعمل های ساده و عکس های رنگارنگ از هر خوراکی، گذراندن وقت در داخل خانه هرگز آنقدر سرگرم کننده نبوده است.

سرود کریسمس ماپت: کلاسیک تعطیلات مصور – اگر این وبلاگ را در ایام کریسمس دنبال کرده باشید، می دانید که ما از طرفداران بزرگ آهنگ کریسمس ماپت هستیم. من بیشتر از هر فیلم دیگری آن را دیده ام (نزدیک ترین فیلم بعدی است ترمیناتور 2، برای کسانی که در خانه امتیاز خود را حفظ می کنند).

مجموعه کتاب داستان کریسمس دیزنی – به رالف و وانلوپ بپیوندید تا جشن کریسمس را فقط برای بدها برگزار کنند. درخت را با Woody، Buzz و بقیه گروه Toy Story کوتاه کنید. السا را ​​دنبال کنید تا او سعی دارد بهترین تعطیلات را برای خواهرش السا ایجاد کند. و بیشتر.

سحر و جادو تعطیلات در پارک های دیزنی: جشن ها در سراسر جهان – این یک شیرجه عمیق باورنکردنی به تعطیلات (عمدتا کریسمس و هالووین، بلکه عید پاک و سایر رویدادهای فصلی) با عکس های عالی، اطلاعات دقیق و تاریخ غنی است. اگر به رویدادهای فصلی علاقه دارید، این یکی از موارد ضروری است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل اسپک در پارک ها، ما را ببینید راهنمای کریسمس 2022 در دنیای والت دیزنی یا ما راهنمای کریسمس 2022 در دیزنی لند. ما همچنین در دسته پست های کریسمس مطالب زیادی داریم!

اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات والت دیزنی یا دیزنی لند هستید، منابع برنامه ریزی ما را بررسی کنید! بهترین مکان برای شروع جامع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی یا راهنمای برنامه ریزی سفر دیزنی لند تا بهترین استفاده را از تجربه خود ببرید!

تفکرات شما

آیا در این لیست از چیزهای کریسمس آیتم هایی وجود دارد که باید برای شما وجود داشته باشد؟ آیا چیزی به لیست علاقه مندی های تعطیلات یا لیست خرید سایبر دوشنبه خود اضافه می کنید؟ آیا نسخه های آتی یا اخیری که به لیست اضافه می کنید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *