دسته‌بندی نشده

گروه مونت کارلو SBM کاخ دز نیج را در فرانسه تصاحب کرد

گروه Monte-Carlo Société des Bains de Mer (SBM) به رهبری استفان والری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، خرید قصر برفی در کورشول 1850 فرانسه.

خرید این هتل لوکس بخشی از استراتژی است که پس از به عهده گرفتن والری به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه مونت کارلو SBM اتخاذ شد. بنابراین این استراتژی در استراحتگاه آلپ فرانسه واقع در منطقه Jardin Alpin در جریان است. این خرید همچنین نشان دهنده آغاز یک پروژه بزرگ بازسازی است.

گروه Monte-Carlo SBM برای شناسایی ملک و ارائه پشتیبانی بهینه در سراسر این خرید کوهستانی، به گروه Vallat نزدیک شد که اشتیاق به توسعه یک پروژه هتل لوکس را دارد.

گروه Vallat دانش عمیقی در مورد بازار املاک و مستغلات در شمال آلپ دارد، به ویژه در دره کورشول، جایی که خانواده Joffray Vallat، رئیس گروه، برای دهه ها زندگی می کنند.

Palace des Neiges در طول فصل زمستان 2023/24 توسط گروه Alp’Azur به کار خود ادامه خواهد داد. بازسازی در آوریل 2024 آغاز خواهد شد.

والری گفت: «این یک رضایت بزرگ برای گروه ما است که برای اولین بار در تاریخ خود موفق به نهایی کردن یک پروژه خرید هتل بین‌المللی شد که علاوه بر این، در کنار برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در هتل‌های لوکس آلپ قرار دارد. تاسیسات بازسازی شده آینده، با منابع انسانی فصلی مکمل، یک رله رشد جدید برای ما خواهد بود.

مقالات مرتبط

هتل بزرگ کروننهوف سوئیس از رنو رونمایی کرد

اکنون باز است: La Nauve Hôtel & Jardin در کنیاک، فرانسه

هتل Grand-Hôtel du Cap-Ferrat فرانسه از دو ویلا تاریخی رونمایی کرد

Lefay Resort & SPA Dolomiti برنامه سلامتی جدیدی را اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *