تورها

با گرن کاناریا آبی، ماجراهای دریایی بی پایان را کشف کنید!

گرن کاناریا، پناهگاه واقعی آبزیان، دارای 60 کیلومتر سواحل بکر در امتداد خط ساحلی مسحورکننده 236 کیلومتری است. این قاره که به عنوان یک “قاره مینیاتوری” توصیف می شود، برای خانواده ها، زوج ها، علاقه مندان به ورزش و معتادان آدرنالین با فعالیت های متنوع پاسخ می دهد.

گرن کاناریا با هتل‌هایی با موقعیت استراتژیک که راحتی و ایمنی را برای لذت بردن از تجربیات دریایی، از ماهیگیری در اعماق دریا تا موج‌سواری در امواج اقیانوس اطلس، فراهم می‌کند. به لطف دمای 22 درجه سانتیگراد در طول سال، این جزیره هر روز از علاقه مندان به فضای باز دعوت می کند تا از جذابیت های اقیانوسی آن استقبال کنند.

محل استراحت و بهبودی:

هتل کوردیال موگان پلایا

اقامتگاه های گرن کاناریا در طول دهه ها به دقت ساخته شده اند و با امکانات عالی، زیرساخت های مدرن و صحنه های غذا خوری که پاسخگوی همه سلیقه ها و سلیقه ها هستند متمایز شده است. ساحل سبز سرواتور و سوئیت و اسپا سرواتور کازابلانکا نمونه ای از ارتباط یکپارچه بین هتل ها و اقیانوس اطلس است که تجربه های بی نظیری را ارائه می دهد.

برای کسانی که هوس چشم انداز بی نهایت دریا را دارند سوئیت های هتل مارینا، یک واحه آرام در فاصله چند متری از ساحل فراهم می کند. در همین حال، هتل مارینا بای ویو این تجربه را برای بزرگسالان با تخت‌های بالیایی و مناظر خیره‌کننده پورتوریکو افزایش می‌دهد. اگر به دنبال بازدید از Puerto de Mogán (با نام مستعار “ونیز کوچک”) هستید. هتل کوردیال موگان پلایا و Apartamentos Cordial Mogán Valle مکانی برای بودن است که امکانات بی‌پایانی خط ساحلی مغان را ارائه می‌دهد، و پناهگاه‌های آرامش کامل با اسپا، چشم‌انداز اقیانوس و رستوران‌های نفیس ایجاد می‌کند.

ایده آل برای کسانی که به دنبال یک تجربه باشکوه سلامتی گلوریا پالاس San Agustín Thalasso & Hotel، Gloria Palace Royal Hotel & Spa، و Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel هستند، نه تنها به عنوان یک متخصص سلامتی متمایز هستند، بلکه هتل هایی با مناظر خیره کننده را نیز ارائه می دهد که به طور یکپارچه در این هتل ادغام شده اند. چشم انداز.

ماجراهای دریایی

گرن کاناریا، سرزمین تضادها، دارای سواحل شنی سفید و سیاه، سواحل آرام و طبیعتی دست نخورده است. در زیر سطح آن یک مکان ممتاز برای ماهیگیری، غواصی و اکتشاف زیر آب قرار دارد که میزبان یک ذخیره‌گاه دریایی با مجموعه‌ای غنی از جانداران دریایی، از جمله ۲۹ گونه ستاس، دلفین، نهنگ‌های گوژپشت، لاک‌پشت‌ها و ماهی‌های پرنده است.

سوار شدن بر روح دریا فرصتی بی نظیر برای مشاهده این شگفتی های دریایی در زیستگاه طبیعی آنها فراهم می کند. به دنبال کاوش بیشتر هستید؟ Submarine Adventure علاقه مندان را به عمق 15 متری زیر سطح می برد تا در پارک صخره های مصنوعی “آتلانتیس” کاوش کنند، جایی که ماجراجویان گونه های دریایی باشکوه و کشتی های غرق شده را کشف خواهند کرد.

ورزش های آبی لوئیس مولینا

ورزش های آبی لوئیس مولینا

گرن کاناریا، مرکزی برای جویندگان آدرنالین، ورزش های آبی هیجان انگیز را ارائه می دهد ورزش های آبی قناریبا پاراسلینگ، جت قایق سواری، جت اسکی، و «مبل دیوانه» هیجان انگیز. برای تضاد آرام، ورزش های آبی لوئیس مولینا کایاک سواری، پارو سواری، و مدرسه هیجان‌انگیز Flyboard و BD Surf را ارائه می‌دهد که ماجراجویی دریایی را با درس‌های موج‌سواری، موج‌سواری، و پدل‌برد تکمیل می‌کند!

جذابیت گرن کاناریا برای علاقه مندان به ماهیگیری، با Fish On! ارائه تجربیات به یاد ماندنی ماهیگیری چه ماهیگیری از کف باشد و چه در جستجوی ماهی های بزرگ، هر سفر تضمین کننده برخورد با گونه های مختلف در آب های غنی اقیانوس اطلس است!

حرکت بادبان!

لیناس سالمون

لیناس سالمون

دریا همچنین به عنوان یک اتصال دهنده عمل می کند، مقاصد را متحد می کند و مزایای گرن کاناریا را به ساکنان و گردشگران نزدیک می کند. پرنده آبی لایناس و لیناس سالمون سفرهایی را ارائه دهید که به تاریخ، طبیعت و کنجکاوی های جزیره می پردازد و مناظر منحصر به فرد آن را در بالا و زیر سطح به نمایش می گذارد.

ماریناهای مسحور Puerto de Mogán و Puerto Deportivo Pasito Blanco مظهر زیبایی، ایمنی، انحصارطلبی و مکان های استراتژیک هستند که مشخصه پناهگاه های ساحلی Gran Canaria هستند. مکانی عالی برای گشت و گذار با مجموعه ای فوق العاده از رستوران ها! برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید grancanariablue.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *