تورها

بررسی رستوران: رستوران هاکس، لندن

یک ویترین جذاب که گورخر، طاووس، فلامینگو، پنگوئن و اسب شاخدار را در یک صحنه جنگل به نمایش می گذارد، می تواند ویترین فوق العاده یک فروشگاه بزرگ باشد. با این حال، پشت این چیدمان، بار Hux با تزئینات عجیب و رستوران 60 پوششی در کنزینگتون وجود دارد. این هتل متعلق به هتل هاکس مجاور است و در مقابل باغ کنزینگتون واقع شده است.

از یک بار شلوغ می گذریم که در آن میکسولوژیست ها کوکتل های خود را زیر لوسترها درست می کنند، و یک دی جی قبل از رسیدن به رستوران با دیوارهای آبی سرمه ای، و تعدادی سرسبز جنگل و میمون هایی که از وسایل نور آویزان شده اند، ترکیبات موسیقی خود را سرو می کند. دیدیم که زیر نگاه یک زرافه تاکسیدرمی باشکوه مشغول ناهار خوری هستیم.

در بالای انتهای رستوران، یک شیر بر تمام صحنه حاکم است در حالی که پرندگان مختلف از سایه جاسوسی می کنند. این هم یک بصری بد بو و هم صدایی از موسیقی مد روز است که با سبکی جذاب از راحتی موجودات احاطه شده است.

غذا نوشیدنی

منوی هاکس توسط سرآشپز بسیار مجرب و جذاب استفان کالینز تنظیم شده است و تغییری معاصر در غذاهای بریتانیایی ارائه می دهد. نکته قابل توجه برای ما، گوشت گاو نمکی خرد شده با شوید (آشپز استفن خودش برست را نمک زد)، ترین هویج و جعفری و تارتار استیک آنگوس آبدار Dry Aged Angus با روغن پاپریکا دودی همراه با تخم بلدرچین آب پز شده و با کراستینی سرو می شود.

برای غذای اصلی، این استیک چشم دنده ای به خوبی اجرا شده بود که با چیپس های سه گانه پخته شده و خوشمزه ترین چغندر چتنهام ولینگتون سرو می شد. این شیرینی عالی بود و داخل آن چغندر بود که به آرامی در بالزامیک و نمک دریایی با قارچ پورتوبلو پخته می شد که طعم های خاکی گنبدی را اضافه می کرد.

Ribolla طلایی Gialla “Collin ” Tenuta Stella” با وانیل کره ای در کام و شکیل و پیچیده Chablis Domaine Ellevin. ما استیک را با Perillo Taurasi 2011 غلیظ و غلیظ ترکیب کردیم، یک شراب ایتالیایی خوب که کاملاً از Aglianico با تانن‌های متعادل و تن‌های تند و معدنی ساخته شده است، که ترکیبی عالی برای استیک ریب‌آی است.

ما از صحراهای پودینگ تافی چسبناک و چیزکیک لوبیا وانیلی همراه با ساترنس خوش طعم لذت بردیم.

بعد…

یک پلکان مخفی به سالن موسیقی زیرزمینی منتهی می‌شود که در آن تلویحی از حال و هوای سخنگو در آن وجود دارد. صندلی‌ها مبل‌های نرمی هستند و صداها آهنگ‌های روح‌انگیز آفریقایی-لاتین گروه موسیقی خانه، بالدو وردو است. می توانید تا سحر بمانید و از موسیقی لذت ببرید و یکی از کوکتل های غیرمعمول آنها را بخورید.

ما تا نیمه‌شب ماندیم و طعم‌های غیرمعمول دو تا از کوکتل‌های آن‌ها را می‌نوشیدیم: پرواز در ارتفاعات مارگاریتا را دوست داردفلفل قرمز حاوی 1800 تکیلا نارگیل، Ancho reyes verde، واسابی آگاو و با اسید سیتریک به پایان رسید. و طوطی یکی تهیه شده از مزکال، کامپاری دم کرده با قهوه، تلخ شکلات، محلول نمکی و ترکیبی از ورموت.

حکم: رستوران هاکس، بار و سالن موسیقی زنده، یک شب شاد و رضایت بخش را با آب نبات های فراوان، صداهای عالی هم در رستوران و هم در سالن زیرزمینی ارائه می دهد. این یک شب دوست داشتنی است.

اطلاعات بیشتر: هاکس

آدرس: 9 Kensington High Street, London, W8 5NP

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *