تورها

بررسی رستوران: Mint Leaf، London EC2

رستوران Mint Leaf یک مکان تاریخی در کنار بانک انگلستان دارد که تا حدودی در آنجل کورت محصور شده است. اما بر خلاف آن مؤسسه مالی خوب و مناسب، هیچ چیز خفه کننده ای در مورد این رستوران شیک و در عین حال گاه بیهوده وجود ندارد که گاهی اوقات شکوفا شدن ابروها را ارائه می دهد.

محیط

نور کم‌رنگ درون، رنگ‌های نارنجی دلپذیری را روی فضای محفظه‌ای مملو از مبل‌ها می‌افزاید تا جرعه‌ای از کوکتل‌های متعدد مخلوط شده در یک بار پنجاه فوتی با بطری‌هایی که با قلاب‌های رنگی می‌درخشند، و یک محوطه رستوران بنوشید. نواحی مختلف به طرز ماهرانه ای برش داده شده اند و همه آن شامل کفپوش های چوبی، دیوارهای سنگریزه شده، آثار هنری مسی و برنزی و لوسترهای جالب است.

مهمانی های جوانان و خانواده های عجیب و غریب با ما شام می خوردند، در حالی که یک مهمانی مرغ خوش اخلاق در بار شامپاین نیم طبقه برگزار می شد. لبخندهای فراوان و خدمات شهودی و مهربانانه وجود داشت.

غذا و نوشیدنی

برگ نعناع غذاهای کلاسیک هندی را به صورت آلاکارته ارائه می‌کند، از جمله کاری، بریانی، دال، پنیر و تیکا مرغ. من یکی از کوکتل‌های خاص آن‌ها را انتخاب کردم – Meghalaya که به معنای سرزمین ابرها است که از نام ایالتی در شمال شرقی هند گرفته شده است. این ترکیبی مجلل از ویسکی، شربت زعفران، آب لیمو و سفیده تخم مرغ است. آن را با مقدار زیادی درام ارائه شده در یک قفس و آب نبات فلوس آبی ارائه می شود. شریک من یک G&T را انتخاب کرد و این را با یک قاشق انار و دیگری از خاویار Spherified تزئین کرد.

تقریباً داهی پاپدی چت مورد علاقه‌ام را سفارش دادم (یک غذای خیابانی تند و تند هندی با ماست و کراکر گندم ترد) اما یک بشقاب مشترک انتخاب کردیم، یک بشقاب گریل مخلوط تنوری. این یک اثر هنری رنگارنگ خوراکی از مرغ تیکا، اردک، ماهی قزل آلا بره و میگو در اطراف یک کاسه سس نعناع خوشمزه بود. یک بشقاب پیش غذای مخلوط سبزیجات نیز برای غیر گوشتخواران وجود دارد.

غذای اصلی ماسالا مرغ نرم بود، در سس گوجه‌فرنگی خامه‌ای با طعم‌های تند و گوشت بره لطیف چتیناد، غذایی از جنوب هند که در نارگیل و ادویه‌ها پخته می‌شد. یک طرف کلم بروکلی تنوری تقریبا ترد، برنج بخارپز و یک کاسه عدس و دو نوع نان، فلفل قرمز و سیر سفارش دادیم.

غذا سخاوتمندانه بود و ما سیر شدیم. با این حال، منوی دسر به ما چشمک می‌زد. و بنابراین ما یک موس انبه نرم و کمی تند با تفاله انبه آلفونسو، پوست لیمو و گل های خوراکی سفارش دادیم، سبک و مطبوع و پر طعم بود. همچنین یک چیزکیک تمشک خوشمزه با تمشک داشتیم. کمپوت، ماسکارپونه و کرامبل.

حکم: غذاهای رستوران برگ نعنا رنگارنگ، چیدمان زیبا و کاملاً لذیذ هستند. این رمانتیک است، برای تجارت یا فقط یک شب بیرون رفتن در جایی که مطمئن باشید غذای عالی دارید عالی است. برمی گردم.

رستوران برگ نعنا
12 Angel Court, Lothbury, Bank, London EC2R 7HB, 0992 600 0207
(ایمیل محافظت شده)

همچنین بخوانید:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *