دسته‌بندی نشده

هتل های پیشرو جهان از مجموعه بهاره رونمایی می کنند

هتل های پیشرو جهان شش هتل عضو جدید را به مجموعه خود اضافه کرده است. مجموعه این فصل شامل پنج افتتاحیه هتل جدید، از جمله دو ملک در ایالات متحده، یک هتل جدید در مادیرا، یک موزه بزرگ تبدیل شده در رم، و مجموعه ای از خانه های ییلاقی و خانه های ییلاقی در جنوب تولوم، مکزیک است.

اروپا

رزرو: این کانسپت هتل تازه افتتاح شده در مادیرا پرتغال در ملک خواهرش، کاخ ساوی، واقع شده است. شامل 40 اتاق و سوئیت رو به دریا در طبقات بالای کاخ ساوی است. The Reserve که در نزدیکی جاذبه‌های اصلی مادیرا قرار دارد، غذاخوری‌های مرتفع در کلوب جاکاراندا و تجربه‌های خصوصی از تورهای قایق بادبانی تا مزه کردن شراب را ارائه می‌دهد. میهمانان از تمامی امکانات و خدمات کاخ ساوی از جمله آبگرم Laurea، چهار استخر، باغ ها، سواحل و چندین تجربه غذاخوری بهره مند می شوند.

باشگاه جاکاراندا، رزرو
(کاخ ساوی)

Palazzo Roma: این هتل جدید معاصر در رم که قبلا یک موزه سه طبقه بود، متعلق به قرن شانزدهم است. این ملک در نزدیکی پله‌های اسپانیایی، بین Via del Corso و Piazza di Pietra، با سقف‌های سفالی، نقاشی‌های دیواری و یک راه پله مرمری اصلی تزئین شده است. Palazzo Roma فقط 39 اتاق و سوئیت دارد.

هتل Grand Hotel Alassio Beach & Spa Resort: در سال 1897 تاسیس شده و مشرف به ساحل است، این ملک در ایتالیا برای خانواده ها، علاقه مندان به ورزش و هنردوستان خدمات ارائه می دهد. دارای یک باشگاه کودکان، فعالیت‌های فعال متعدد، مجموعه هنری Talassio 4 و غیره است. این ملک که در ریویرا ایتالیا قرار دارد، تورهای ویژه، گشت‌های دریایی و غیره را برای مهمانان ارائه می‌دهد. برای کسانی که به دنبال تنظیم مجدد و شارژ مجدد در کنار دریای لیگوریان هستند، باشگاه خصوصی Grand Beach و اسپای پزشکی تالاسیو هتل در انتظار شما هستند.

آمریکای شمالی

Casa Chablé: این ملک در ذخیره‌گاه زیست‌کره Sian Ka’an، یک سایت میراث جهانی یونسکو و یکی از بزرگترین مناطق حفاظت‌شده مکزیک قرار دارد. فقط 22 مایلی جنوب تولوم، کاسا چابله با 12 جریب جنگل استوایی و ساحلی به طول 656 فوت، تجربه ای غوطه ور در طبیعت را ارائه می دهد. این هتل دارای پنج اتاق خواب در ویلای اصلی و پنج خانه ییلاقی در کنار ساحل است. فضای داخلی منعکس کننده سنت های محلی است و دیوارها با پارچه های رنگارنگ پر شده است. مانند املاک خواهرش، اسپا و تجربه های رفاهی کازا چابله در قلب پیشنهادات هتل قرار دارد. این اسپا درمان‌ها و برنامه‌هایی با الهام از سنت‌های محلی و فرهنگ باستانی درمانگران ارائه می‌دهد.

هتل باردو ساوانا_لاون

(هتل باردو ساوانا)

هتل باردو: این تفرجگاه شهری و کلوپ محله تازه افتتاح شده در عمارت سابق ساوانا در باغ فورسیث پارک، GA قرار دارد. این ملک تازه افتتاح شده دارای 149 اتاق و سوئیت، یک استخر 80 فوتی، یک مدرسه آشپزی، اسپا و باشگاه ورزشی است. سنت بیبیانا، رستوران اصلی، غذاهای ایتالیایی و کلاس های آشپزی ارائه می دهد. این ملک همچنین دارای باشگاه اعضا در کنار کمپ باردو، یک باشگاه کودکان است.

هتل خیابان پنجم: این هتل در محله نومد نیویورک واقع شده است و دارای 110 اتاق و 43 سوئیت و سه فضای رویداد است. ملک تازه افتتاح شده همچنین دو مکان اجتماعی و آشپزی جدید را به صحنه شهر نیویورک معرفی کرده است: بار پرتره و کافه کارملینی. اولی کوکتل‌هایی را در خلوتگاهی با پانل‌های چوبی با مجموعه‌ای هنری ارائه می‌کند، و دومی که توسط اندرو کارملینی طراحی شده است، غذاهای سنتی ایتالیایی و فرانسوی را با پیچ و تاب نیویورکی ترکیب می‌کند.

مقالات مرتبط

LHW مجموعه رهبران پایداری را معرفی کرد

Beyond Green از هفت ویژگی عضو جدید استقبال می کند

مجموعه مجموعه شراکت با Therabody را اعلام می کند

Preferred Hotels & Resorts از 14 افتتاحیه هتل جدید رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *