تورها

بررسی رستوران: Origin City، Smithfield، لندن

اسمیتفیلد این روزها مکان شلوغی است، بارها و رستوران ها در سرتاسر سر به وجود آمده اند، اکنون بازار گوشت به طور کامل بسته شده است. در یک عصر تابستانی آفتابی، جمعیت از میخانه‌ها به پیاده‌رو می‌ریزند و رستوران‌ها میزهایی را بیرون می‌گذارند. Origin City، یک مکان جدید، از این قاعده مستثنی نیست و برخی از بهترین غذاهای فرانسوی را در لندن سرو می کند.

شهر مبدا

این عجیب است زیرا تمام گوشت از مزرعه ارگانیک خانواده 600 هکتاری در آرگیل، اسکاتلند می آید. آنها در نژادهای میراث سنتی مانند بلک آبردین انگوس، خوک های بزرگ سیاه و تامورث پرورش یافته در فضای باز و بره تکسل تخصص دارند. این ماهی از مزرعه آبی آنها در دریاچه فاین می آید و سرآشپز گراهام چتم بریتانیایی است. آنچه فرانسوی است، شراب های تاکستان خانواده ارگانیک آنها، Château De La Cômbe، در پروونس است.

داخل همه به آرامی شیک است با چراغ‌های آویزان کم که ضیافت‌های تویید را نشان می‌دهد، صندلی‌های بورگوندی و زمردی، غرفه‌های خلوت، و میزهای مشترک طولانی با رومیزی‌های سفید شفاف. دیوارها با چوب و پارچه پوشانده شده اند که باعث بهبود آکوستیک می شود. یک نوار در جلو و یک آشپزخانه اوپن در پشت این مجموعه را تکمیل می‌کنند.

ندوجا

یک لیوان شامپاین برای پذیرایی وجود دارد و ما با مجموعه ای شگفت انگیز از کاناپه شروع می کنیم – ترد صدف لاچ فاین با سس راویگوت، مینیاتور تخم مرغ اسکاچ و پیسالادیر مربع، همه لقمه های خوشمزه. سپس رول های خمیر ترش و کره Ndjuja می آید که به طور ذوبی صاف و با بادبانی از گوشت خوک ترد خراشیده شده است.

غذاخوری

ما قبلاً تابلویی را بالای در دیده‌ایم که “از مرتع تا بشقاب، دماغ تا میخ” را اعلام می‌کند، بنابراین چیزی از حیوان تلف نمی‌شود. همه چیز از ابتدا و صفحه بزرگ ساخته شده است غذاخوری همه کار خودشان است گوشت ها تا حد امکان نازک با برش های خیار شور برش داده می شوند تا بسته های طعم آنها تکمیل شود.

پاسترامی

بعد گوشت بیشتر، این بار آنها پاسترامیآماده سازی 12 روزه، شامل پخت آهسته به مدت 18 ساعت. صاف روی بشقاب، پوشیده شده است سس رز ماری، رنده شده وینچستر قدیمی پنیر و ترشی بیشتر این قطعا یک ضربه و یک لیوان است جوزف کتینگ پینو نوآر از آلزاس بازی خوبی است.

مورتو

و غذاخوری همچنان ادامه دارد. اکنون مورتویک سوسیس سنتی فرانسوی از خوک‌های سیاه ارگانیک آن‌ها، دودی سرد و سپس به آرامی آب‌کشی می‌شود. ما همه چیز را نمی‌فهمیم، فقط چند برش برای تحریک اشتها، نشستن روی تختی از عدس‌های قهوه‌ای پررنگ با کمی سس خردل.

هوگت

این رستوران یک مکه قطعی برای گوشت خواران است، اگرچه گزینه های ماهی و گیاهخواری در منو ظاهر می شود. ضربه ناک اوت آنها یک است خرد شده تکل هوگت کبابی، بره یک ساله. این یک استخوان بلند با شاخه های است کلم بروکلی ساقه نازک زغالی و واقعاً به چیز دیگری، آبدار و آبدار نیاز ندارد. با این حال، آنها ارائه dollops از کشک و سالسا ورده تا جوانه های چشایی خود را فعال نگه دارید.

اکنون گوشت را تمام کرده‌ایم و مجموعه‌ای از پنیرهای بریتانیایی را می‌خوریم. آنها در دمای پایین‌تر از اتاق سرو می‌شوند، مانند بسیاری از رستوران‌ها خیلی سرد نیستند، و به اندازه‌ای هستند که لقمه‌ی پنیر آبی را که مورد علاقه من است، نشان دهد.

هلو میلیفیل

دسر با شکوه است هلو میلیفیل، تا جایی که می توانید فرانسوی بگیرید و هیچ کدام بدتر از آن نیست. در واقع، در تمام غذاهایی که ما خورده‌ایم، تأثیر پرووانسی مشهود است، حتی اگر بیشتر مواد اولیه از اسکاتلند باشد. بنابراین تعجبی ندارد که بدانیم صاحبان آن زمان را در آن قسمت از جهان سپری کرده اند. خوشبختانه، آنها کمی آفتاب خود را به وست اسمیتفیلد آورده اند.

رستوران های لندن بیشتر

شهر مبدا

12 وست اسمیتفیلد

لندن EC1A 9JR

2045686240+44(0).

(ایمیل محافظت شده)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *