تورها

بررسی هتل: سواحل کمبریج، برمودا

اگر بتوانید محل تعطیلات برمودا عالی خود را تصور کنید، سواحل کمبریج به احتمال زیاد مناسب است. این ملک انحصاری 100 ساله که بر روی شبه جزیره ای با چشم اندازهای پانوراما از اقیانوس اطلس قرار دارد، اخیراً تحت بازسازی از بالا به پایین قرار گرفته است و همچنان جذابیت دنیای قدیم خود را حفظ کرده است، اما با اقامتگاه ها، رستوران ها و امکانات درجه یک ترکیب شده است. این یک قطعه واقعی از تاریخ برمودا است با برخی از جزئیات معماری حتی به قرن 17هفتم قرن.

تقریباً از هر طرف که بچرخانید، مناظر نفس شما را بند می آورد. با 86 ملک صورتی رنگ در اطراف و با 4 ساحل خصوصی و 2 خلیج خصوصی، یک استخر بی نهایت سرپوشیده و روباز خیره کننده برای انتخاب از بین آن هرگز خیلی شلوغ به نظر نمی رسد.

هر اتاق در چند قدمی سه رستوران استراحتگاه قرار دارد که منوهای متنوعی را برای هر سلیقه ای ارائه می دهند. خدمات شخصی اما آرام است – شما هرگز مشکلی ندارید، اما همیشه فردی نه چندان دور وجود دارد که بتواند هر نیاز شما را برآورده کند.

یک لمس شگفت‌انگیز، چای بعدازظهر رایگانی است که در خانه اصلی به سبک مزرعه با صندلی‌های شیک سرو می‌شود، جایی که می‌توانید یک اتاق بازی کوچک و یک فضای استراحت پیدا کنید – در صورت بعید که قبلاً به اندازه کافی آرام نبوده‌اید!

برای کی؟

این برای خانواده ها یا زوج ها عالی است. کارهای زیادی که برای مشغول نگه داشتن بچه ها انجام می شود، اما همچنین عاشقانه و با حریم خصوصی و مکان های خلوت کافی برای زوج ها – حتی می توانید در صورت تمایل، یک شام خصوصی با شمع در یکی از یاروها میل کنید.

محل اقامت

هر کلبه دارای منظره آب فوق العاده با فضای بیرونی است که می توانید از غروب یا طلوع خورشید لذت ببرید. سالن ما حتی منظره غروب آفتاب داشت! همه آنها به تازگی بازسازی شده و با تخت های زیبای چوبی تیره به سبک استوایی، رنگ های زنده، صندلی های چوبی راحت و درب های کرکره ای سنتی شیک، بازسازی شده اند. هر کلبه دنج و با کلاس با کلبه های چند اتاقه و گزینه های سوئیت مجاور برای خانواده ها یا گروه های بزرگتر است.

ما یک سوئیت دو خوابه داشتیم که برای خانواده 5 نفره ما فضای کافی داشت. تخت‌ها و ملحفه‌ها به‌ویژه به خاطر راحتی و کالسکه نوشیدنی قدیمی بسیار شیک بودند.

غذا نوشیدنی

سه گزینه برای غذاخوری در استراحتگاه وجود دارد. پاستل ها برای صبحانه و ناهار طیفی از وعده های غذایی سبک تر، سوشی و برگر را ارائه می دهند.

یکی از نقاط برجسته باشگاه بندرگاه سانکن است که مشرف به خلیج درخشان مانگرو است که با گنجینه های کشتی شکسته تزئین شده است که توسط اسطوره غواصی برمودایی فقید تدی تاکر نجات یافته است. غذاهای اصیل با ریشه برمودی و مواد اولیه محلی با غذاهایی مانند خرچنگ خاردار کبابی و پاهای خرگوش آهسته کبابی برای مکمل ارائه می شود.

رستوران Breezes کنار ساحل یک رستوران محبوب در فضای باز است. برای ارائه ناهار و شام، طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه از جمله آبگوشت ماهی به سبک محلی، برگرهای ماهی سنتی برمودا و بسیاری از گزینه های گیاهی و وگان نیز وجود دارد. توصیه می‌کنم هنگام غذا خوردن روی لبه آب بنشینید تا بتوانید انگشتان پا را در آب فرو کنید و حتی ممکن است خوش شانس باشید که یک لاک‌پشت در حال شنا را ببینید.

امکانات

سواحل کمبریج

سواحل کمبریج

این استراحتگاه یک اسپای اروپایی با استخر سرپوشیده، استخر بی‌نهایت، سالن بدنسازی، زمین تنیس، فضای سبز و اسکله تفریحی با خدمات کامل ارائه می‌دهد. ما یک تور خصوصی با قایق راهنما در اطراف جزیره انجام دادیم و در برخی از بهترین نقاط غواصی توقف کردیم. وقتی صحبت از سواحل با آب های مملو از ماهی های گرمسیری می شود، به خصوص اگر نزدیک صخره ها شنا کنید، از انتخاب خود غافل خواهید شد.

ما همچنین زمان زیادی را در استخری گذراندیم که بچه‌ها دوست داشتند در آن بپاشند.

چه چیزی در این نزدیکی است

برمودا تنها 21 مایل طول دارد، بنابراین هیچ چیز از جایی دور نیست. سواحل کمبریج در غرب همیلتون پایتخت و نزدیک‌ترین روستا به روستای سامرست است که به خاطر کوچک‌ترین پل متحرک جهان معروف است و می‌توانید دوچرخه‌های آبی کرایه کنید – بله واقعاً اکنون می‌توانید روی آب دوچرخه‌سواری کنید. همچنین بسیار نزدیک به اسکله دریایی سلطنتی است که برای بیش از 150 سال به عنوان سنگر نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا خدمت می کرد. امروزه می‌توانید در ساختمان‌های تاریخی گشت بزنید یا با تعداد زیادی از لباس‌ها و بوتیک‌های هنری و صنایع دستی در اسکله‌ها به درمان خرده‌فروشی بپردازید. همچنین می‌توانید به فعالیت‌های مختلفی از جمله تجربه غواصی هارتلی دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید از نزدیک با ماهی‌های استوایی برای سلفی‌های منحصربه‌فرد زیر آب، آشنا شوید. سیستم غواصی ویژه آنها به این معنی است که شما حتی برای راه رفتن در کف اقیانوس نیازی به شنا کردن ندارید. بنابراین برای بچه ها ایده آل است (hartleybermuda.com)

چقدر

اتاق‌ها در سواحل کمبریج از 250 پوند در هر شب شروع می‌شوند

بیشتر بدانید و رزرو کنید

رسیدن به آنجا

خطوط هوایی بی ای بریتیش ایرویز در بیشتر روزها از هیترو لندن به طور مستقیم پرواز می کند و از 700 پوند در هر مسیر شروع می شود.

اطلاعات بیشتر را در gotobermuda.com.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *