سفرهای دریایی

پشتیبانی محلی: مشاغل متعلق به سیاهان در ادمونتون

کاسه قند

خیابان 88 10922

کاسه شکر بیش از 160 آبجو دست ساز را در کنار منوی خوشمزه برای هر وعده غذایی در روز سرو می کند. نکته حرفه ای: باید نان های دارچینی را امتحان کنید.

النور و لوران

خیابان 88 10926

غذاخوری خواهر کاسه شکر، النور و لورن، یک کافه، بولنجری، شیرینی‌پزی، جوجه‌پز، غذاخوری، و محل ملاقات است. برای شیرینی های آماده بیایید، برای دکور زیبا بمانید.

آسمان لانگانو

خیابان 9920 82
طعم، سبک و سنت منحصر به فرد غذاهای اتیوپی را در این غذای محلی مورد علاقه کشف کنید. به علاوه، تمام وعده های غذایی را می توان بدون گلوتن درست کرد!

کلبه سامبوسا

11719 46 خیابان

به دنبال بهترین سامبوسا در ادمونتون هستید؟ وارد کلبه سامبوسا شوید. بعد از اینکه بشقاب غذایتان را تمیز کردید، تارت نارگیلی آنها را برای دسر امتحان کنید. . بعدا میتونی از ما تشکر کنی

آشپزخانه ایتالیایی آلگرو

خیابان 9650 142

اگر عاشق پاستا هستید، آشپزخانه ایتالیایی آلگرو برای شما مناسب است! اسپاگتی کاربونارا را بچشید، در بشقاب Linguini Del Pescatore لذت ببرید یا آن را با پیتزا Quattro Staggione تغییر دهید.

بوسه

10432 خیابان جاسپر

ال بسو که در قلب مرکز شهر ادمونتون واقع شده است، یکی از داغ ترین تجربه های غذاخوری مکزیکی در شهر است. از آنچو سوادرو تاکوی خوش طعم بر روی تورتیلاهای خانگی با مقداری گواکامول و چیپس لذت ببرید. یام

بازار آفریقایی هابشا

10418 107 Avenue NW

بازار آفریقایی هابشا یکی از کالاهای اصلی در امتداد خیابان 107 است که در آن می توانید طیف گسترده ای از محصولات آفریقایی و کارائیب از جمله تازه ترین ادویه ها و دانه های قهوه اتیوپیایی معطر را پیدا کنید.

کافه و رستوران Mareeg

خیابان 118 9420

کافه Mareeg غذاهای لذیذی را با قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهد. در اینجا برخی از بهترین غذاهای آفریقای شرقی شهر را با آیتم های منوی معتبر مانند Foul Madamis، Anjero و غیره خواهید یافت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *