تورها

رویدادهای Disney After Hours در حال گسترش به EPCOT و بازگشت به Typhoon Lagoon

Walt Disney World اعلام کرده است که After Hours برای اولین بار به EPCOT می آید، به Typhoon Lagoon بازمی گردد، و تاریخ هایی را در استودیو هالیوود در تابستان 2023 اضافه می کند. این پست هر چیزی را که باید بدانید را پوشش می دهد: تاریخ ها، جزئیات، قیمت – به علاوه ما تفسیر

اگر با ساعات پایانی دیزنی آشنا نیستید، این رویدادهای آخر شب با بلیط جداگانه به شما امکان می‌دهند تا سه ساعت دیگر پس از ساعات کاری منظم پارک، از یک پارک موضوعی دنیای والت دیزنی لذت ببرید، همراه با خوراکی‌هایی مانند بستنی، ذرت بو داده و نوشیدنی‌های منتخب. . تعداد بلیت‌های این رویدادهای After Hours محدود است، که به معنای کاهش زمان انتظار برای جاذبه‌های محبوب است.

بلیت‌های رویداد After Hours همچنین به مهمانان این امکان را می‌دهد که در طول دوره «میکس در» پارک که هنوز برای مهمانان روزانه باز است، زودتر وارد پارک شوند. این بدان معناست که دارندگان بلیط After Hours به ​​پارک از ساعت 6 بعد از ظهر در Typhoon Lagoon و از ساعت 7 بعد از ظهر برای EPCOT و استودیو هالیوود دیزنی دسترسی دارند.

برای اولین بار در همیشه، EPCOT میزبان After Hours در تابستان 2023 است! این بدان معناست که به مدت 3 ساعت پس از بسته شدن دروازه‌ها، مهمانان After Hours به ​​Frozen Ever After، Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind، Remy’s Ratatouille Adventure و غیره دسترسی خواهند داشت. این فرصتی است که هر چهار محله در پارک را با زمان انتظار کوتاه‌تر برای جاذبه‌ها کاوش کنید.

Disney After Hours at EPCOT در شب‌های انتخابی از 1 ژوئن تا 24 آگوست 2023 برگزار می‌شود. قیمت بلیت‌ها براساس تاریخ متفاوت است:

تاریخ رویداد قیمت (بدون مالیات) قیمت برای پاسداران و اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی (بدون مالیات)
پنجشنبه 1 ژوئن 139 دلار 99 دلار
پنجشنبه 15 ژوئن 129 دلار 99 دلار
پنجشنبه 22 ژوئن 129 دلار 99 دلار
پنجشنبه 29 ژوئن 139 دلار 99 دلار
پنجشنبه 6 جولای 139 دلار 99 دلار
چهارشنبه 12 تیر 139 دلار 99 دلار
پنجشنبه 20 تیر 139 دلار 99 دلار
پنجشنبه 27 تیر 129 دلار 99 دلار
پنجشنبه 3 آگوست 139 دلار 99 دلار
پنجشنبه 10 مرداد 129 دلار 99 دلار
پنجشنبه 17 مرداد 129 دلار 99 دلار
پنجشنبه 24 مرداد 129 دلار 99 دلار

جاذبه های EPCOT After Hours شامل موارد زیر است:

  • منجمد همیشه بعد
  • تور Gran Fiesta با بازی The Three Caballeros
  • Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind
  • زندگی با سرزمین
  • ماموریت: فضا
  • ماجراجویی راتاتویی رمی
  • دریاها با نمو و دوستان
  • اوج گرفتن در سراسر جهان
  • سفینه فضایی زمین
  • آهنگ تست

جاذبه ها و تجربیات ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

اما این همه ماجرا نیست! لباس شنای نئونی خود را بردارید و برای سرگرمی های گرمسیری درخشان آماده شوید! پارک آبی Typhoon Lagoon دیزنی در بهار 2023 بازگشایی خواهد شد و همراه با آن، H2O Glow After Hours بازگشته و آماده “روشن کردن” تابستان خواهد بود.

با دکور پر جنب و جوش، منویی با مضمون خاص از تنقلات و خوراکی‌ها در سرتاسر پارک و جاذبه‌های آبی مورد علاقه‌تان زیر ستاره‌ها، مهمانی محبوب بعد از ساعت کاری تابستان امسال با دوستان و خانواده «باید» انجام شود. آنچه را که می تواند پرنور تابستان شما باشد از دست ندهید! حرکت و شیار به ضربان داغ در طول یک مهمانی رقص DJ! H2O Glow یک تجربه جدید دیگر است که به مجموعه After Hours دنیای والت دیزنی بازگشته است.

Disney H2O Glow After Hours در شب‌های انتخابی از 20 مه 2023 تا 2 سپتامبر 2023 برگزار می‌شود.

  • 20 و 27 اردیبهشت
  • 3، 10، 17 و 24 ژوئن
  • 1، 3، 8، 15، 22، 29 و 31 جولای
  • 5، 12، 19 و 26 آگوست
  • 2 سپتامبر

پس از ساعت‌ها در قیمت‌های تایفون تالاب:

  • بزرگسالان (10 سال به بالا): 75 دلار به اضافه مالیات
  • کودک (سنین 3 تا 9): 70 دلار به اضافه مالیات

پس از ساعاتی در تخفیف های تایفون تالاب:

  • دارنده گذرنامه یا عضو DVC – بزرگسال (سن 10 سال به بالا): 59 دلار به اضافه مالیات
  • دارنده رمز عبور یا عضو DVC – کودک (سنین 3 تا 9 سال): 54 دلار به اضافه مالیات

نکته مثبت دیگر، پس از ساعت‌ها در استودیوی هالیوود دیزنی، تاریخ‌های 2023 بیشتری را اضافه می‌کند! این رویداد به سرعت در DHS به فروش می‌رسد و به مهمانان این فرصت را می‌دهد تا کنترل هزاره فالکون را در Star Wars: Galaxy’s Edge در دست بگیرند، در یک ماجراجویی کارتونی در راه آهن فراری Mickey & Minnie سوار شوند، مانند یکی از اسباب‌بازی‌های مورد علاقه اندی در Toy بازی کنند. سرزمین داستان و بیشتر.

این رویداد در شب‌های انتخابی تا 28 ژوئن 2023 برگزار می‌شود. در زیر تاریخ‌های منتشر شده قبلی وجود دارد که بسیاری از آنها اکنون فروخته شده‌اند، به‌علاوه موارد جدید برنامه‌ریزی‌شده برای تابستان 2023. قیمت بلیت‌ها براساس تاریخ متفاوت است:

تاریخ رویداد قیمت (بدون مالیات) قیمت برای پاسداران و اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی (بدون مالیات)
چهارشنبه 4 ژانویه 2023 فروخته شده فروخته شده
چهارشنبه 11 ژانویه 2023 فروخته شده فروخته شده
چهارشنبه 18 ژانویه 2023 فروخته شده فروخته شده
چهارشنبه 25 ژانویه 2023 فروخته شده فروخته شده
چهارشنبه 15 فوریه 2023 فروخته شده فروخته شده
چهارشنبه 22 فوریه 2023 فروخته شده فروخته شده
چهارشنبه 8 مارس 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 22 مارس 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 29 مارس 2023 145 دلار 115 دلار
یکشنبه 2 آوریل 2023 139 دلار 109 دلار
چهارشنبه 5 آوریل 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 19 آوریل 2023 145 دلار 115 دلار
چهارشنبه 3 می 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 17 می 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 24 می 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 31 مه 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 7 ژوئن 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 14 ژوئن 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 21 ژوئن 2023 149 دلار 119 دلار
چهارشنبه 28 ژوئن 2023 149 دلار 119 دلار

مهمانان منتخب هتل‌های والت دیزنی ورلد توچال می‌توانند از 28 فوریه شروع به خرید بلیط‌های Disney After Hours برای EPCOT و Typhoon Lagoon کنند. پنجره پیش خرید برای مهمانان هتل‌های Disney Resort و هتل‌های Walt Disney World Swan و Dolphin نیز در دسترس است. به عنوان سایه‌های سبز در استراحتگاه جهانی والت دیزنی.

بلیت‌های رویداد After Hours برای EPCOT، Typhoon Lagoon و استودیوهای هالیوود دیزنی را می‌توانند از 3 مارس 2023 با قیمت‌های 75 تا 149 دلار (به اضافه مالیات) برای همه مهمانان خریداری کنند. اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی و پاسداران سالانه نیز می توانند بلیط های تخفیف دار را برای تاریخ های انتخابی خریداری کنند.

از نظر تفسیری، دیدن اعلام After Hours در EPCOT جالب است. همانطور که در بالا ذکر شد، این اولین باری است که پارک میزبان After Hours می شود، که احتمالاً به دلیل محدود بودن لیست سواری، پیش از تعطیلی ارائه نشده است. هر دو Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind و Remy’s Ratatouille Adventure اخیرا اضافه شده اند، بنابراین این قرعه کشی ها قبلا وجود نداشتند.

علاوه بر این، Frozen Ever After و Test Track همیشه قابل اطمینان ترین سواری ها نبوده اند (من ساعت های طولانی شبانه را زمانی که یکی یا هر دو پایین آمدند انجام دادم، که واقعاً یک آچار میمون را در برنامه های من انداخت.) بنابراین احتمالاً اینطور بوده است. منطقی نیست که بعد از ساعت‌های قبل ارائه شود.

اکنون که آن جاذبه‌های جدید شروع به کار کرده‌اند، و جلوی پارک به جمع شدن نزدیک‌تر شده است، ارائه خدمات After Hours در EPCOT منطقی است تا بازگرداندن آن به قلمرو حیوانات.

در آنجا، بازی اصلی آواتار پرواز گذرگاه است که به سرعت درخشش خود را از دست می‌دهد، زیرا شما «مجبور» می‌شوید که پیش نمایش طولانی‌ای را در بین سواری‌ها انجام دهید. (اگر قبلاً از آن متنفر نبودید، خواهید شد قطعا بعد از اینکه ده بار در یک شب دیدم از آن متنفرم – من از روی تجربه صحبت می کنم!)

منطقی است که Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind صف مجازی خود را قبل از After Hours در EPCOT از دست خواهد داد. سپس دوباره، من فکر می کنم این یک امر اجتناب ناپذیر است که از ژوئیه گذشته “در گوشه و کنار” وجود داشت. تنها مسئله قابل تصور کمبود فضای صف فیزیکی است.

صرف نظر از این، من حدس می‌زنم که Cosmic Rewind VQ را قبل از باز شدن TRON Lightcycle Run رها کند. فضای زیادی برای صف سرریز در خارج از ساختمان وجود دارد، درست مانند خط Slinky Dog Dash که روزانه بسیار فراتر از ورودی جاذبه است.

همچنین جای تعجب نیست که تاریخ های بیشتری برای After Hours در استودیوی هالیوود دیزنی اضافه شده است. نه اینکه به خودمان دست بزنیم زیرا به سختی پیش بینی جسورانه ای بود، اما ما این را نام بردیم. (ما همچنین تماس گرفتیم یا امیدوار بودیم موضوعی رویداد Magic Kingdom After Hours تابستان امسال. در اینجا امیدواریم که هنوز اعلام نشده است.)

اگر قبلاً آن را نخوانده‌اید، توصیه می‌کنیم که مستقل ما را بررسی کنید راهنمای سال 2023 پس از ساعت‌ها در استودیوی هالیوود دیزنی. در حالی که ما نسبت به خرید بیش از حد پیشنهادات شارژ به دلیل FOMO و غیره انتقاد داریم، ما در واقع عاشق بعد از ساعت کاری در DHS هستیم. این قطعاً یک ولخرجی است، اما واقعاً ارزش پول را دارد. After Hours at Disney’s Hollywood Studios حال و هوای VIP را به بازدید اضافه می کند و با کسری از قیمت استخدام راهنمای تور. رویدادهای After Hours at DHS مورد علاقه ما از این رویدادها است، و رویدادی که به دلیل نداشتن جایگزینی برای رویداد پولی، بیشترین ارزش را برای پول ارائه می دهد.

من فرض می‌کنم که ما در پایان کار After Hours را در EPCOT انجام می‌دهیم، اما نمی‌توانم تصور کنم که به اندازه یک توصیه مشتاق به دست بیاوریم. تا حد زیادی به این دلیل است که ما قبلاً نسخه رایگان After Hours را بارها از طریق Extended Evening Hours در آنجا انجام داده‌ایم. ما واقعاً آن رویداد را دوست داریم…وقتی رایگان است

تفاوت بین EPCOT و هالیوود استودیو دیزنی در تعداد سرفصل ها است. در حالی که این تعداد در EPCOT افزایش یافته است، هنوز تعداد بیشتری در DHS وجود دارد – و “فتح” پارک با استراتژی معمولی دشوارتر است. Early Entry هنوز هم در EPCOT بسیار خوب کار می کند، همانطور که Genie+ اگر مشکلی برای عبور از پارک ندارید.

ما احساسات مشابهی در مورد After Hours at Typhoon Lagoon داریم. بدون شک، شب بهترین زمان در تالاب تایفون است. قبلاً به این موضوع اشاره کرده‌ایم، اما شایان ذکر است که غروب خورشید و بعد از آن زمان مورد علاقه ما برای بازدید از پارک‌های آبی است. ما چندین بار در شب تایفون لاگون را انجام دادیم، از جمله مهتاب مجیک (دوباره) تابستان گذشته.

با این گفته، تمایز مهم این است که همه آنها بودند رایگان. مطمئن نیستم اگر یک مهمان متوسط ​​بودم برای هر نفر 75 دلار برای این تجربه پرداخت کنم. بسیاری از چیزهای دیگر وجود دارد که من ابتدا با آن پول در اولویت قرار می دهم. با این اوصاف، اگر بخواهم بین هزینه بلیط یک روزه پارک آبی یا پذیرش رویداد H2O Glow After Hours انتخاب کنم… ممکن است مایل به پرداخت قیمت حق بیمه برای عصر باشم. حداقل به نظر من واقعا تجربه بسیار خوشایندتری است.

در نهایت، ما احساسات بسیار متفاوتی در مورد After Hours داریم و اینکه چگونه اساساً یک دیوار پرداختی در مورد ساعات کاری عادی در Walt Disney World ایجاد کرده است. با این حال، ما در گذشته بارها آن شکایات را مطرح کرده‌ایم (اگر آنها را از دست داده‌اید، این را ببینید)، بنابراین من آنها را در اینجا تکرار نمی‌کنم.

اگر همه اینها را کنار بگذاریم، «After Hours» را دوست داریم و آن را به بسیاری از کسانی که برای اولین بار حضور دارند و میهمانان کمیاب دنیای والت دیزنی توصیه می کنیم. بین جمعیت کم و زمان بندی (اواخر شب در گرم ترین ماه های سال در فلوریدا)، این یک تجربه خوشایند و شبه VIP است.

در مقایسه با دیگر برنامه‌های ارتقای دنیای والت دیزنی، After Hours در واقع یکی از مواردی است که می‌توانیم آن را تأیید کنیم. این فقط کمی گران تر از مهمانی های دسر آتش بازی Magic Kingdom است (که در طول سال ها قیمت آن یک تن افزایش یافته است).

After Hours با مهمانی های هالووین و کریسمس قابل مقایسه است، البته با به طور قابل ملاحظه جمعیت کمتر و منهای سرگرمی های فصلی. در واقع، ما آنقدر از این رویداد راضی هستیم که باعث شد بهترین ارزش‌ها در فهرست جهانی والت دیزنی.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

آیا امسال در After Hours at Magic Kingdom یا Hollywood Studios شرکت کرده اید؟ برای شرکت در رویداد در EPCOT، Typhoon Lagoon یا یکی از تاریخ های تابستانی در DHS برنامه ریزی می کنید؟ آیا امیدوارید که یک مهمانی موضوعی در تابستان امسال به پادشاهی جادویی بیاید؟ نظر شما در مورد این رویداد چیست؟ آیا شرکت می کنید، یا خیلی گران است؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *