تورها

تاریخ بازگشایی Narcoossee و جزئیات منو

والت دیزنی ورلد رسما تاریخ بازگشایی بهار 2023 Narcoossee در Grand Floridian Resort & Spa را اعلام کرد. علاوه بر این، جزئیات منو و عکس‌های غذا از رستوران Signature که در حال بازگشت به سواحل استراحتگاه شاخص WDW است، داریم.

اگر نشنیده اید، Grand Floridian در حال حاضر در میان یک بازسازی اساسی با “باغ های افسون شده” به عنوان سبک بصری متحد است. تا کنون، ساختمان های Big Pine Key و Boca Chica که توسط Narcoossee ساخته شده اند، به پایان رسیده اند. Conch Key و Sugarloaf اکنون در حال پیشرفت هستند. برای نگاهی به داخل اتاق های جدید، نگاه کنید اتاق های بزرگ جدید در استراحتگاه پرچمدار والت دیزنی ورلد.

فراتر از تجسم مجدد اتاق، دامنه و مقیاس کار واقعاً مشخص نیست. دیزنی اعلام کرده است که لابی بازسازی خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا این به معنای تعویض مبلمان یک شبه، خراب کردن فضای داخلی یا چیزی در این بین است. همچنین بازسازی‌های رستوران سیتریکو و ویکتوریا و آلبرتز نیز وجود دارد که به بهترین نحو می‌توان آن‌ها را «چیزی در بین» توصیف کرد. این مدرن‌سازی‌های سبک و مطبوع نیز همان چیزی است که ما در Narcooossee انتظار داریم، که دارای طراحی مشخص با موقعیت مکانی و پنجره‌های بزرگ است.

چیزی که والت دیزنی ورلد فاش کرده است این است که Narcoossee’s در استراحتگاه و اسپای Grand Floridian Disney در 1 آوریل 2023 بازگشایی خواهد شد. از آن تاریخ، رستوران Signature بار دیگر پذیرای مهمانان برای لذت های آشپزی در فضای تازه طراحی شده خود خواهد بود.

این رستوران غذاخوری با چشم‌اندازهای پانورامای فوق‌العاده‌اش، با موقعیت مکانی کنار آب، یکی از عناصر اصلی استراحتگاه است و در چند ماه گذشته شاهد تغییرات داخلی بهتر و همچنین منوی تازه‌ای بوده است که توسط سرآشپز نوح استبروک و شیرینی‌پز کریستین فارمر ساخته شده است. در یک تعادل کامل از کلاسیک های به روز و لذت های جدید اپیکوری.

رستوران بازسازی‌شده مفهوم «زمین و دریا» را در خود جای داده است و این دقیقاً همان چیزی است که تیم‌های آشپزی هنگام توسعه منوی جدید برای Narcoossee در Grand Floridian Resort & Spa از دیزنی الهام گرفتند.

پس از نشستن برای صرف غذا، با دستور پختی که سرآشپز کریستین مخصوصاً برای این مکان تهیه کرده است، از شما استقبال می شود – یک خمیر ترش که با پوسته کاملاً برشته درست می شود و روزانه در نانوایی Grand Floridian Resort & Spa پخته می شود.

همانطور که وارد اولین دوره آموزشی خود می شوید، همچنان با غذاهای استادانه ساخته شده مواجه خواهید شد. برای سال‌ها، Bisque یک عنصر اصلی در منو بوده است، بنابراین خبره‌های طعم از دیدن بازگشت آن به وجد خواهند آمد، اما اکنون با ارائه‌ای پیشرفته در کنار میز.

تیم آشپزی Grand Floridian Resort & Spa نیز دو پیش غذای جدید برای Narcoossee با ظاهر جدید ایجاد کرده است. ابتدا گوشت گاو و تورتلونی ریکوتا همراه با کره قهوه ای خوش طعم، پوره ازگیل و کشمش سلطانیه.

در مرحله بعد، انجمن Charcuterie Board با الهام از اقیانوس برداشتی تازه از یک پاسترامی کلاسیک با ماهی تن، اختاپوس ذغالی و سوسیس خانگی از دریا است.

این بشقاب یک همکاری است و هر جزء نمایانگر سبک یک سرآشپز متفاوت در تیم آشپزی Narcoossee است.

این تیم با حرکت به سمت دوره اصلی تجربه آشپزی در Narcoossee، غذاهای دریایی پایدار را هم از آب های محلی و هم از سراسر جهان تهیه کرده است، از جمله غذای خاص سرآشپز نوح، ماهی قرمز سیاه شده.

این غذا با هش chorizo-sunchoke ترد با هومینی، ذرت شیرین فلوریدا و رویل فلفل قرمز سرو می شود. چیزی که این ماهی را متمایز می کند، ترکیب مخفی ادویه سیاه شده است که از سرآشپز به سرآشپز محل منتقل شده است و هر مغز متفکر آشپزی راه منحصر به فرد خود را برای نشان دادن آن در منو پیدا می کند.

ناهارخوری‌های گیاهی با پائلای بو داده سبزیجات حاوی سبزیجات بازار، لوبیا کانلینی و کنگر فرنگی نگهداری‌شده با لیمو مایر ذغالی شده خوشحال خواهند شد. در انتهای دیگر طیف آشپزی، کسانی که به دنبال غذای زمینی هستند، آنچه را که به دنبال آن هستند را با ریز ریز خوک با سن خشک جدید که با پنیر بز خامه ای-سیب زمینی و شلغم با مربای پیاز سرو می شود پیدا می کنند. آب انجیر.

Narcoossee همچنین غذاهای مورد علاقه مهمانان مانند گوش ماهی پخته شده با پلانچا با گنوکی پاریسی و Surf and Turf با فیله مینیون لطیف و دم خرچنگ پخته شده با کره را در منو برای مهمانان جدید و بازگشتی نگه داشته است.

این دسر همچنین دارای یک غذای مورد علاقه است که در طول سال‌ها در میان ناهارخوری‌های Narcoossee جایگاهی افسانه‌ای به دست آورده است – کیک پنیر باورنکردنی سرآشپز کریستین با پوسته بادام با سس گیلاس لامبرت و خامه شانتیلی.

هنگام توسعه افزودنی های جدید به منوی دسر، تیم شیرینی پزی از طعم های روشن الهام گرفت که واقعاً تجربه کلی را تکمیل می کند. به عنوان مثال، بری پاولوا به طرز ماهرانه‌ای با انواع توت‌های تازه فلوریدا و مرکبات ساخته شده است که با ظرافت روی مرنگ و کرم یوزو قرار داده می‌شود و با ریختن آنگلیز کنار میز به پایان می‌رسد. Pineapple Bavarois واقعاً یک اثر هنری با مرکز آناناس برشته شده و بستنی دوغ شاه توت ساخته شده در خانه است. این ظروف پایانی عالی و شیرین را برای یک عصر به یاد ماندنی ایجاد می کنند.

این مخفیگاه در کنار آب، مکان ایده آلی برای دمیدن با یک کوکتل افسانه ای یا نوشیدنی ضد صفر است. فهرست شراب برای منعکس کننده مجموعه متنوعی از گونه‌ها به روز شده است، مالک مت کریستی و ساملی‌های تیمش در دسترس هستند تا به شما کمک کنند جفت کاملی برای هر غذا ایجاد کنید.

تیم میکسولوژیست در Narcoossee نیز به طور متفکرانه برنامه کوکتل جدیدی را با الهام از دوران ویکتوریا تنظیم کرده است. نماد Empress Lime Gimlet که باید امتحان کنید، ترکیبی مدرن در یک گیمل کلاسیک با Empress Gin، لیکور گیاهی Rockey، و آهک فشرده سرد است.

بازگشایی Narcoossee به عنوان بخشی از دگرگونی چند ساله استراحتگاه و اسپا Grand Floridian Disney انجام می‌شود، و ضمن ارج نهادن به تاریخ غنی آن در Walt Disney World Resort، جذابیت و ظرافت نمادین ویکتوریایی آن را افزایش می‌دهد.

رزروهای قبلی ناهارخوری برای Narcoossee’s Grand Floridian Resort & Spa Disney برای این بازگشت باشکوه در 1 مارس 2023 افتتاح می شود. تیم آشپزی مشتاقانه منتظر است تا از مهمانانی که از اول آوریل 2023 به نارکوسی با ظاهر جدید شروع می شود استقبال کنند تا این تجربه پیشرفته را تجربه کنند. برای تبدیل شدن به یک مورد علاقه جدید!

اگر به تفسیر بپردازیم، همه اینها برای ما فوق العاده به نظر می رسد. تنها سوالی که پیش‌بینی می‌کنیم بسیاری از طرفداران دنیای والت دیزنی داشته باشند این است که آیا این یک غذای آلاکارته است یا مانند شام‌های جدید در کالیفرنیا گریل. من چیزی نمی‌بینم که قطعی باشد، اما در غیاب اطلاعات، حدس من این است که به همان شکل باقی می‌ماند – وضعیت a la carte خود را حفظ می‌کند.

تعمیر پریکس در اینجا به اندازه کالیفرنیا گریل ضروری نیست، اما یکی دیگر از مکان‌های آتش‌بازی پرطرفدار است – و اگر بهترین گزینه بعدی باشد، به دلیل اینکه کالیفرنیا گریل تعمیر پریکس را انجام می‌دهد، می‌تواند با «جمعیت کیک‌های کوچک» بیشتر شود. بنابراین هنوز ممکن است، اما من واقعاً فکر می‌کنم که والت دیزنی ورلد فعالانه در اینجا به آن می‌پردازد اگر یک تغییر بزرگ در راه بود.

به غیر از این، به نظر می رسد که Narcoossee است نه یکی دیگر از رستوران های دنیای والت دیزنی که در حال حاضر است تعقیب ستاره. برخلاف Victoria & Albert’s، Takumi-Tei و Monsieur Paul که همگی شاهد افزایش شدید قیمت‌ها بودند و به نظر می‌رسید که به رسمیت شناخته شده میشلن را دریافت کنند. برای هر یک از آنها، اما من کاملاً خوب هستم که 200 دلار به ازای هر نفر را برای مهر تأیید یک شرکت تایرسازی کم نکنم. (این را به عنوان کسی می گویم که عاشق استفاده از راهنمای میشلین است – اما این موضوع از کنترل خارج شده است.)

در عوض، به نظر می رسد که Narcoossee با ظاهر جدید بسیار شبیه Citricos بازسازی شده در Grand Floridian Resort Disney است. ما هرگز در گذشته طرفدار زیادی از آن نبودیم، اما رستوران بازسازی شده ما را برنده شد. منو فوق العاده است، با غذاهای پیچیده فلوریدی و مقدار زیادی از مرکبات. این ظروف مبتکرانه، با آبکاری زیبا، خوشمزه و مطابق با روح سیتریکوس هستند. تنها نقطه ضعف موجود در بخش ها و قیمت است، اما Citricos مسلماً نزدیک ترین والت دیزنی ورلد به غذاهای عالی در یک رستوران “معمولی” Signature است.

اگرچه از آخرین باری که آن را مرور کردیم مدتی می گذشت، اما وعده های غذایی ما در Narcoossee در چند سال گذشته عالی بود. ما قطعاً منو و محیط کلی را به Citricos قبلا ترجیح می‌دادیم و کنجکاو هستیم که آیا در آینده نیز چنین خواهد ماند. تنها امید واقعی من این است که صندلی های چند طبقه باقی مانده باشد، اما می ترسم این یکی از عناصری باشد که تجسم مجدد حذف کرد.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

نظر شما در مورد این جزئیات از Narcoossee بازسازی شده در Grand Floridian Resort & Spa دیزنی چیست؟ منو چگونه به نظر شما می رسد؟ برای صرف غذا در این رستوران با ظاهر جدید از اول آوریل 2023 هیجان‌زده هستید؟ در مورد طراحی مضمون و جزئیات آن در مقایسه با رستوران های دیگر در دنیای والت دیزنی فکر می کنید؟ آیا با افکار ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *