تورها

موزیکال «راجرز» به ماجراجویی کالیفرنیا می‌آید

دیزنی به تازگی اعلام کرد که نسخه کوتاه تک‌پرده «راجرز: موزیکال» برای مدت محدودی در تابستان 2023 به Hyperion Theatre در Disney California Adventure می‌آید. این پست تریلر و جزئیات مربوط به آنچه را که باید انتظار داشت به اشتراک می‌گذارد.

برای کسانی که با آن ناآشنا هستند، «راجرز: موزیکال» یک متا تقلید از خود است که در قسمتی تقریباً پنج دقیقه‌ای در قسمت اول مجموعه دیزنی+ «Hawkeye» نمایش داده می‌شود. این موزیکال بر اساس زندگی استیو راجرز، اولین کاپیتان آمریکا ساخته شده است. داستان اصلی مجموعه دیزنی پلاس این است که «راجرز: موزیکال» در سال 2024 در تئاتر Lunt-Fontanne در شهر نیویورک تولید شد.

انتقام جویان برای دیدن اولین نمایش موزیکال دعوت شدند، اما کلینت بارتون تنها انتقام جوی است که در واقع ظاهر می شود. در مجموعه دیزنی +، این موزیکال تخیلی دارای یک شماره نمایشی به نام “نجات شهر” است که بر اساس نبرد نیویورک از اولین فیلم انتقام جویان ساخته شده است.

گروه ترانه سرایی مارک شیمن و اسکات ویتمن که برنده جایزه شده بودند، متن ترانه «Save the City» را با هم نوشتند، و شیمن همچنین آهنگ ضبط شده واقعی را در نسخه اصلی «راجرز: موزیکال» که در «Hawkeye» دیده می شد، انجام داد.

دیزنی قبلا آورده است راجرز: موزیکال یک بار، در طول پانل مارول در نمایشگاه دی 23 دیزنی در سال گذشته. این یک اجرای چشمگیر از “Save The City” را به نمایش گذاشت و با استقبال شرکت کنندگان در رویداد روبرو شد.

ما برای آن آماده بودیم، و واقعاً احساس می‌شد که دیزنی تلاش زیادی برای اجرای یکباره انجام داده است. با بهره مندی از آینده نگری، اکنون به نظر می رسد که آنها به سادگی آب ها را برای چیزی حتی بزرگتر در DCA آزمایش می کنند.

در مورد آن، در اینجا تیزر “راجرز: موزیکال” است که دیزنی پارکز در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است:

با توجه به Disneyland Resort، جزئیات بیشتر در مورد خط داستان، موسیقی و تاریخ اولین نمایش در تاریخ بعدی به اشتراک گذاشته خواهد شد. با Magic Happens Parade که فردا برمی گردد (آب و هوا اجازه می دهد، ممکن است در آن زمان اخبار بیشتری منتشر شود.

با همه این‌ها، ما بینش بیشتری در مورد آنچه «راجرز: موزیکال» می‌تواند داشته باشد، به لطف تماس بازیگری که اواخر ماه گذشته منتشر شد، داریم…

Disney Auditions یک فراخوان بازیگری برای یک موزیکال جدید با اکران محدود در Hyperion Theater ارسال کرده است. بر اساس آن پست تست، این یک تولید موسیقی جدید و هیجان انگیز با کالیبر برادوی خواهد بود که با مشارکت هانتر بل و با موسیقی کریستوفر لنرتس، آهنگساز نامزد جایزه امی و برنده جایزه گرمی، زنده خواهد شد. فراخوان بازیگری برای موارد زیر است:

نقش شماره 1 / مدیر برجسته – 3 نقش شناسایی زن، 20 تا 50. محدوده آوازی: همه سبک: مسلط به هارمونی و توانایی آواز خواندن در بسیاری از سبک ها از Destiny’s Child تا Andrew Sisters. این سه نوازنده، خواهرخوانده‌ای سرگرم‌کننده، پرانرژی و موسیقایی هستند که به‌عنوان «کر یونانی» گاه به گاه عمل می‌کنند.

نقش شماره 2 / مدیر برجسته – شناسایی زنانه، اواسط دهه 20 تا اوایل دهه 30. محدوده آواز: Mezzo Soprano. سبک: تئاتر موزیکال معاصر. شجاع، مدبر و باهوش. باید لهجه انگلیسی قوی داشته باشد.

نقش شماره 3 / مدیر برجسته – شناسایی مرد، 17 تا 20. محدوده آواز: تنور. سبک: تئاتر موزیکال معاصر. جوانی که به عظمت خود می رسد.

نقش شماره 4 / مدیر برجسته – شناسایی مردانه، 30 تا 40. محدوده آواز: باریتون/تنور. سبک: تئاتر موزیکال معاصر. او قاطع، توانا، اصولگرا و دارای شوخ طبعی است. دیگران را با نگرش و فحاشی هدایت می کند.

نقش شماره 5 / مدیر برجسته – شناسایی مردانه، اواسط دهه 20 تا اوایل دهه 30. محدوده آواز: باریتون/تنور. سبک: تئاتر موزیکال معاصر. او یک نیکوکار نجیب، وفادار، آرمان گرا و عاشقانه است که به راحتی تسلیم نمی شود.

خواننده / گروه کر – شناسایی زن و مرد، در هر سنی. محدوده آوازی: همه سبک: تئاتر موزیکال معاصر. این بازیگران نقش های زیادی را بازی خواهند کرد و جهان را برای این داستان خواهند ساخت. برخی از نقش ها برای رقصیدن لازم است.

ذکر نقش شماره 1 از آن به خاطر یک خواهرخواندگی سرگرم کننده، پرانرژی و موسیقایی است که نقش گاه به گاه “کر یونانی” را ایفا می کند، به گمانه زنی طرفداران مبنی بر این که این یک تولید از هرکول. همچنین این واقعیت وجود دارد که بل “امشب شروران!” برای Disney Cruise Line، که بیشتر نشان می دهد که می تواند باشد هرکول-مربوط.

با این حال، ما فکر کردیم که آن ها شاه ماهی قرمز هستند و حدس زدیم که در عوض محصولی از «راجرز: موزیکال» باشد. معلوم شد که درست بوده

تفسیر ما در آن زمان هنوز هم اعمال می شود. استدلال به نفع راجرز: موزیکال این است که درست در کنار پردیس انتقام جویان قرار دارد و لیست ها بیشتر با شخصیت های آن (استیو، پگی، تونی و غیره) مطابقت دارند.

معرفی کردن راجرز: موزیکال به عنوان یک پیشنهاد محدود، راهی کم هزینه برای آزمایش یک تولید تقلیدی و دیدن اینکه آیا به عنوان یک نمایش واقعی قابل اجرا است یا خیر، خواهد بود. هواداران دوست داشتند راجرز: موزیکالو دارای نوعی شوخ طبعی عجیب و تحقیرآمیز است که می تواند کارساز باشد.

در نهایت، ما به چند دلیل واقعا مشتاقانه منتظر این هستیم. اول، من عاشق «دیزنی عجیب» هستم. من فکر می‌کنم بسیاری از کارهایی که شرکت مدرن انجام می‌دهد ریسک‌گریز، کاملاً صیقلی‌شده و توسط کمیته ساخته شده‌اند. نتیجه نهایی این است که آنها معمولاً دارای حداقل سطح کیفی پایه هستند، اما همچنین قابل پیش بینی هستند و احساس تولیدی دارند.

انجام کاری متفاوت و اندکی در خارج از خانه باعث می‌شود برخی فلاپ‌ها (KiteTails) انجام شود، اما همچنین منجر به چیزهایی می‌شود که خنده‌دار و خاطره‌انگیز هستند و قالب کارهایی را که دیزنی معمولا انجام می‌دهد (همچنین KiteTails؛ Merry Menagerie) را می‌شکند. «راجرز: موزیکال» به نظر می‌رسد این یک پیشنهاد سرگرمی دیگر باشد که مطابق با «دیزنی عجیب» باشد. من نمی توانم صبر کنم.

فراتر از آن، واقعیت عملی چیزی است که «راجرز: موزیکال» به روی میز آورده است. Disney California Adventure به جاذبه‌ها و سرگرمی‌های بیشتری نیاز دارد، و بازگرداندن یک محصول به Hyperion منطقی است. موزیکال های علاءالدین و فروزن در سطح جهانی بودند، و اگرچه این چنین نخواهد بود، اما باید راهی سرگرم کننده برای پرکردن روز باشد.

به علاوه، پردیس Avengers به ​​فضا برای رشد نیاز دارد، و این یکی از راه‌های دستیابی به آن خواهد بود. کافی است بگویم، من از طرفداران پر و پا قرص این تصمیم هستم، و امیدوارم به تیم خلاق فرصت تنفس داده شود تا این موضوع را به چیزی سرگرم کننده و خاص تبدیل کند که بتواند به یک تولید دائمی در Hyperion تبدیل شود.

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای معاملات پذیرش پارک، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه بلیط دیزنی لند را بخوانید. در بررسی ها و رتبه بندی هتل های آناهیم درباره هتل های داخل و خارج از سایت اطلاعات کسب کنید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران دیزنی لند ما را بررسی کنید. برای ایده‌های منحصربه‌فرد درباره چیزهایی که سفر شما را بهبود می‌بخشد، بررسی کنید چه چیزهایی را برای دیزنی بسته بندی کنید. برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. در نهایت، برای راهنما فراتر از دیزنی، ما را بررسی کنید برنامه های سفر کالیفرنیای جنوبی برای سفرهای یک روزه به لس آنجلس، لاگونا بیچ، و هزاران مکان دیگر!

اندیشه های تو

نظر شما در مورد «راجرز: موزیکال» که در تابستان 2023 به ماجرای دیزنی کالیفرنیا می‌آید چیست؟ از اینکه هرکول یا نمایش مونتاژ نیست، ناامید شده اید؟ فکر می‌کنید این افزودنی خوبی برای پردیس انتقام‌جویان خواهد بود، یا تولید آن به نظر شما خیلی جذاب است؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *