تورها

دهانه های نرم برای TRON Lightcycle Run؟

فکر نمی‌کنم والت دیزنی ورلد باز کردن نرم TRON Lightcycle Run را در Magic Kingdom انجام دهد. بسیار بعید است و با سابقه تاریخی ناسازگار است. من فقط می‌خواهم آن هشدار را در جلو قرار دهم تا بیش از حد از چشم‌انداز (بسیار گمانه‌زنی) این پست هیجان‌زده نشوید. همانطور که در تمام طول این مدت بوده است، این ترن هوایی احتمالاً زود به دست نخواهد آمد.

با این اوصاف، زمان بندی پیش نمایش ها در رابطه با افتتاحیه تا حدودی کنجکاو است. این یک شکاف نسبتا طولانی است، به ویژه در تضاد با درجه ای که پیش نمایش ها به صورت متوالی زمان بندی شده اند. بیایید با آن شروع کنیم و به هر یک از این موارد به نوبه خود بپردازیم. پیش نمایش اعضای Cast برای TRON Lightcycle Run نسبتا طولانی بوده و همچنان ادامه دارد و در پایان ماه آینده به پایان می رسد. این موارد بسیار گسترده‌تر از حد معمول بوده‌اند، و به اعضای Cast اجازه می‌دهند مهمان بیاورند – برخی حتی قرارهای دوم را برنامه‌ریزی کرده‌اند!

بعدی پیش‌نمایش‌های Disney Vacation Club است که نسبتاً کوتاه هستند – فقط چند روز در اوایل مارس. همزمان با پیش‌نمایش‌های DVC، دارندگان گذرنامه سالانه نیز می‌توانند در اوایل ماه مارس نگاهی پنهانی به این جاذبه داشته باشند. همچنین مجموعه دومی از تاریخ ها نزدیک به اواسط ماه وجود دارد. بلافاصله پس از پایان مجموعه دوم پیش‌نمایش‌های AP، رویدادهای رسانه‌ای و تأثیرگذار وجود دارد. وجود دارد امکان بسیار کم که بعد از آن منافذ نرم ایجاد می شود…

برای کسانی که با این اصطلاح آشنایی ندارند، بازهای نرم به عنوان عملیات آزمایشی یا تمرین فنی نیز شناخته می شود و اساساً یک دوره آزمایشی اعلام نشده و کنترل شده است. آن‌ها فرصتی را برای پارک‌های موضوعی فراهم می‌کنند تا قبل از افتتاح رسمی، جاذبه‌ای را باز کنند و عملیات و آموزش اعضای بازیگران را در یک محیط بخشنده‌تر و کم استرس انجام دهند.

از آنجایی که افتتاحیه های نرم اعلام نشده هستند – به این معنی که از طریق آن ها اطلاع رسانی نمی شود هر منابع رسمی: نه در نقشه‌های پارک، وبلاگ رسمی پارک‌های دیزنی، تابلوهای زمان انتظار، درون برنامه‌ای – آنها همیشه جمعیت کمتری را نسبت به افتتاحیه‌های رسمی جذب می‌کنند. از این رو بخش “نرم” نام است.

دهانه های نرم هم برای مهمانان و هم برای اعضای بازیگر خوب است. مهمانان آگاه این شانس را دارند که با کسری از جمعیت پس از افتتاحیه، یک سرزمین یا جاذبه جدید را تجربه کنند و اعضای Cast می توانند در محیطی با استرس کمتر دندان های خود را کوتاه کنند. اکثر مهمانان از اینکه نگاهی دزدکی به شما می اندازند خوشحال می شوند. بسیار متفاوت از تنش ها و شلوغی هایی است که اغلب در روز افتتاحیه و پس از آن وجود دارد.

در طول افتتاحیه های نرم، نمایه مهمان بیشتر از پیش نمایش های CM، DVC و AP به سمت “بازدید کننده متوسط” منحرف می شود. از آنجایی که به سادگی هر کسی آن روز در پارک است، به احتمال زیاد بیشتر از بازدیدکنندگان کهنه کار پارک بازدیدکنندگان دائمی است. ترکیب مهمان هنوز هم «کمی دانش» است زیرا نیاز به آگاهی از باز بودن جاذبه دارد، اما با پیش‌نمایش‌های از پیش ثبت‌شده فوق‌الذکر بسیار متفاوت است.

با جاذبه ای مانند TRON Lightcycle Run که مشکلاتی را برای مهمانان بزرگتر ایجاد کرده است (مشکلاتی که طبق آنچه شنیده ایم هنوز به طور کامل حل نشده اند)، عملیات آزمایشی یک امر عادی و معمولی است. لازم است جنبه افتتاح هر پارک موضوعی بزرگ. انجام این کار با مهمانان عادی می تواند به تنظیم دقیق مدیریت صف، فرآیند بارگذاری و موارد دیگر کمک کند.

همچنین از این جهت مفید است که دهانه‌های نرم می‌توانند بیشتر انعکاس جمعیتی مهمانان معمولی باشند – که در این سناریو بسیار مهم است، زیرا شاید یعنی افراد جوان تر بی‌خطر است که فرض کنیم مهمان‌های جوان‌تر، به‌طور کلی، احتمالاً اندازه و سطح مناسبی برای وسایل نقلیه دوچرخه‌سواری ترن هوایی دارند.

بنابراین، این سوال پیش می‌آید که آیا یک افتتاحیه عمومی نرم‌افزار TRON Lightcycle Run وجود خواهد داشت یا اینکه آیا دیزنی احساس می‌کند که اعضای Cast به اندازه کافی آماده هستند تا بر اساس تجربه‌ای که در طول دوره‌های پیش‌نمایش CM، DVC و AP به‌دست آورده‌اند، جذابیت را برای مهمانان عادی باز کنند. متأسفانه، ما راه خوبی برای پاسخ قطعی به این موضوع نداریم. با این حال، کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم، ارائه زمینه‌های تاریخی مبتنی بر گشایش‌های نرم در دنیای والت دیزنی است.

از نظر اضافه شدن عمده در 15 سال گذشته، دو مورد دیگر به استودیوی هالیوودی دیزنی افتتاحیه نرمی داشتند. Toy Story Mania نزدیک به یک ماه پیش نمایش شد، در حالی که Star Tours: The Adventures Continue حدود یک هفته بود. اکسپدیشن اورست 2 ماه بازهای نرم داشت. New Fantasyland نزدیک به 2 ماه افتتاحیه عمومی برای 2 جاذبه، 2 رستوران و فروشگاه های هدیه داشت. Seven Dwarfs Mine Train بعد از باقی‌مانده نیو فانتزی لند افتتاح شد و در طول اولین نمایش خود در روز یادبود یک هفته افتتاحیه نرم داشت.

همه چیز در این لیست اکنون ممکن است کمی به نظر برسد…قدیمی در حالی که من با آن شخصیت مخالفم (بیشتر به این دلیل که به من احساس پیری می دهد … همه آن چیزها هنوز برای من “جدید” هستند!)، واقعیت این است که تقریباً یک دهه از زمانی که والت دیزنی ورلد هر نوع افتتاحیه نرم قابل توجهی انجام داده می گذرد. . این مدت زمان زیادی است، و روند عملیات آزمایشی مطلوب در آن زمان کاملاً تغییر کرده است.

اخیراً، فهرستی از موارد اضافه شده وجود دارد که باز کردن نرمی انجام نداده اند:

  • Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind
  • ماجراجویی راتاتویی رمی
  • راه آهن فراری میکی و مینی
  • جنگ ستارگان: ظهور مقاومت
  • جنگ ستارگان: لبه کهکشان
  • سرزمین داستان اسباب بازی
  • پاندورا – دنیای آواتار

در عوض، اینها ترکیبی از پیش‌نمایش‌های اعضای Cast و رویدادهای فقط ثبت‌نام رایگان (که ظرف چند ساعت تکمیل می‌شد) داشتند تا موارد را قبل از رویدادهای رسانه‌ای خود آزمایش کنند.

وقتی نوبت به «پیش‌بینی» دهانه‌های نرم برای TRON Lightcycle Run می‌رسد، این فهرست طولانی باید بسیار آموزنده باشد و دقیقاً به همین دلیل است که ما شما را تشویق می‌کنیم. نه انتظار یک پیش نمایش دسترسی باز را داشته باشید. تاریخ اخیر از گذشته پیشی گرفته است، و پارک های فلوریدا در چند سال گذشته در اجرای برنامه های نرم برای توسعه های بزرگ تردید داشته اند.

بار دیگر، ما فکر نمی‌کنیم TRON Lightcycle Run قبل از عرضه رسمی خود در 4 آوریل 2023 باز شود. بسیاری از خوانندگان در این مورد از ما سؤال کرده‌اند، که یا از پیش‌نمایش خارج شده‌اند یا برای تعطیلات بهاری بازدید می‌کنند و امیدوارند که این کار را انجام دهند. خوش شانس. ما می‌توانیم با شما همدردی کنیم (فرایند ثبت‌نام پیش‌نمایش درهم/ خسته‌کننده بود و فکر می‌کنیم که این موضوع برای عموم در دسترس نیست شروع کنید فصل تعطیلات بهار).

با این وجود، آنچه ما فکر می کنیم باید اتفاق بیفتد و آنچه اتفاق خواهد افتاد دو چیز کاملا متفاوت هستند. ما باید در این مورد شفاف باشیم و به شما احساس امید کاذب ندهیم. به طور خلاصه، اگر هر زمانی در ماه مارس به آنجا می روید، تقریباً مطمئناً فرصتی برای سوار شدن نخواهید داشت مگر اینکه قبلاً برای یکی از پیش نمایش ها ثبت نام کرده باشید. لطفاً امید خود را در مورد احتمال باز شدن زود هنگام سواری ناامید نکنید. بسیار کم است – نزدیک به صفر.

پس شما به من می گویید فرصتی وجود دارد؟!

مسلماً، این بسیار احمقانه است و باید کلاه فویل حلبی خود را بپوشم. من این کار را انجام می دهم زیرا برنامه پیش نمایش برای TRON به نظرم می رسد فرد. پیش‌نمایش‌های اعضای Cast، Disney Vacation Club و Annual Passholder همگی روی هم قرار می‌گیرند، با برنامه‌ای پرجمعیت که از چند هفته پیش شروع شده و تا ۱۲ مارس ۲۰۲۳ ادامه دارد. رویدادهای رسانه‌ای تقریباً بلافاصله پس از آن شروع می‌شوند، و چند روز بیشتر دویدن

پس از آن، وجود دارد هیچ چی برای بیش از 2 هفته (حداقل، تا آنجا که من می دانم.) این نیز با افتتاحیه های جاذبه های گذشته کاملاً بی سابقه نیست، اما تفاوت اینجاست که در طی چند هفته هیچ اتفاقی نمی افتد. اوج فصل تعطیلات بهاری در دنیای والت دیزنی، و در پارکی که می تواند به شدت از ظرفیت اضافی پس از بسته شدن کوه اسپلش استفاده کند. بازگرداندن داستان‌های افسون‌شده با خوشگل و سایر ملاقات‌ها و احوالپرسی‌ها به شما کمک کرده است، اما هیچ چیز مانند باز کردن یک فیلم واقعی نیست. سوار شدن زود.

فراتر از سابقه تاریخی که قویاً نشان می دهد که بازهای نرم اتفاق نمی افتد، یکی دیگر از عوامل پیچیده ترون Lightcycle Run صف مجازی است. در اینجا قرار است تا حدی برای کنترل جریان جمعیت استفاده شود، زیرا ورود و خروج به منطقه اطراف جاذبه به دلیل مسیرهای باریک آسان نیست.

TRON Lightcycle Run از صف مجازی در طول پیش‌نمایش استفاده نمی‌کند، اما از آنجایی که ظرفیت توسط محدودیت‌های ثبت کنترل می‌شود، به شدت ضروری نیست. دهانه‌های نرم داستان متفاوتی هستند – دریچه‌های سیل اساساً باز می‌شوند و در تئوری هر کسی در پادشاهی جادویی به آن دسترسی دارد. والت دیزنی ورلد می‌تواند زودتر صف مجازی را آغاز کند، اما این می‌تواند یک نکته بسیار بزرگ باشد که سواری زودتر باز می‌شود.

اگر قرار بود بگیرم واقعا توطئه آمیز، ممکن است پیشنهاد کنم که این دقیقاً همان کاری است که والت دیزنی باید انجام دهد: همه چیز را زودتر باز کنید، و در واقع اعلام که به عنوان طرح آن را به عنوان کاری که برای غافلگیری و خوشحالی مهمانان انجام می شود، بچرخانید، “ما به هیجان و علاقه شدید مهمانان خود گوش دادیم و تصمیم گرفتیم افتتاحیه رسمی TRON Lightcycle Run را پیش ببریم…”

باز هم، همه اینها بسیار بعید است، اما مطمئناً باعث ایجاد روابط عمومی و سر و صدای مثبت می شود، در حالی که برخی از انتقادها را در مورد مدت زمان ساخت این جاذبه از بین می برد. (ما طرفداران خاطرات کوتاه و سوگیری های اخیر داریم – به احتمال زیاد هیجان یک سواری را که چند روز زودتر افتتاح می شود به یاد می آوریم تا اینکه عذابی را که برای ساختن آن 2 سال بیشتر طول می کشد به یاد بیاوریم.)

برای آخرین بار، من مطلقاً انتظار ندارم هیچ یک از این اتفاق بیفتد. TRON Lightcycle Run تقریباً مطمئناً قبل از تاریخ عرضه رسمی خود در 4 آوریل 2023، بازهای نرمی برای عموم مردم نخواهد داشت. با این حال، اگر افتتاحیه‌های نرم‌افزاری اتفاق می‌افتد، احتمالاً بین ۱۹ مارس و ۲ آوریل ۲۰۲۳ اتفاق می‌افتد. این پس از پیش‌نمایش برای اعضای بازیگران، پاسداران سالانه، اعضای باشگاه ۳۳ و رویدادهای رسانه‌ای خواهد بود.

احتمال باز شدن نرم برای TRON Lightcycle Run قبل از 17 مارس 0٪ است. شانس افتتاحیه های نرم پس از 19 مارس فقط کمی بیشتر از آن است. من تمایلی به قرار دادن درصدی روی آنها ندارم، اما احتمالاً تعداد آنها تک رقمی است. دوباره، کوهی از سابقه قبلی و دلایل دیگر (صف مجازی) وجود دارد که نشان می دهد این اتفاق نخواهد افتاد.

تنها چیزهایی که در “طرف” افتتاح زودهنگام هستند، برنامه پیش نمایش و ظرفیت اضافه شده به میز است – اما در Magic Kingdom شلوغ است. همین الان، و دیزنی قبلاً با افتتاح TRON Lightcycle Run برای این بدترین هفته زمستان مخالفت کرده است. به عبارت دیگر، من به شما می گویم که این شانس وجود دارد، اما این شانس به اندازه ازدواج لوید با مری است. اما چه کسی می داند، شاید ما بگوییم کریسمس مبارک در ماه مارس… هم در مورد زوج خوشبخت و هم بعد از اینکه دیزنی یک افتتاحیه اولیه برای TRON Lightcycle Run را به ما هدیه داد. من شک دارم، اما می توانیم رویاپردازی کنیم.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

به نظر شما شانس باز شدن نرم TRON Lightcycle Run در دنیای والت دیزنی چقدر است؟ در مورد ترن هوایی که به طور رسمی زود افتتاح می شود، به عنوان راهی برای «غافلگیر کردن و خوشحال کردن» مهمانان در طول فصل شلوغ تعطیلات بهاری، در حالی که ظرفیت بسیار مورد نیاز را به پادشاهی جادویی اضافه می کند، چطور؟ با ارزیابی ما در مورد شانس آن موافق یا مخالف هستید؟ هر سوالی دارید؟ ما عاشق شنیدن نظرات خوانندگان هستیم، بنابراین لطفاً هر گونه نظر یا سؤال دیگری را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *