سفر لوکس

نحوه گرفتن عکس های Epic GoPro به عنوان یک مسافر تنها • بلوند در خارج از کشور

سلفی گرفتن یک هنر است! اگر باور ندارید، کمی بیشتر در اینستاگرام وقت بگذارید. فهمیدن اینکه چگونه یک عکس عالی بگیرید نیاز به تمرین زیادی دارد.

مردم اغلب از من می پرسند که چگونه شگفت انگیز می شوم GoPro عکس ها به عنوان یک مسافر انفرادی. در نهایت تصمیم گرفتم خلاصه ای از ترفندهایی را که در این مسیر یاد گرفته ام جمع آوری کنم.

در اینجا نکات من در مورد نحوه گرفتن عکس های حماسی GoPro به عنوان یک مسافر انفرادی وجود دارد!

عکس های گوپرو انفرادی

هر زمان که در مورد عکاسی صحبت می کنیم. تنظیمات بهترین مکان برای شروع هستند. یادگیری اینکه کدام تنظیمات برای موقعیت های مختلف بهترین هستند، بخش مهمی از تبدیل شدن به یک عکاس خوب است. تنظیمات مخصوصاً برای سلفی‌ها بسیار مهم هستند، زیرا گرفتن آنها واقعاً چالش‌برانگیزتر از عکس‌های افراد دیگر است.

فرمت خام: رایج ترین تنظیم برای من شاتر پیوسته در فرمت RAW است. من این گزینه را دوست دارم زیرا به طور چشمگیری شانس من برای گرفتن یک عکس زیبا را افزایش می دهد.

استفاده از تنظیمات RAW ضروری است. اگرچه اندازه فایل بزرگتری ایجاد می کند، اما بهترین کیفیت عکس ها را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که هنگام عکاسی با فرمت RAW هیچ اطلاعاتی فشرده نمی شود، ویرایش آن بسیار آسان تر است.

شاتر پیوسته: شاتر پیوسته به ویژه برای سلفی مفید است. چند عکس برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد که شانس شما را برای بسته شدن چشمانتان در یک عکس عالی و سایر موارد مشابه کاهش می دهد.

نکته حرفه‌ای: در حالی که یادگیری نحوه گرفتن یک عکس خوب ضروری است، داشتن ابزار مناسب برای ویرایش عکس‌ها بسیار ارزشمند است! حتی بهترین عکاسان روی کره زمین نیز باید عکس های خود را ویرایش کنند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، من را بررسی کنید از پیش تنظیم های لایت روم برای مجموعه ای از اصلاحات مورد علاقه من.

حالت لپس شب: این در محیط های کم نور بسیار مهم است. از اتاق‌های کم نور گرفته تا عکس‌هایی از آسمان پرستاره، حالت استراحت در شب ضروری است. این تفاوت چشمگیری در کیفیت عکس هایی ایجاد می کند که می توانید در شرایط تاریک عکس بگیرید.

عکس های گوپرو انفرادی

حالت پشت سر هم: برای افزایش شانس خود برای گرفتن عکس عالی، از حالت انفجاری بر روی خود استفاده کنید GoPro. با این کار توالی سریعی از عکس‌ها گرفته می‌شود که به شما یک خط عکس مانند ویدیو می‌دهد. انجام این کار هر لحظه هیجان انگیز را ثبت می کند، چه در حال پریدن از آبشار یا فقط یک چهره احمقانه.

کنترل صدا: این یک تغییر کامل بازی برای مسافران انفرادی است. فقط کافی است این ویژگی را روشن کنید و می توانید سلفی های هندزفری بگیرید! فقط بگویید «GoPro، عکس بگیرید» و یک عکس با فرمت RAW دریافت خواهید کرد. برای ویدیو، می‌گویید «GoPro، ویدیو را شروع کنید» و می‌توانید فیلم هندزفری خود را بسازید. یک مسافر انفرادی بیشتر از این می تواند بخواهد؟

تنظیمات ویدیو: وقتی صحبت از تسلط بر GoPro، همچنین می خواهید بفهمید که کدام تنظیمات ویدئو برای موقعیت های مختلف بهترین هستند.

برای ویدیوهای اسلو-مو، سرعت 60 فریم در ثانیه / 2.7 هزار (یا 240 فریم در ثانیه برای سوپر اسلو-مو) را انتخاب کنید. اگر قصد اشتراک گذاری در اینستاگرام، یوتیوب یا استوری های FB را دارید، 24 فریم بر ثانیه / 2.7k را انتخاب کنید. اگر به دنبال استانداردهای حرفه ای تولید ویدیو هستید، از 24fps / 4k استفاده کنید.

عکس های گوپرو انفرادی

تجهیزات جانبی

لوازم جانبی باورنکردنی برای هر دختری که در حال حرکت است ضروری است! برای من، همه چیز در مورد نصب سه طرفه. این یک دستگیره دوربین، بازوی گسترش و سه پایه می دهد، بنابراین تقریبا برای هر موقعیتی عالی است.

منم میارم شارژر دوتایی باطری هر جا که میرم با من داشتن 2 تا 3 باتری در دسترس برای سفر ضروری است و اینکه بتوانید دو باتری را به طور همزمان شارژ کنید بسیار راحت است.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین دوست من است، اون بزرگه! این میله بسیار بلند (38 اینچ / 3.16 فوت) برای پاراگلایدر و سایر مواقعی که واقعاً باید کل صحنه را بگیرید عالی است.

بیشتر بخوانید: چگونه با GoPro عکس های شگفت انگیز سفر بگیرید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *