تورها

2022 روز Disney+ در Disney World & Disneyland

در جشن روز دیزنی + در 8 سپتامبر 2022، این شرکت امتیازات جدید مهمان را در دیزنی لند، والت دیزنی ورلد، پاریس، هنگ کنگ و خط کروز دیزنی اعلام کرد. این پست نگاهی دارد به امتیازات ویژه در پارک‌های موضوعی و هر چیز دیگری که باید در مورد روز دیزنی + بدانید.

این پیش از سومین سالگرد سرویس پخش دیزنی انجام می شود تا از طرفداران برای حمایت آنها در کمک به رشد Disney+ برای رسیدن به بیش از 152 میلیون خانواده تشکر کنیم. در جشن، مشترکین Disney+ می‌توانند از مزایای ویژه‌ای از جمله زمان اضافی در پارک‌های دیزنی در سرتاسر جهان، پیشنهادات انحصاری، دسترسی به محتوای مورد علاقه طرفداران، اولین نگاه‌ها در پلتفرم و موارد دیگر برخوردار شوند.

شرکت والت دیزنی تمام جزئیات مربوط به روز دیزنی+ امسال را اعلام نکرده است، اما سال گذشته تعداد زیادی محتوای جدید عرضه شد و قرارداد اشتراک زمانی محدودی برای سرویس پخش وجود داشت. این رویداد همچنین در اواسط نوامبر، در واقعی سالگرد معرفی دیزنی پلاس

حدس ما این است که Disney+ Day به چند دلیل جلو رفته است. اول، این یک روز قبل از شروع نمایشگاه D23 قرار می گیرد، به این معنی که هر اشتراک تبلیغاتی برای آن روز منتشر می شود، می تواند آن رویداد را نیز شامل شود. در مورد شگفتی‌ها و سایر اعلامیه‌ها هم همین‌طور – این شرکت می‌تواند به طور موثر روز Disney+ را به Disney+ تبدیل کند تعطیلات آخر هفته.

دوم، روز Disney+ را در این سال مالی قرار می‌دهد و به شرکت فرصتی می‌دهد تا قبل از پایان سال مالی فعلی‌شان، اعداد را جمع‌آوری کند. از آنجایی که سرویس استریم زیان ده یک محرک بزرگ در قیمت سهام شرکت است، این مهم است.

در نهایت، انتقال روز Disney+ به سپتامبر بین آن و Cyber ​​Monday فاصله می‌گیرد. خدمات استریم از لحاظ تاریخی برای آن «تعطیلات» خرید پس از عید شکرگزاری پیشنهاداتی ارائه کرده است. (ما 99 دلار در ماه برای Hulu چندین سال پرداخت کرده ایم!) این به شرکت فرصتی می دهد تا در سپتامبر و نوامبر تبلیغاتی ارائه دهد و مشترکین جدیدی را در سه ماهه / سال جداگانه جذب کند – همه اینها بدون اینکه به نظر می رسد سرویس پخش جریانی است. تخفیف دائمی دارد

سایر جزئیات روز Disney+ احتمالاً خیلی زود منتشر خواهد شد. در حال حاضر، این چیزی است که می دانیم در پارک های موضوعی اتفاق می افتد…

روز دیزنی + در پارک ها

در جشن روز Disney+، مشترکین Disney+ با بلیط معتبر یا سالانه گذرنامه و رزرو پارک موضوعی در 8 سپتامبر 2022 از مزایای ویژه در پارک ها برخوردار خواهند شد. از مشترکین Disney+ و مهمانی مسافرتی آنها دعوت می شود 30 دقیقه قبل از باز شدن پارک معمولی وارد تمام پارک های موضوعی در Walt Disney World و Disneyland Resort شوند.

این اساساً ورود زودهنگام در دنیای والت دیزنی را به مهمانان خارج از سایت که مشترک دیزنی + هستند گسترش می دهد. اگر قبلاً نیستید، ما به شدت توصیه می‌کنیم مشترک Disney+ شوید فقط برای آن دسترسی 30 دقیقه پیش. ارزش هزینه اشتراک یک ماهه مهمانی سفرتان را دارد تا یک شروع 30 دقیقه ای داشته باشید.

مهمانان در محل در روز Disney+ در مضیقه نیستند. ورود زودهنگام برای مهمانان واجد شرایط هتل 30 دقیقه قبل از دسترسی مشترکین +Disney به پارک ها یا 1 ساعت قبل از زمان رسمی افتتاحیه شروع می شود.

این بدان معناست که میهمانان در محل می‌توانند در ساعت 8 صبح وارد Magic Kingdom، ساعت 8 صبح Epcot، ساعت 8 صبح به استودیوی هالیوود دیزنی شوند (قبل از آن حضور داشته باشید – Star Wars: Rise of the Resistance ممکن است قبل از آن شروع به کار کند) و Disney’s Animal Kingdom در ساعت 7 صبح

اگر صحبت از آن شد، مشترکین Disney+ “ستاره های واقعی” در استودیوهای هالیوود و دیزنی لند دیزنی هستند.

برای مشترکین Disney+، دانلودهای دیجیتال PhotoPass Disney از طریق My Disney Experience و برنامه های Disneyland در مکان های معینی در استودیوهای هالیوود دیزنی و پارک های تفریحی Disneyland Resort در آن روز وجود خواهد داشت. روز Disney+ با نمایش ویژه Disney+ در Movie Under the Stars برای مهمانانی که در هتل های منتخب والت دیزنی ورلد توچال اقامت دارند، به پایان می رسد.

در کالیفرنیا در استراحتگاه دیزنی لند، مراقب هنرهای یادبود گچ در مرکز شهر دیزنی و در هتل دیزنی لند باشید، راه‌هایی برای «به‌علاوه» عکس‌های خود و همچنین غذاها و نوشیدنی‌های سرگرم‌کننده و جشن در سراسر استراحتگاه دیزنی لند.

قبل از اینکه به سرزمین ماشین‌ها بروید تا با خود ستاره‌های چهارچرخ ملاقات کنید، در سرزمین هالیوود با عکسی با حضور ماتر و لایتنینگ مک‌کوئین، ژست ستاره‌ای بگیرید. برای پایان شب، از مهمانانی که در هتل های هتل های دیزنی لند اقامت دارند دعوت می شود تا برای نمایش فیلم ویژه در هتل و اسپای بزرگ کالیفرنیای دیزنی توقف کنند.

در پارک‌های تفریحی Disneyland Resort در روز دیزنی+ در خیابان بوئنا ویستا و قله گریزلی در پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا، در نزدیکی قلعه زیبای خفته و Astro Blasters در Tomorrowland در پارک دیزنی‌لند، شیرینی‌تان را با چوروهای غبارآلود آبی ارضا کنید. در منطقه داون تاون دیزنی، از بین سه کوکتل آبی واقعی انتخاب کنید: نسیم اقیانوس در بار ناپل ریستورانته ای، آبی هاوایی در بار و کافه یووا و مارگاریتا استوایی در تورتیلا جو.

از طرفداران نیز دعوت می شود تا با تقویت بازی سلفی خود با لنزهای Disney PhotoPass برای روز دیزنی+، به جشن ها به صورت دیجیتالی بپیوندند. گوش‌های میکی را جشن بگیرید یا از گروت دعوت کنید تا از طریق این لنزهای با زمان محدود، از طریق Snapchat و برنامه My Disney Experience برای کسانی که در پارک‌ها یا خانه‌شان در ایالات متحده جشن می‌گیرند، عکسی کوتاه بسازد.

دیزنی لند پاریس یک برنامه سرگرمی اختصاصی را که برای روز دیزنی + طراحی شده است، به اضافه فرصت های عکس با Disney PhotoPass و یک دونات فندقی شکلاتی با تم آبی ارائه می دهد.

علاوه بر این، از مشترکین +Disney و مهمانی آنها با بلیط پارک موضوعی و رزرو برای اولین بار دعوت می شود تا در ساعت 9:00 صبح (30 دقیقه قبل از افتتاح پارک معمولی) فقط در 8 سپتامبر 2022 وارد دیزنی لند پاریس شوند.

دیزنی‌لند هنگ‌کنگ نیز روز دیزنی+ را جشن می‌گیرد…دو روز بعد…با مهمانانی که در تاریخ 10 سپتامبر از پارک بازدید می‌کنند. جزئیاتی درباره نحوه وقوع این اتفاق وجود ندارد. در اینجا امیدواریم که پارک توسط آلبرت میستیک تصاحب شود.

در طول کشتی تفریحی اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی که از 29 آگوست تا 5 سپتامبر به حرکت در می‌آید، اعضای کشتی شگفت‌انگیز دیزنی با هدایای ویژه از طرف Disney+ و 9 نمایش و تجربه انحصاری در حمایت از برنامه‌های Disney+ فعلی و آینده پذیرفته می‌شوند.

در نهایت، روز Disney+ به نظر می‌رسد که با انبوهی از محتوای جدید و سرگرمی در پارک در والت دیزنی ورلد، دیزنی لند، دیزنی‌لند پاریس، به‌علاوه هر اتفاقی که چند روز بعد در دیزنی‌لند هنگ‌کنگ روی می‌دهد، زمان خوبی خواهد بود. “ضد سرگرمی و چیزهای جدید” سخت است، اما ما طرفداران دیزنی هستیم… همیشه راهی برای تبدیل مثبت به منفی وجود دارد! 😉

در حالی که من مشتاقانه منتظر روز دیزنی + هستم، با دیدن تاکید شرکت والت دیزنی بر روی سرویس استریم که بیش از 1 میلیارد دلار از دست داده است، کمی آزارم می‌دهد.این میلیارد با ab) در سه ماهه آخر با توجه به صداهای آن، Disney+ Day یک جشن تک روزه بزرگتر از والت دیزنی ورلد در 1 اکتبر سال گذشته برای پنجاهمین سالگرد یا امسال برای چهلمین سالگرد EPCOT خواهد بود. (ما اصلاً انتظاری برای دومی نداریم. شاید یک سخنرانی توسط معاون پارک.)

ما چیزی مشابه را در استراحتگاه دیزنی لند با پردیس انتقام جویان دیده‌ایم، جایی که هزاران شخصیت باحال ظاهر می‌شوند (مانند واندا هارکنس، لوکی، زامبی کاپیتان آمریکا)، اما فقط به لطف بودجه‌های بازاریابی برای دیزنی پلاس. پارک‌های موضوعی بار دیگر موتورهای درآمدی شرکت والت دیزنی هستند، اما اغلب با آنها مانند گاوهای نقدی رفتار می‌شود که در آنجا برای شیردوشی وجود دارد.

اشتباه نکنید – من عاشق این هستم که پیشنهادهای روز دیزنی+ وجود دارد، و بسیاری از اینها به نظر لذت بخش خواهد بود. ما در 8 سپتامبر در دیزنی لند خواهیم بود و قطعاً برای استفاده از ساعات اضافه شده، کاراکترها، PhotoPass و موارد دیگر برنامه ریزی می کنیم. فقط ای کاش در پارک ها جشن های بیشتری وجود داشت فقط به این دلیل– بدون نیاز به پیوند یا تأمین مالی از بخش دیگری از شرکت. روزهای Limited Time Magic، Year of a Million Dreams، Summer Nightastic، One More Day Disney و رویدادهای AP در گذشته چندان دور نیستند. با این حال، به نظر می رسد که آنها یک ابدیت پیش هستند، از دوران گذشته که چگونه دیزنی از پارک های موضوعی خود استفاده می کرد.

به نکات برنامه ریزی سفر دیزنی و مشاوره جامع نیاز دارید؟ حتما بخوانید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات پارک دیزنی، جایی که می توانید راهنماهای جامع دنیای والت دیزنی، دیزنی لند و فراتر از آن را بیابید! برای به‌روزرسانی‌ها و اخبار دیزنی، اطلاعات تخفیف و موارد دیگر، برای خبرنامه ایمیل رایگان ما ثبت نام کنید!

تفکرات شما

آیا برای روز دیزنی + از پارک ها دیدن خواهید کرد؟ برای ورود زودهنگام 30 دقیقه ای برای مشترکین یا 60 دقیقه ای برای مهمانان در محل هیجان زده هستید؟ آیا برای استفاده از پیشنهاد PhotoPass برنامه ریزی می کنید، یا سعی می کنید شخصیت های مورد علاقه طرفداران را شناسایی کنید؟ نظر شما در مورد تاکید شرکت والت دیزنی بر دیزنی + و سایر خدمات پخش مستقیم به مصرف کننده چیست؟ از اینکه Disney+ نسبت به Walt Disney World و Disneyland اولویت دارد ناامید هستید یا فکر می کنید که این یک تصمیم تجاری هوشمندانه است؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *