تورها

تغییرات در حال آمدن به Genie+ در دنیای دیزنی و دیزنی لند

دنیای والت دیزنی به زودی تغییر دیگری در Genie+ ایجاد خواهد کرد و این یک تغییر بدون شک مثبت است! این پست از طریق تغییرات اخیر در سرویس پولی FastPass اجرا می‌شود و توضیح می‌دهد که چگونه این بهبود برای کاربران برق لایتنینگ لین و تازه‌واردها به طور یکسان است.

در چند ماه گذشته، والت دیزنی ورلد به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، بهبود نمرات رضایت مهمانان و تعیین انتظارات در سطح معقول و واقع بینانه، تغییرات زیادی در Genie+ ایجاد کرده است. بزرگترین و جدیدترین تغییر حرکت به قیمت گذاری بر اساس تاریخ برای سرویس Genie+.

مثل همیشه، «تغییر به قیمت‌گذاری مبتنی بر تاریخ»، کد جهانی والت دیزنی برای «افزایش قیمت (بیشتر اوقات)» است. این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد، با جهش قیمت ها تقریباً یک شبه به 20 دلار برای بسیاری از تاریخ ها در طول ماه اول پس از معرفی افزایش قیمت. سقف هزینه در ماه گذشته بیشتر شد و در هفته شکرگزاری به 31 دلار پس از کسر مالیات رسید. تا کنون در ماه دسامبر، بیشتر تاریخ ها در واقع به قلمرو پیش از افزایش کاهش یافته اند (امروز دوباره 15 دلار است و هر روزی که هفته گذشته نگاه می کردم نیز همینطور بود).

قبل از این، والت دیزنی ورلد چند کار را برای “بارگذاری تعادل” سرویس پولی FastPass انجام داد. این شامل حذف افزونه بلیط Genie+، افزودن دیدار و احوالپرسی شخصیت به سرویس، “هشدار” به مهمانان که Genie+ اساساً معادل FastPass پولی است، و انتقال دائمی یک جاذبه لایتنینگ لین در هر پارک به سرویس Genie+.

اوایل پاییز امسال، Walt Disney World چند تغییر رابط کاربری با کاربردهای متفاوت (بسته به دیدگاه شما) ایجاد کرد. اول، در طول پنجره پرتقاضا از زمانی که Genie+ در صبح از ساعت 7 صبح تا 7:30 صبح پخش می شود، مهمانان نمی توانند پنجره بازگشت لایتنینگ لین را ببینند. در عوض، My Disney Experience یک پیام «بررسی در دسترس بودن» را نمایش می‌دهد که برای مشاهده پنجره بازگشت نیاز به یک ضربه اضافی دارد.

دوم، زمانی که لایتنینگ لین را در دست دارید، Genie+ اکنون زمان بازگشت را روی تخته نوک به شما نشان می‌دهد تا زمان موجود. این خوب و بد است. دیدن پنجره خود هنگام مرور در دسترس بودن دیگر بسیار خوب است، اما در صورتی که می‌خواهید لغو و رزرو مجدد کنید، موارد موجود در حال حاضر را نیز مبهم می‌کند. از دیدگاه دیزنی، این تغییر احتمالاً مربوط به کشتن دو پرنده با یک سنگ بود.

سوم، دیزنی قانونی را حذف کرد که به طور خودکار زمان بازگشت را برای شروع ساعت 2 بعدازظهر هنگام پارک هاپینگ تنظیم می کرد. اکنون، اگر زمان بازگشت فعلی قبل از باز شدن پارک هاپینگ باشد، سیستم از رزرو لایتنینگ لین جلوگیری می کند. این به این معنی است که اگر سفری که می‌خواهید رزرو کنید ساعت برگشت فعلی 13 باشد، Genie+ به شما اجازه این انتخاب را نمی‌دهد. با یک پیام خطایی مواجه می شوید که می گوید: “زمان جدیدی را انتخاب کنید که در گزینه پارک هاپر شما گنجانده شده است.”

در نهایت، والت دیزنی ورلد بنری را در My Disney Experience به Tip Board اضافه کرد که زمان انتخاب واجد شرایط بعدی شما را به‌طور برجسته نشان می‌دهد. این طبق قانون 120 دقیقه یا بسته شدن پنجره بازگشت لایتنینگ لین که اخیراً رزرو کرده اید، هر کدام زودتر باشد، کار می کند. این یک تغییر بی چون و چرای مثبت است، به خصوص برای تازه کارانی که ممکن است در غیر این صورت از قانون 120 دقیقه بی اطلاع باشند (این خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید اتفاق می افتد).

خبر خوب امروز این است که یک تغییر بسیار مثبت دیگر خیلی زود در راه است. در واقع، این شماره 1 در ما بود Genie+ Wish List of Improvements for Walt Disney World و یک «غفلت آشکار» که از اکتبر گذشته که Genie+ راه‌اندازی شد به‌طور مرتب و مکرر از آن شکایت کرده‌ایم…

مطابق با اسکات گاستین روزنامه نگار، سرویس Genie+ به زودی امکان تغییر رزروهای لایتنینگ لین را بدون نیاز به لغو و رزرو مجدد اضافه می کند. همچنین می‌توانید در طول تغییر انتخاب Genie+ Lightning Lane، تغییراتی در اندازه مهمانی خود ایجاد کنید.

(توجه داشته باشید که این مورد برای خطوط لایتنینگ انفرادی اعمال نمی‌شود. مهمانان نمی‌توانند آن رزروهای آلاکارته را تغییر دهند – احتمالاً به این دلیل که می‌توانستند زمانی را در قسمت جلویی انتخاب کنند؟)

شما فقط می‌توانید Genie+ Lightning Lanes را به انتخاب‌های دیگر در همان پارکی که رزرو اولیه سواری در آن انجام شده است، تغییر دهید. اگر می‌خواهید به لایتنینگ لین در پارک دیگری تغییر دهید، همچنان باید لغو کنید و رزرو کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال حاضر جشنواره فیلم کوتاه دیزنی و پیکسار را برگزار می‌کنید، می‌توانید آن را به همان اندازه مهم Journey into Imagination با Figment Lightning Lane تغییر دهید، زیرا هر دو در EPCOT هستند. با این حال، نمی‌توانید برای انتخاب سفر رودخانه ناوی یا کوه فضایی تغییر دهید، زیرا این جاذبه‌ها در EPCOT نیستند.

هنگامی که ویژگی تغییر به طور رسمی راه اندازی شد، متوجه «…» در انتخاب Genie+ LL خود خواهید شد. روی «…»، «انتخاب «تغییر طرح» ضربه بزنید، و سایر پنجره‌های بازگشت لایتنینگ لین را مشاهده خواهید کرد. از آنجا، می توانید جاذبه جدید و/یا زمان بازگشت را انتخاب کنید.

همچنین قابل توجه این است که تغییرات، ساعت بازی را بر روی قانون 120 دقیقه تنظیم مجدد نمی کند. همه خط‌مشی‌های موجود همچنان اعمال می‌شوند و اصلاح هیچ یک از آنها را فعال نمی‌کند. (حداقل، نه در حد اطلاع ما. مثل همیشه، ممکن است همه چیز تغییر کند یا عجیب و غریب ظاهر شود. پس از همه، این دیزنی IT است که ما در مورد آن صحبت می کنیم!)

انتظار می‌رود که این تغییر در هفته آینده در والت دیزنی ورلد و دیزنی لند، قبل از شروع فصل تعطیلات رخ دهد.

هنگامی که برنامه‌های My Disney Experience و Disneyland در هفته آینده (برای iOS و Android) به‌روزرسانی شوند، دکمه اصلاح فعال می‌شود.

این تغییر قابل نقد نیست. این یک پیشرفت برای همه است، یک پیشرفت بزرگ در بخش «کیفیت زندگی» که Genie+ را بصری‌تر و کاربرپسندتر می‌کند. بدیهی است که این یک نوشدارویی برای همه مشکلاتی نیست که ویژگی برنامه را در بر می گیرد، اما خوب است که می بینیم مشکلات رابط کاربری در حال حل شدن هستند.

باشه تقریبا انتقاد از این غیر ممکن است این به طور نامتناسبی به کاربرانی کمک می‌کند که درک کنند قوانین لغو و رزرو مجدد سواری چگونه کار می‌کنند. کسانی که برای اولین بار می‌آیند، کمتر احتمال دارد که «بازی تازه‌سازی» را انجام دهند، بنابراین احتمال کمتری دارد که از آن سود ببرند – و بنابراین تا حدی در ضرر خواهند بود.

با این حال، من قویاً معتقدم که حتی افرادی که برای اولین بار استفاده می کنند نیز تا حدودی از این تغییر بهره مند خواهند شد، زیرا این تغییر رابط کاربری را آسان تر و شهودی تر می کند. این یک نوع ویژگی است که کاربر معمولی – حتی متوسط بی تجربه کاربر-احتمالاً انتظار دارد ببیند، بنابراین اگر از من بپرسید این یک گام بزرگ به جلو است.

تا آن نقطه، انتقاد من در مورد عدم وجود دکمه اصلاح هنگام افزودن آن به لیست آرزوهای Genie+ من بود: Genie تعدادی “عوض” در رابط کاربری دارد که باعث می شود به نظر برسد به سرعت و بدون ارجاع زیاد به نسخه قبلی خود جمع شده است. ، و بدون آزمایش میدانی. بدون شک، ناامید کننده ترین حذف، عدم وجود دکمه اصلاح در رزروهای موجود در لایتنینگ لین است.

این نظارت به ویژه گیج کننده است زیرا توانایی تغییر یک انتخاب در سیستم قدیمی FastPass+ وجود داشت. نحوه کار بسیار شهودی است. شما به سادگی روی یکی از رزروهای FastPass+ موجود خود کلیک کنید و سپس به جای لغو، روی دکمه تغییر کلیک کنید. این یک نسخه از جریان رزرو را ایجاد کرد و به شما امکان داد به لیست کامل جاذبه‌ها با در دسترس بودن FastPass+، از جمله زمان‌های مختلف برای انتخاب جاذبه‌های موجود خود دسترسی داشته باشید.

اگر تجسم آن دشوار است، یک رزرو غذای قبلی را انتخاب کنید و روی دکمه اصلاح روی آن کلیک کنید. این دقیقاً همان ایده در مورد ADR ها است یا می دانید، تقریباً هر سیستم رزرو آنلاین دیگری!

فقدان دکمه اصلاح بسیار مهم است زیرا یک ویژگی ساده یک شبکه ایمنی را فراهم می کند. این امکان را به شما می دهد که رزرو سواری را قفل کنید و سپس به جستجو ادامه دهید و به دنبال گزینه های بهتر باشید. به ویژه، پر کردن مجدد و لغو رزرو سوار. اگر تا به حال از Genie+ استفاده نکرده‌اید، این ویژگی از دست رفته ممکن است مشکل بزرگی به نظر نرسد. فقط لغو کنید و به جای آن دوباره رزرو کنید، درست است؟

در تئوری، این کار می کند. در عمل، روند جستجوی لایتنینگ لین جدید، سپس لغو مسیر فعلی و رزرو مجدد، فوق العاده زمان بر است و چندین کلیک را شامل می شود. به احتمال زیاد، 9 بار از 10 مورد، زمانی که لغو می‌کنید و به صفحه رزرو باز می‌گردید، هر چه می‌خواستید از بین رفته است. (من به معنای واقعی کلمه دارم هرگز در لغو و رزرو مجدد چیز بهتر موفق بود. من حتی دیگر آن را امتحان نمی کنم.)

فراتر از آن، از دست دادن رزرو اصلی شما می تواند شما را در موقعیت بدتری قرار دهد، زیرا باید به جستجو ادامه دهید تا جایگزین مناسبی پیدا کنید. در همین حال، ساعت روی قانون 120 دقیقه تنظیم مجدد شده است. واقعاً احساس می شود که آن را داشته باشید قالی جادویی فرش از زیر تو بیرون کشیده شد

افزودن دکمه اصلاح همه اینها را تغییر می دهد.

در حالی که من فقدان دکمه اصلاح را یک حذف آشکار می نامم، به احتمال زیاد این یک انتخاب عمدی طراحی بوده است. این یک باگ نیست، یک ویژگی است. این بدان معناست که احتمالاً دکمه اصلاح به طور عمدی از نسخه اصلی Genie+ حذف شده است، زیرا راهی برای کاهش قدرت کاربران و کاهش «رفتار مشکل» که دیزنی در FastPass+ یا MaxPass شناسایی کرده بود.

به راحتی می توان این را به عنوان یک ناتوانی معمولی Disney IT کنار گذاشت، اما به آن فکر کنید – یک دکمه تغییر یکی از ویژگی های رایج سیستم های رزرو سواری قبلی در Walt Disney World و Disneyland و همچنین Advance Dining Reservations و موارد دیگر بوده است. این امکان وجود دارد که دکمه اصلاح در نتیجه انتشار سریع Genie دارای اشکال بوده و قطع شده باشد – که قطعاً من را شگفت‌زده نمی‌کند. اما آن را برای بیش از یک سال اصلاح نکردید تا زمانی که تغییرات دیگری ایجاد شد که سیستم FastPass پولی را بهتر «بارگذاری متعادل» کرد؟ این به من نشان می دهد که این کار در تمام مدت طراحی بوده است.

ما احتمالاً هرگز مطمئن نخواهیم شد، اما در هر صورت، ما بسیار خوشحالیم که Walt Disney World و Disneyland در حال رفع این خطا یا حذف هستند و یک دکمه اصلاح را به رزروهای Genie+ Lightning Lane اضافه می کنند.

در نهایت Genie+ مشکلات زیادی دارد. از راه های زیادی پیچیده، گیج کننده و غیرقابل درک است که برای اولین بار و طرفداران قدیمی دردسرساز است. هنوز بسیاری از این موارد باید حل شود، اما باید در جایی که اعتبار وجود دارد، اعتبار قائل شویم. Genie+ در چند ماه گذشته به لطف انواع تغییرات رابط کاربری بهبود یافته است. این بسیار دور از همه، بزرگترین از این دسته است، و یک جهش عظیم به جلو خواهد بود.

در حالی که کاربران قدرتمند بدون شک از افزودن دکمه اصلاح به طور نامتناسبی سود خواهند برد، این یک ویژگی مهم و مورد انتظار است که یک ارتقاء سراسری است. افزودن دکمه اصلاح برای همه کسانی که ویژگی FastPass پولی را خریداری می کنند، یک پیشرفت بی چون و چرا خواهد بود.

راستش را بخواهید، کمی تعجب کردم والت دیزنی ورلد و دیزنی لند تا سال 2023 منتظر معرفی دکمه اصلاح نیستند. نه فقط به این دلیل که هفته‌های کریسمس و شب سال نو شلوغ هستند، و آزمایش تغییر ویژگی را به زمان «خطرناکی» تبدیل می‌کند. مهمتر از آن، در آن زمان است که بیشتر افزونه‌های بلیط Genie+ از بین می‌روند، به این معنی که استفاده (احتمالاً) از ژانویه 2023 کمتر خواهد شد. (یا نمی کند) در سال جدید.

اگر در مورد اصول استفاده – یا عدم استفاده – از سرویس پولی FastPass سؤالی دارید، به ما مراجعه کنید راهنمای Genie+ در Walt Disney World & Lightning Lane سوالات متداول برای تمام اطلاعات اساسی نیاز به دانستن. کل این سیستم گیج کننده و پیچیده است، بنابراین ممکن است یک سوال یا دو ده سوال داشته باشید. این پاسخ همه رایج ترین مواردی است که ما از خوانندگان دریافت کرده ایم.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

از شنیدن اینکه Genie+ به زودی یک دکمه تغییر برای تغییر انتخاب های لایتنینگ لین بدون از دست دادن آنها خواهد داشت؟ نظر شما در مورد تغییرات اخیر رابط کاربری Genie+ در Walt Disney World چیست؟ آیا به نظر شما این یک پیشرفت مثبت معنادار برای سرویس FastPass پولی است؟ آیا Genie+ را می‌خرید یا همه اینها به نظر خیلی سردرد می‌آید؟ آیا با ارزیابی من موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *