سفر لوکس

نکاتی برای سفر به جایی که زبان بلد نیستید • بلوند در خارج از کشور

این که آیا برای اولین بار سفری انفرادی دارید و در حال کاوش در یک مقصد جدید هستید یا در کشور دیگری غوطه ور می شوید، ممکن است کمی دلهره آور باشد… به خصوص اگر به آن زبان صحبت نکنید!

اما فقط به این دلیل که شما به این زبان صحبت نمی کنید به این معنی نیست که نباید بروید – در واقع، برخی از بهترین سفرهای من به جاهایی بوده است که باید راه خود را پیدا می کردم و راه های هوشمندانه ای برای برقراری ارتباط پیدا می کردم. باور کن این کار شدنی است!

مهم نیست که سعی می کنید نزدیکترین حمام را پیدا کنید، مکان یک جاذبه خاص را پیدا کنید یا حساسیت های غذایی را توضیح دهید، راه هایی وجود دارد که می توانید خود را برای سفر به یک کشور خارجی آماده کنید.

در اینجا بهترین نکات من برای سفر به کشوری است که در آن زبان صحبت نمی کنید!

پیمایش تلفن رسانه های اجتماعی

از برنامه مترجم استفاده کنید

اول از همه، برنامه‌های مترجم راه طولانی را طی کرده‌اند و می‌توانند در حین کاوش بسیار مفید باشند.

گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد، اما گزینه معمول من Google Translate است، زیرا ترجمه‌های تایپ‌شده بیش از 100 زبان را ارائه می‌کند که بیش از نیمی از آنها به‌صورت آفلاین در دسترس هستند (این بسیار بزرگ است!).

آیا می دانستید که گوگل ترنسلیت دارای ترجمه دستخط نیز می باشد؟ و اگر ترجمه فوری دوربین را بررسی نکرده اید – این ابزار بسیار مفیدی است تا بفهمید علائم در یک خرج کردن چه می گویند.


با E-Sim سفر کنید

خوشبختانه، بسیاری از زبان‌ها در Google Translate به صورت آفلاین در دسترس هستند، اما یک نکته مهم این است که یک سیم کارت الکترونیکی یا یک سیم کارت محلی تهیه کنید تا خدمات تلفنی داشته باشید.

سیم کارت پولی با گوشی آنلاک می تواند بسیار مفید باشد.

نکته حرفه ای: شماره اضطراری محلی را در تلفن خود ذخیره کنید، به طوری که اگر به پلیس یا آمبولانس نیاز دارید، بتوانید به سرعت برای کمک تماس بگیرید.

داشتن یک تلفن همراه کارآمد، جستجوی چیزها، دسترسی به نقشه ها و امکان بررسی با دیگران را بسیار آسان تر می کند.

از Earbuds Timekettle استفاده کنید

را هدفون مترجم Timekettle باید داشته باشند! دستگاه مترجم زبان در زمان واقعی کار می کند.

این یک نوآوری جالب است، به خصوص برای کسانی که نگران ارتباط با خارج از کشور هستند. Timekettle از فناوری HybridComm™ استفاده می‌کند که اگر آشنایی ندارید، فناوری پیشرفته‌ای است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ترجمه بین‌زبانی را به روشی طبیعی ارائه کنند. آنها همچنین از ترجمه آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کنند، بنابراین نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.

این چگونه به نظر میرسد؟ خوب، به جای ارسال یک برنامه ترجمه به این طرف و آن طرف، فقط کافی است در Earbuds مترجم Timekettle وارد شده و خود را برای یک مکالمه درخشان حتی با کسانی که به زبان دیگری صحبت می کنند آماده کنید.

این در سفر به آسیای جنوب شرقی، اروپای شرقی، آفریقا بسیار مفید بود … شما آن را نام ببرید!

می توانید هدفون های Timekettle را خریداری کنید مستقیم در وب سایت آنها یا در آمازون!

نسخه آفلاین برنامه ها را داشته باشید

قبل از اینکه ماجراجویی خود را آغاز کنید، به شدت توصیه می کنم نقشه های گوگل را دانلود کنید – به خصوص نقشه آفلاین مقصدتان.

در حالی که به دریافت سیم کارت اشاره کردم، گاهی اوقات شما از هواپیما پیاده می شوید و باید بدون اینترنت به محل اقامت خود بروید. انجام کمی آمادگی قبل از زمان و اطمینان از داشتن نقشه مقصد قطعاً مفید خواهد بود.

این تضمین می کند که اگر جایی بدون پوشش تلفن همراه هستید، حداقل یک نقشه برای پیمایش دارید.

جاده کمربندی ایسلند

از پیش برنامه ریزی

در حالی که برخی دوست دارند فوق العاده خودانگیخته باشند (من متوجه شدم!)، انجام کمی برنامه ریزی از قبل در واقع سفر شما را لذت بخش تر می کند… حداقل در تجربه من!

برخی ممکن است ایده رزرو بلیط و گرفتن آن را دوست داشته باشند، اما من دوست دارم کمی آمادگی انجام دهم – که به من اجازه می دهد زمانی که واقعاً آنجا هستم استراحت کنم، لذت ببرم و بیشتر حضور داشته باشم.

من تجربه‌های پرحادثه‌ای داشته‌ام که سعی می‌کردم آدرس یا مسیرهایی را به یک راننده تاکسی به زبان دیگری بدهم.

اگر می‌توانستم مستقیماً مقصد را وصل کنم و از قبل بدانم چقدر برای سفر هزینه کنم و دقیقاً چگونه به آنجا برسم، در پول و زمان گرانبهایم صرفه‌جویی می‌کردم.

چند راه که دوست دارم از قبل برنامه ریزی کنم:

  • آیا مقصد شما خدمات Uber یا اتومبیل دارد که بتوانید از قبل رزرو کنید و برنامه ریزی کنید تا شما را به محل اقامتتان برساند؟
  • از کلاهبرداری های معمولی گردشگران آگاه باشید و در مورد اقدامات ایمنی مراقب باشید
  • چند عبارت کلیدی را ذخیره کنید (یا یاد بگیرید) – در زیر جزئیات بیشتری در مورد آنها توضیح خواهم داد

با هتل خود آشنا شوید

اگر در هتل اقامت دارید، به شدت توصیه می کنم با دربان یا مسئول پذیرش صحبت کنید. به طور معمول، آنها حداقل کمی به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین می توانید پایه را با آنها لمس کنید و هر گونه اشاره گر و نکته کلیدی را برای مکان انتخاب کنید.

نگه داشتن کارت ویزیت هتل با آدرس نیز بسیار مفید است. بارها بوده است که من خیابانی را که در آن اقامت می‌کنم اشتباه تلفظ کرده یا آدرس را با هم اشتباه گرفته‌ام – بنابراین داشتن یک کارت ویزیت برای مراجعه به آن مفید است.

نکته حرفه ای: از کارت ویزیت روی تلفن خود عکس بگیرید تا آن را نیز در آنجا داشته باشید. اما آن را با خود حمل کنید، فقط در صورتی که باتری گوشی شما رو به اتمام است.

عبارات کلیدی را یاد بگیرید

من همیشه دوست دارم قبل از سفر چند عبارت کلیدی برای یک مقصد یاد بگیرم. آنها نه تنها فوق العاده مفید هستند، بلکه به مردم محلی نیز اطلاع می دهند که شما سعی می کنید با آنها ارتباط برقرار کنید.

این می تواند راه درازی داشته باشد. در تجربه‌ام، دریافته‌ام که کسانی که می‌خواهند کسی انگلیسی صحبت کند، به اندازه کسانی که مؤدب هستند و فعالانه تلاش می‌کنند به زبان مادری ارتباط برقرار کنند، مورد لطف قرار نخواهند گرفت.

داشتن چند کلمه اساسی برای چیزهایی مانند حمام، راهنمایی یا کمک می تواند بسیار مهم باشد.

راهنمای تور و بلوند در مصر

یک راهنما را در نظر بگیرید

در حالی که سفر با یک راهنما برای همه مناسب نیست – حتماً آن را در نظر بگیرید!

زمانی که در مصر بودم یک راهنما استخدام کردم و این به طور جدی سفر من را رقم زد. یک راهنمای خوب تجربه شما را با حقایق سرگرم کننده غنی می کند، فرهنگ محلی را به شما آموزش می دهد و بینشی به شما می دهد که در غیر این صورت نداشتید.

آنها همچنین لجستیک را در هنگام پیمایش به مقاصد مختلف، مبادله کالا برای سوغاتی یا تشخیص اینکه چه چیزی از یک رستوران سفارش دهید، بسیار آسان تر می کنند.

برای سفر به جایی که به آن زبان صحبت نمی کنید، نکاتی برای اضافه کردن دارید؟ من دوست دارم نظرات شما را در نظرات زیر بشنوم!

این پست توسط Timekettle حمایت شده است. مثل همیشه، تمام افکار و نظرات بیان شده در این پست کاملاً متعلق به من است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *