تورها

جوراب ساق بلند کریسمس دیزنی با قیمت 15 دلار یا کمتر

به دنبال جوراب شلواری سرگرم کننده و ارزان برای طرفداران دیزنی هستید؟ این لیست شامل هدایای کریسمس برای کودکان و بزرگسالان – همه 15 دلار یا کمتر است. در این راهنمای خرید کتاب‌ها، اسباب‌بازی‌ها، کالاهای خانگی و لوازم جانبی عالی و غیره وجود دارد. (به روز شده در 9 دسامبر 2022.)

اگر به‌دنبال ایده‌های فعلی اساسی‌تر هستید، ما را بررسی کنید راهنمای نهایی هدیه کریسمس برای طرفداران دیزنی. چیزهای عملی می خواهید که به بهبود کیفیت تعطیلات شما کمک کند؟ ما لیست بسته بندی دنیای والت دیزنی آیا شما را پوشش داده است، با بسیاری منحصر بفرد مواردی که هرگز نمی دانستید به آنها نیاز دارید!

اگرچه «فصل فروش» (ظاهراً) به پایان رسیده است، بسیاری از این موارد هنوز با قیمت‌های تخفیف‌دار جمعه سیاه/دوشنبه سایبری در دسترس هستند. (اثر شلاق چرمی، FTW!) به ویژه، ما متعجب شدیم که دیدیم یک بار دیگر یک تخفیف 10 دلاری تخفیف 50 دلاری خرید! این شامل انبوهی از اقلام دیزنی است – از بازی‌های رومیزی گرفته تا اسباب‌بازی‌ها و پازل‌ها و اقلام Encanto (برای محدود کردن موارد واجد شرایط، «دیزنی» را در تبلیغات جستجو کنید – حتی در این صورت، بیش از 200 نتیجه وجود دارد!). ما فکر کردیم که شاید این یک اشتباه بوده است، اما 4 مورد را به سبد خرید خود اضافه کردیم (که با قیمت تمام شده حدود 80 دلار هزینه داشت!) و این نتایج:

فراتر از آن کوپن تخفیف 10 دلاری، تعداد زیادی اقلام عالی در فروش وجود دارد! ما آمازون را برای «برجستگی‌های تعطیلات» انتخاب کرده‌ایم که جوراب‌های جوراب‌دار عالی یا هدایای ارزان‌قیمتی را می‌سازند. ما از خریدهای شما پورسانت کمی دریافت می کنیم، بنابراین خرید از طریق این لینک ها به پشتیبانی سایت کمک می کند. با این حال، نه هزینه ای که می پردازید و نه توصیه های ما (یا فقدان آن) تحت تأثیر آن قرار نمی گیرند.

در فهرست بهترین جوراب‌های جوراب‌دار برای کریسمس 2022 – با یافتن موارد بیشتر یا دریافت توصیه‌های بیشتر از خوانندگان، موارد بیشتری را به این فهرست اضافه می‌کنیم!

Haunted Mansion: Call of The Spirits بازی رومیزی – خوب، پس من نمی دانم چگونه یک بازی رومیزی با اندازه کامل را در یک جوراب ساق بلند قرار می دهید، اما به نظر من شبیه به مشکل خوبی برای داشتن دو بازی رومیزی بعدی مناسب است، زیرا هر دو با 50% تخفیف در فروش هستند و بخشی از 10 دلار تخفیف 50 دلاری خرید معامله آمازون!

Funko Disney It’s Small World Game – این شادترین کشتی دریایی است که تا به حال سفر کرده است! و هنگامی که با استفاده از این بازی به عنوان بخشی از تبلیغات خرید 10 دلاری تخفیف 50 دلاری، از طریق پرداخت هزینه پرداخت کنید، واقعاً خوشحال خواهید شد.

توماس کینکید مجموعه دیزنی 4 در 1 پازل های چند بسته4 پازل در 1 بسته، با 500 قطعه در هر پازل! یک دسته وجود دارد پازل های معمولی کینکید در فروش برای فصل تعطیلات، اما این است همچنین بخشی از تبلیغات 10 دلاری با تخفیف 50 دلاری فوق الذکر.

توماس کینکید بیوتی و معمای افسون زمستانی هیولا – پازل عالی و مناسب فصلی از مجموعه رویاهای دیزنی که در فروش است!

عروسک مد جذاب میرابل – همه چیزهای Encanto هنوز هم بسیار محبوب به نظر می رسند، بنابراین دریافت آن به عنوان بخشی از معامله 10 دلاری 50 دلاری قابل توجه به نظر می رسد. این یکی از معدود موارد Encanto و Princess است که بخشی از پیشنهاد ویژه است.

شاهزاده خانم فعالیت – همچنین بسیار دور از حوزه تخصصی من است، اما این مجموعه بازی سرگرم کننده به نظر می رسد و یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت هدیه است. بخشی از 10 دلار تخفیف 50 دلاری.

توماس کینکید مجموعه ماندالوریان پازل های جنگ ستارگان – می دانی که ما این کار را خواهیم کرد همیشه پیشنهاد معاملات هنر از توماس کینکید استودیو، و این یک مورد جدید برای ما است – دسته ای از پازل های مختلف با بچه یودا که 50 درصد تخفیف دارند. اینها همچنین بخشی از تبلیغات 10 دلاری تخفیف 50 دلاری هستند.

Frozen 2 Walk & Glow Bruni The Salamander – این هست نه به سادگی یک مخمل خواب دار سمندر. دکمه پشت او را فشار دهید و شعله های آتش Bruni the Fire Spirit به لطف جلوه های نور LED می درخشد. این سمندر سوزان حتی راه می رود و جلوه های صوتی فیلم را به نمایش می گذارد. بخشی از 10 دلار تخفیف 50 دلاری.

تقویم دیزنی توماس کینکید 2023اگر تا به حال در فروشگاه هنر دیزنی بوده باشید، کارهای کینکید را دیده اید. این نقاشی‌های رویایی و غیر محتمل با نور است که می‌خواهید وارد آن‌ها شوید. با ترکیبی از هنر و امپرسیونیسم، طرح‌های کینکید دیزنی مسحورکننده هستند و این تقویم راهی عالی برای تماشای آن‌ها در تمام طول سال است…بدون خرج کردن بیش از 1000 دلار برای یک نقاشی!

کتاب های رنگ آمیزی توماس کینکید دیزنی – به این دلیل اشاره کردم که طرفداران کینکید-دیزنی زیاد هستند. ما عاشق هنر واقعی استودیوی او هستیم، اما طرفداران زیادی از کتاب های رنگ آمیزی نیستیم. (مگر کل نکته Kinkade رنگ و نور نیست؟!) هنوز هم خیلی خوب است.

تی شرت گرافیکی میکی موس سانتا قرمز کریسمس – من عاشق ظاهر قدیمی این پیراهن هستم که میکی موس با چشم پایی در نقش بابانوئل ظاهر می شود. این کار با یک اسکریپت ساده “Walt Disney World” یا “Disneyland” در زیر آن عالی خواهد بود. همه از پارک امسال لباس کریسمس است خیلی زیاد در جریان.

پی جی های کریسمس میکی و مینی موس – این سنت شب کریسمس در خانواده من است که یک ست لباس خواب جدید برای خوابیدن و صبح روز بعد بپوشم. این یک سنت عالی است – اگر فرزندان شما پذیرای دریافت لباس برای کریسمس نیستند، آنها را به آنها معرفی کنید گربه یولد ایسلندی.

تابلوی قهوه نمادین میکی موس – من این را به طور نیمه شوخی با جمع بندی جمعه سیاه خود پست کردم و بسیاری از شما کاملاً آن را دوست داشت. راستش الان یه جورایی میخوامش خیلی عجیب و خنده دار است و قطعاً آن چیزی نیست که از میکی موس انتظار دارید. اما هی، حتی موش ها هم به موکای صبحگاهی خود نیاز دارند، حدس می زنم؟!

کیف های آرایشی 2 تکه Minnie Mouse عالی برای نگهداری لوازم آرایشی، آرایش، پول نقد، جواهرات و سایر اشیاء قیمتی در محفظه اصلی زیپ دار.

قهوه جافری – دم کردن کدو تنبل نه چندان ترسناک دیزنی – این قهوه برشته شده با طعم متوسط ​​ترکیبی از نعناع فلفلی و شکلات سفید شیرین است که طعم واقعی تعطیلات را به لیوان شما می آورد! بخشی از مجموعه قهوه تخصصی دیزنی. (هر چند به طور جدی – این باید ارائه شود جایی در دنیای والت دیزنی؛ دوست دارم در کریسمس “طعم” یک استراحتگاه باشد.)

ست مکش میکی موس دیزنی بامکینز – مجموعه “اولین شیردهی” شکل میکی موس به شما کمک می کند تا کودک خود را به سمت تغذیه خود تغییر دهید. پایه مکش کاسه را از لغزش یا چرخاندن جلوگیری می کند. برای استفاده در سینی ها یا میزهای صندلی کودک عالی است.

لیوان قهوه بیبی یودا – این لیوان نقاشی شده با دست گروگو از ماندالوریان کاملاً شایان ستایش است.

زاک لیوان های قهوه جنگ ستارگان را طراحی می کند – دقیقاً همان ایده، اما به شکل BB-8، Darth Vader یا Chewbacca.

Funko Pop! بازی Chip ‘n’ Dale Christmas Treasures – به عنوان یک طرفدار بزرگ درخت کریسمس پلوتون، این یک “سفارش فوری” برای من بود. بازی کارتی سریع و آسان برای یادگیری تصاویر زیبایی دارد که از کارتون های کلاسیک کریسمس دهه 1950 دیزنی الهام گرفته شده است. ایده آل برای شب کریسمس با خانواده در اطراف شومینه.

انحصار شرورین دیزنی – واقعاً اندازه جوراب ساق بلند نیست، اما مطمئناً قیمت مناسب 15 دلار است. این یک پیچ و تاب سرگرم‌کننده در Monopoly است، با کارت‌های Poison Apple و Power، به‌علاوه بازیکنانی که شرورهای بدنام دیزنی را استخدام می‌کنند، و به‌جای مکان، قراردادهای شرور را می‌خرند و می‌فروشند.

یه چیز وحشی! بازی کارت شخصیت Mickey & Friends – یکی دیگر بازی ورق خانوادگی سریع و آسان برای یادگیری با شخصیت های محبوب دیزنی و پاپ! فیگورهای جیبی به نوعی، این مورد تا کنون تحت رادار ما بوده است – علیرغم اینکه سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر بیش از 4000 بررسی و رتبه ستاره ای 4.5/5 در آمازون داشته است!

ست جوراب فاب فایو – هیچ کس دوست ندارد برای کریسمس جوراب بگیرد. برای این مجموعه دوست داشتنی با حضور میکی، مینی و بقیه اعضای گروه می توان استثنا قائل شد.

شخصیت بچه یودا پر شده – این اسباب‌بازی 11 اینچی گروگو، بدنه‌ای نرم و یک پایه محکم پر از لوبیا دارد که برای در آغوش گرفتن یا نمایش به عنوان یک کلکسیون عالی است. برنده جایزه بهترین اسباب بازی سال.

توقف بابانوئل در دیزنی لند (کتاب طلایی کوچک) – پارک دیزنی سال گذشته شروع به انجام این خط جدید از کتاب‌های طلایی کوچک کرد، و همینطور بوده است خرد کردن آن تا حالا. در اینجا عناوین پیشنهادی دیگری وجود دارد:

در حالی که ما قطعاً مخاطب هدف داستان ها نیستیم، ما کاملاً هنر و سبک را دوست داریم – آنها برای هر کسی که بچه دارد، طرفداران پارک موضوعی یا هر کسی که بچه بود و خاطرات خوبی از کتاب طلایی کوچک دارد. اگر ما را باور ندارید، آنها را مرور کنید!!!

داستان های کریسمس 5 دقیقه ای دیزنی – به جشن های فصل بپیوندید زیرا مایک و سالی برای روشن کردن درخت کریسمس بزرگ مسابقه می دهند، آلیس هدیه ملکه سرخ را پیدا می کند، پیتر پن کریسمس را به سرزمین هرگز می آورد و موارد دیگر!

کتاب آشپزی کریسمس مبارک – آب و هوای خوبی برای پختن یک غذای تعطیلات همراه با شخصیت های دیزنی مورد علاقه تان است. با دستورالعمل های ساده و عکس های رنگارنگ از هر خوراکی، گذراندن وقت در داخل خانه هرگز آنقدر سرگرم کننده نبوده است.

کتاب آشپزی پرنسس دیزنی – از تخم مرغ های ماهیتابه ای راپونزل گرفته تا کیک های کوچک لاک پشت دریایی آریل، این کتاب آشپزی زیبا پر از دستور العمل های خوشمزه است که از ماجراجویی های پرنسس های متعدد الهام گرفته شده است.

مجموعه کتاب داستان کریسمس دیزنی – به رالف و وانلوپ بپیوندید تا جشن کریسمس را فقط برای بدها برگزار کنند. درخت را با Woody، Buzz و بقیه گروه Toy Story کوتاه کنید. السا را ​​دنبال کنید تا او سعی دارد بهترین تعطیلات را برای خواهرش السا ایجاد کند. و بیشتر.

مجموعه کتاب داستان دیزنی – یک کتاب بزرگ، بیش از 300 صفحه با جلد گالینگور که چندین داستان کلاسیک دیزنی را با آثار هنری آرشیو دیزنی بازگو می کند.

مجموعه جنگ ستارگان، بسته کالسکه شناور گروگو – ترازو «بیبی یودا» با 5 لوازم جانبی سرگرم کننده، از جمله کالسکه شناور با پایه شناور و روکش کالسکه قابل جابجایی، کوکی، قورباغه سورگان، کاسه سوپ شاخک و پتوی پارچه ای.

Disney Baby Minnie Mouse Go Pull-Down Toy – یک اسباب بازی رشدی برای کمک به کودک برای یادگیری و رشد. با جغجغه های مهره ای، بافت چروک، زنگ، دندان گیر و حلقه های بافت، کودک شما می خواهد تمام روز بازی کند.

کیت لوازم جانبی مو منجمد 2 – هیچ سرنخی در مورد این یکی نیست. سارا می گوید: “بچه های کوچک این را دوست خواهند داشت.” من حرف او را قبول می کنم – او می داند!

Spud Lightyear آقای سر سیب زمینی – این مستر سیب زمینی به عنوان اسباب بازی Buzz Lightyear از شخصیت محبوب داستان اسباب بازی 4 الهام گرفته شده است. شامل 10 لوازم جانبی است. این فهرست را تقریباً منحصراً می‌سازد، زیرا «اسپاد لایت سال» من را شکست می‌دهد. (این چیزهای کوچک است.)

ست فعالیت گردنبند پرنسس دیزنی – یک ست استارتر برای ساخت گردنبند برای سرگرمی یا به عنوان یک شلوغی جانبی.

بالم شخصیت Disney Lip Smacker – این “Flip Balm” دارای یک بیان ایموجی مینی متفاوت در هر طرف است – 1 مومیایی لب زیبا، 2 حالت مختلف.

مجموعه خلاقیت فورکی داستان اسباب بازی – به نظر می رسد که این امر به هرج و مرج و هوشمندی خالص منجر می شود، درست مانند فورکی. عاشقشم.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

تا به حال چه اقلام مرتبط با دیزنی برای جوراب‌های ساق بلند دارید؟ آیا برای کریسمس «سنت هدیه» دارید که هدایای ارزان قیمت یا جوراب‌های جوراب‌دار خوبی باشد؟ چیزی که در طول فروش پیش از کریسمس در حال انجام است؟ آیا در مورد هر یک از موارد موجود در این لیست سؤالی دارید؟ آیا هیچ یک از این معاملات مرده است (به ما اطلاع دهید تا بتوانیم همه چیز را به روز نگه داریم)؟ ما عاشق شنیدن نظرات خوانندگان هستیم، بنابراین لطفاً برخی از معاملات تعطیلات مورد علاقه خود یا هر نظر یا سؤال دیگری را در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *