دسته‌بندی نشده

مجموعه مجموعه از آخرین ویژگی اعضا، Deos Mykonos رونمایی می کند

مجموعه مجموعه معرفی کرده است Deos Mykonos، قرار است در بهار 2024 به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه خود عرضه شود. این هتل ریشه در میراث جزیره میکونوس دارد و با تخصص خانواده Daktylides که مجموعه مهمان نوازی خود را با نام Myconian Collection در سال 1979 تأسیس کردند، ساخته شده است.

Deos بر روی یک تپه بالای شهر میکونوس قرار دارد و مناظری پانوراما از آسیاب‌های بادی در بندر قدیمی، در سراسر جزایر مجاور دلوس، سیروس و تینوس، تا لبه افق ارائه می‌دهد.

این هتل که توسط GM Architects طراحی شده، دارای دیوارهای روستایی است که از سنگ‌های محلی استخراج شده است. فضای داخلی منعکس کننده مینیمالیسم و ​​بافت های طبیعی و مواد سفارشی است. حمام‌های مرمری فراوان به‌طور محتاطانه از قسمت‌های نشیمن که به تراس‌های زیبای بزرگ باز می‌شوند، پرده می‌شوند. این فضاهای بیرونی منظره‌سازی‌شده و مبله‌شده با آلاچیق، با استخر یا جکوزی، بهترین تجربه در Deos است.

اپیکو، رستوران، غذاهای یونانی را به نمایش می گذارد و از مواد اولیه بومی و محصولات فصلی استفاده می کند. میهمانان می توانند در داخل خانه یا بیرون از خانه در زیر نور ستاره ای غذا بخورند. این ملک همچنین فضاهای سلامتی را ارائه می‌کند که درمان‌های خاص حاوی مواد گیاهی محلی را ارائه می‌دهد.

مجموعه مجموعه مجموعه، به طور کلی، در ماه های اخیر به 19 ملک افزایش یافته است.

مقالات مرتبط

مجموعه مجموعه شراکت با Therabody را اعلام می کند

هتل های Andronis یونان به پاروس گسترش می یابد

هشت ویژگی عضو جدید به مجموعه مجموعه بپیوندید

One&Only Aesthesis در آتن شروع به کار کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *